[A6 C4] dziwna sprawa z konsola centralna
[A6 C4] dziwna sprawa z konsola centralna
Witam !
Panowie pojawił sie u mnie ostatnio dziwny problem w mojej setce.
mianowicie zaczely sie bardzo mocno nagrzewac przelaczniki pod kratkami nawiewu (te podswietlane) i tak samo zaroweczka podgrzewajaca nawiewy. do tego stopnia ze ta druga zaczela topic oslone plastikowa.
co sie dzieje ? gdzie szukac przyczyny i rozwiazania ?
Panowie pojawił sie u mnie ostatnio dziwny problem w mojej setce.
mianowicie zaczely sie bardzo mocno nagrzewac przelaczniki pod kratkami nawiewu (te podswietlane) i tak samo zaroweczka podgrzewajaca nawiewy. do tego stopnia ze ta druga zaczela topic oslone plastikowa.
co sie dzieje ? gdzie szukac przyczyny i rozwiazania ?
pod kratkami nawiewu - te przelaczniki od absu, ogrzewania tylniej szyby itp... i do tego ta ktora jest za pokretlami
z tego co widze na wskazniku ladowania akku to trzyma sie na 12 V..
wiec wydaje mi sie w porzadku.
dzisiaj sprawdze napiecia na gniazdkach zarowek, na zgaszonym i na odpalonym.
ile powinno byc ? i co zrobic jesli napiecie bedzie zle ?
z tego co widze na wskazniku ladowania akku to trzyma sie na 12 V..
wiec wydaje mi sie w porzadku.
dzisiaj sprawdze napiecia na gniazdkach zarowek, na zgaszonym i na odpalonym.
ile powinno byc ? i co zrobic jesli napiecie bedzie zle ?
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
U mnie te przyciski po długiej jeździe są ciepłe ale nie gorące, a jeżeli chodzi o żarówke podswietlającą pokrętła to u mnie tez ten biały plastik nadtopiła i nic się nie dzieje... 
Napięcie idzie pewnie przez ten sam bezpiecznik co zegary, lewy dolny róg skrzynki, no chyba że inny jest za to odpowiedzialny... powinno być normalnie 12-14v bo żarówki takie są...

Napięcie idzie pewnie przez ten sam bezpiecznik co zegary, lewy dolny róg skrzynki, no chyba że inny jest za to odpowiedzialny... powinno być normalnie 12-14v bo żarówki takie są...
przepraszam za dluga przerwe ale musialem wyjechac..
z zarowkami niestety nic sie nie zmienilo, jak jest goraco na dworze to parza w trakcie jazdy. jedna z nich juz sie przepalila.
bezpiecznik kazdy wyjalem i sprawdzilem - sa ok.
napiecie na gniezdzie zarowki tej pod pokretlami nawiewu - 12 V.
dzisiaj postaram sie zmierzyc jeszcze napiecia na gniazdkach ttych malych zaroweczek.
jakies pomysly co dalej ?
z zarowkami niestety nic sie nie zmienilo, jak jest goraco na dworze to parza w trakcie jazdy. jedna z nich juz sie przepalila.
bezpiecznik kazdy wyjalem i sprawdzilem - sa ok.
napiecie na gniezdzie zarowki tej pod pokretlami nawiewu - 12 V.
dzisiaj postaram sie zmierzyc jeszcze napiecia na gniazdkach ttych malych zaroweczek.
jakies pomysly co dalej ?
zmienić na diody, albo założyc mocniejsze żarówki, które będą minimalnie słabiej świecić, ale nie będą sie tak nagrzewać
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
czy ja wiem, moim zdaniem nie są dłuższe, ale kłócił się nie będę 
http://allegro.pl/dioda-led-t5-r5-w-opr ... 63384.html

http://allegro.pl/dioda-led-t5-r5-w-opr ... 63384.html
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"