siema!Silnik jak w temacie,przebieg 300 000 jestem piątym właścicielem więc nie wiem czy to prawda,no więc po ostatniej zmianie oleju (castrol high milage)leje go od dłuższego czasu i przy okazji termostatu bo silnik dotąd był niedogrzany sporadycznie zapala mi śię kontrolka ciśnienia oleju.pozim jest ok!
-czy to wina oleju właśnie bo mineralny i gęsty ale gorzej tryma parametry w temperaturze? czy moze coś innego? proszę o porady!
[A6 C5] [A6 C5 2.8 ACK 193KM]problemy z ciśnieniem oleju
[A6 C5] [A6 C5 2.8 ACK 193KM]problemy z ciśnieniem oleju
Pozdrowionka od Danieles!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Taki olej do 30V to profanacja
Możliwe, że zaszlamił kanały olejowe bądź zawory zwrotne w pompie i/lub głowicy. Jest też kilka innych możliwości, ale to raczej wróżenie z fusów. Najpierw trzeba sprawdzić faktyczne ciśnienie oleju, a potem brać się za odchamianie - płukanie, uszczelnianie i wymiana oleju na właściwy (np. seria maxlife Valvoline).

Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Krisker czy po zdjęciu pokryw zaworów można sprawdzić stan zaszlamienia tych przewodów?
Za tydzień będę wymieniał uszczelki wanosów, mam nadzieję, że widok napinaczy mnie nie zabije i że będą w miarę dobrym stanie. Niby mechanik przy wymianie uszczelek powiedział że są w bardzo dobrym stanie.
Za tydzień będę wymieniał uszczelki wanosów, mam nadzieję, że widok napinaczy mnie nie zabije i że będą w miarę dobrym stanie. Niby mechanik przy wymianie uszczelek powiedział że są w bardzo dobrym stanie.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
krisker pisze:Taki olej do 30V to profanacjaMożliwe, że zaszlamił kanały olejowe bądź zawory zwrotne w pompie i/lub głowicy. Jest też kilka innych możliwości, ale to raczej wróżenie z fusów. Najpierw trzeba sprawdzić faktyczne ciśnienie oleju, a potem brać się za odchamianie - płukanie, uszczelnianie i wymiana oleju na właściwy (np. seria maxlife Valvoline).
z tym się zgodzę że lanie minerała


Nie rozumiem, dlaczego ostatnio na forum zapanowała moda na maxlife? Jest wiele innych firm z olejami np ELf 5W50 w dobrej cenie, nie wspominając już o Mobil 1 5w50, Agip Eurosport 5w50, lub nawet 10w60 Racing.
---------------------------------------
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM
Audi A4 Avant 2.8 Quattro Tip 193KM
Audi A6 Avant 3.0 Quattro Tip 220KM
Audi 80 B1 1.3 2dr Coupe
Audi 90 B3 2.2 Turbo sedan Quattro
Audi A6 Avant 2.5 TDi Manual 155KM
Audi A6 Avant 2.5 TDi Tip AFB 150KM