Witam.
Po wielu zabiegach dopieszczajacych kolejnym problemem który mnie strasznie denerwóje i chcialbym go usunąć w moim samochodzie jest potworne klekotanie silnika czasami czuje się jakbym jedzil jakims starym busem w dieslu a wiem że te auta nie muszą tak mieć ponieważ brat ma ten sam silnik troszke nowszy i jest cichutki.
Potrzebuje jakichś informacji jak to zdiagnozować.
[ A6 C5 2.5 Tdi] 1998] Klekotanie silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
- Lokalizacja: Tilburg
Ja miałem też głośny klekot jak w autobusie w swojej COOO po wymianie termostatu. Okazało się, że mechanik coś ruszał z rozrządem i przestawił na jednej głowicy. Następny mechanik poprawił .
Proponuję sprawdzenie ustawienia rozrządu, u mnie pomogło dobre ustawienie na blokadach + ustawienie kąta wtrysku. Na szczęście pomimo przestawienia rozrządu u mnie nie było żadnej kolizji. Wałki możesz sprawdzic w drugiej kolejności.
Uwaga, oddaj komuś kto sie na tym, zna !
Proponuję sprawdzenie ustawienia rozrządu, u mnie pomogło dobre ustawienie na blokadach + ustawienie kąta wtrysku. Na szczęście pomimo przestawienia rozrządu u mnie nie było żadnej kolizji. Wałki możesz sprawdzic w drugiej kolejności.
Uwaga, oddaj komuś kto sie na tym, zna !
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
- Lokalizacja: Tilburg
pompa byla juz robiona, klekot nie ustal. Bardziej mnie zastanawia ta hydraulika i zle ustawiony rozrzad. mowicie zeby oddac do konkretnego mechanika tylko gdzie takiego znalezc?? Bylem juz u wielu i co jeden to wiekszy magik. Mialem wczesniej problem z wibracjami na pewnych predkosciach i mechanik wymienil mi cale zawieszenie a problemem do czego sam doszedlem dzieki kolegom z forum byl niski stan oleju w tiptroniku. Potem po wymianie pompy wchodzil mi na tryb awaryjny czego tez zaden mechanik z okolic nie potrafil zdjagnozowac i obstawiali na padniety sterownik z skrzyni a problemem w rzeczywistosci byl zle wyregulowany kat wtrysku ktorego regulacji zaden z specjalistow w mojej okolicy nie chcial sie podjac twierdzac ze nie maja specjalistycznych narzedzi. W koncu zrobilem to sam przed domem oczywiscie tez z pomoca opisow ktore znalazlem na forum. Od tego czasu uwiezylem ze jesli sie czegos chce to mozna to zrobic samemu i napewno zrobi sie to lepiej niz nie jeden specjalista, w koncu kto bedzie bardziej delikatny i dokladny dla autka jesli nie sam wlasciciel.
Jesli chcesz ustawić rozrzad u specjalisty to sprawdź koniecznie czy specjalista ma blokady rozrządu do twojego silnika (2 plytki, śruba i trzpień) i VAG-a (prawdopodobnie bedzie trzeba ustawić potem kąt wtrysku a bez VAGa tego nie da się zrobić) oraz już to robił wczesniej z pozytywnym skutkiem.
W Polsce samo ustawienie rozrządu to koszt 100-200 PLN. Nie trzeba zdejmować przodu.
W Polsce samo ustawienie rozrządu to koszt 100-200 PLN. Nie trzeba zdejmować przodu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga