[ A6 C5] Strumienica szczelinowa łuskowa zamiast katalizator
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:46
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Opole/Brzeg
[ A6 C5] Strumienica szczelinowa łuskowa zamiast katalizator
witam wszystkich klubowiczy
mam taki dylemat czy wywalić katy(jeden padł) na rzecz strumienicy szczelinowej ?
bo chciałbym w moim 2.8 wyciągnąć trochę basu a nie tak jak obecnie metaliczny nieprzyjemny dzwiek (który kojarzy się z zagazowanym samochodem )
czytałem na innych forach ze strumienice mają więcej - niż + ale coś wierzyć mi się w to nie chce
a wy co myślicie o tym temacie opłaca sie wymieniać ?
mam taki dylemat czy wywalić katy(jeden padł) na rzecz strumienicy szczelinowej ?
bo chciałbym w moim 2.8 wyciągnąć trochę basu a nie tak jak obecnie metaliczny nieprzyjemny dzwiek (który kojarzy się z zagazowanym samochodem )
czytałem na innych forach ze strumienice mają więcej - niż + ale coś wierzyć mi się w to nie chce
a wy co myślicie o tym temacie opłaca sie wymieniać ?
Modzenie Audi w Trakcie :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 11 paź 2010, 20:46
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Opole/Brzeg
a jak wstawię rurkę to nie będzie jakiś problemów ?kamilos_69 pisze:Wstaw rurkę zamiast strumienicy. Będzie taniej i efektywniej.
A jak masz mało basu to sobie załatw jakiś śmieszny tłumik.
z przeglądami to wiem
ale czy niebiescy nie bedą sie czepiać bo za głośno ?
i czy silniczek nie dostanie przez to po dupie ?
Modzenie Audi w Trakcie :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Lepiej zainwestować troszkę kasy i wsadzić wkładkę K&N, lepsza przepustowość powietrza i baaardzo długa żywotność, wystarczy co jakiś czas przeczyścić i nie martwić się wymianą filtra powietrza przy wymianie oleju.-=Rafal=- pisze:A jak chcesz dalej, to stożek i zimny dolot
Stożek:
1. Trzeba usytuować w miejscu, z którego będzie łapał jak najwięcej zimnego powietrza z zewnątrz (co jak wszyscy wiemy w naszych Audikach jest bardzo utrudnione a źle usytuowany stożek jest przyczyną utraty mocy!)
2. Nie pasuje do tych samochodów...to limuzyny klasy wyższej a nie sportowe zabawki.
Wiele serc, jedno bicie, tylko Audi ponad życie.
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Ostatnio mi to mój mechanik wybił z głowy. Pokazał mi pod światło tą "przepustowość". Mówi że dzięki temu cudowi zniszczę raz dwa silnikDaveA6 pisze:Lepiej zainwestować troszkę kasy i wsadzić wkładkę K&N


Enjoy

Tak samo można by powiedzieć o strumienicy.
Słowa znajomego mechanika: "...Mając założone strumienice przy LPG wytwarza się tak wysokie podciśnienie, że szybko lubi wydmuchać uszczelkę pod głowicą..."
Natomiast producent Ulter'a powiedział mi, że jeszcze nie spotkał się z taką sytuacją.
Kogo słuchać? Bo mam zamiar wyrzucić katy i wsadzić przelotówkę.
Słowa znajomego mechanika: "...Mając założone strumienice przy LPG wytwarza się tak wysokie podciśnienie, że szybko lubi wydmuchać uszczelkę pod głowicą..."
Natomiast producent Ulter'a powiedział mi, że jeszcze nie spotkał się z taką sytuacją.
Kogo słuchać? Bo mam zamiar wyrzucić katy i wsadzić przelotówkę.
Wiele serc, jedno bicie, tylko Audi ponad życie.