[A6 C6] stuki na zimnym silniku
[A6 C6] stuki na zimnym silniku
witam
mam problem z silnikiem 2,4 benzyna na zimnym silniku przy odpalaniu stuka jakieś 30 sekund czasem krócej ,stuki słychać z lewej strony silnika jeżeli stoimy przodem do auta 3 cylinder od chłodnicy na ciepłym nic nie słychać
następny to błąd czujnik g40 wymieniłem oba i usunelem błędy i nic dalej to samo ido tego
następnie doszedł czujnik g28 nie mogę nigdzie znaleźć w którym miejscu się znajduje następnie błąd cylinder 1 zwarcie z plusem nie mam pojęcia o co chodzi proszę o pomoc
mam problem z silnikiem 2,4 benzyna na zimnym silniku przy odpalaniu stuka jakieś 30 sekund czasem krócej ,stuki słychać z lewej strony silnika jeżeli stoimy przodem do auta 3 cylinder od chłodnicy na ciepłym nic nie słychać
następny to błąd czujnik g40 wymieniłem oba i usunelem błędy i nic dalej to samo ido tego
następnie doszedł czujnik g28 nie mogę nigdzie znaleźć w którym miejscu się znajduje następnie błąd cylinder 1 zwarcie z plusem nie mam pojęcia o co chodzi proszę o pomoc
AUDI A6 C8 3,0 50 2019 JEST
AUDI A6 C7 2.0 TDI 2013 bylo
AUDI A6 C6 2,4 B 2006 bylo
AUDI A6 C6 2.0 TDI 2010 bylo
AUDI A6 C6 -2,4 b 2005 bylo
AUDI A6 C5-1998 bylo
Bober
AUDI A6 C7 2.0 TDI 2013 bylo
AUDI A6 C6 2,4 B 2006 bylo
AUDI A6 C6 2.0 TDI 2010 bylo
AUDI A6 C6 -2,4 b 2005 bylo
AUDI A6 C5-1998 bylo
Bober
wymieniałem oba usunolem bledy po wymianie wyskoczyl dodatkowo blad czujnik g28 i to co nizej
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Brak
Nr seryjny SW: 4F0 910 552 R HW: 4F0 907 552 D
Komponent: 2.4l V6 MPI 0010
Kodowanie: 0105000302070920
Kod serwisu: WSC 00210
3 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:
000833 - Czujnik po³o¿enia wa³ka rozrz¹du (G40): niezrozumia³y sygna³
P0341 - 006 - Zwarcie z plusem - MIL zapalona
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 10100001
Priorytet bledu: 4
Czestosc bledu: 193
Wew.licznik bledów: 40
Przebieg: 134737 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2005.02.22
Czas: 12:35:00
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 736 /min
Ilosc powietrza/Obr.: 103.6 mg/suw
Temperatura: 69.0°C
Bieg ja³owy
Bity binarnie: 00010000
Predkosc: 0.0 km/h
001056 - d cylindrów 1; system katalizatora: za mala skutecznoœæ
P0420 - 006 - Zwarcie z plusem - MIL zapalona
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 10100001
Priorytet bledu: 5
Czestosc bledu: 5
Wew.licznik bledów: 40
Przebieg: 134873 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2011.03.10
Czas: 15:34:47
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 2208 /min
Ilosc powietrza/Obr.: 337.9 mg/suw
Temperatura: 84.0°C
obci¹¿.niepe³
Temperatura: 744.0°C
Predkosc: 112.0 km/h
000769 - Cylinder 1: rozpoznane wypadanie zaplonów
P0301 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00000001
Priorytet bledu: 6
Czestosc bledu: 2
Wew.licznik bledów: 38
Przebieg: 135777 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2011.04.03
Czas: 16:10:59
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 6240 /min
Ilosc powietrza/Obr.: 523.2 mg/suw
Temperatura: 81.0°C
obci¹¿.niepe³
Obciazenie: 100.0 %
Predkosc: 84.0 km/h
Kody gotowosci: 0010 0100
masakra pomocy
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Brak
Nr seryjny SW: 4F0 910 552 R HW: 4F0 907 552 D
Komponent: 2.4l V6 MPI 0010
Kodowanie: 0105000302070920
Kod serwisu: WSC 00210
3 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:
000833 - Czujnik po³o¿enia wa³ka rozrz¹du (G40): niezrozumia³y sygna³
P0341 - 006 - Zwarcie z plusem - MIL zapalona
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 10100001
Priorytet bledu: 4
Czestosc bledu: 193
Wew.licznik bledów: 40
Przebieg: 134737 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2005.02.22
Czas: 12:35:00
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 736 /min
Ilosc powietrza/Obr.: 103.6 mg/suw
Temperatura: 69.0°C
Bieg ja³owy
Bity binarnie: 00010000
Predkosc: 0.0 km/h
001056 - d cylindrów 1; system katalizatora: za mala skutecznoœæ
P0420 - 006 - Zwarcie z plusem - MIL zapalona
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 10100001
Priorytet bledu: 5
Czestosc bledu: 5
Wew.licznik bledów: 40
Przebieg: 134873 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2011.03.10
Czas: 15:34:47
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 2208 /min
Ilosc powietrza/Obr.: 337.9 mg/suw
Temperatura: 84.0°C
obci¹¿.niepe³
Temperatura: 744.0°C
Predkosc: 112.0 km/h
000769 - Cylinder 1: rozpoznane wypadanie zaplonów
P0301 - 006 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny
Ramka zamrozona:
Stan bledu: 00000001
Priorytet bledu: 6
Czestosc bledu: 2
Wew.licznik bledów: 38
Przebieg: 135777 km
Wskaznik czasu: 0
Data: 2011.04.03
Czas: 16:10:59
Ramka zamrozona:
Obroty silnika: 6240 /min
Ilosc powietrza/Obr.: 523.2 mg/suw
Temperatura: 81.0°C
obci¹¿.niepe³
Obciazenie: 100.0 %
Predkosc: 84.0 km/h
Kody gotowosci: 0010 0100
masakra pomocy
AUDI A6 C8 3,0 50 2019 JEST
AUDI A6 C7 2.0 TDI 2013 bylo
AUDI A6 C6 2,4 B 2006 bylo
AUDI A6 C6 2.0 TDI 2010 bylo
AUDI A6 C6 -2,4 b 2005 bylo
AUDI A6 C5-1998 bylo
Bober
AUDI A6 C7 2.0 TDI 2013 bylo
AUDI A6 C6 2,4 B 2006 bylo
AUDI A6 C6 2.0 TDI 2010 bylo
AUDI A6 C6 -2,4 b 2005 bylo
AUDI A6 C5-1998 bylo
Bober
- shogun
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 224
- Rejestracja: 02 mar 2010, 15:55
- Imię: Tomek
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
ja bym nie dramatyzował - miałem całą litanię podobnych błędów + całą masę innych, wymieniłem połowę silnika, niby prawie wszystkie błędy poznikały i nie pojawiają się ponownie, ale któryś z tych co piszesz występuje sporadycznie (mniej wiecej 1-2x w miesiącu). Ja się przestałem tym przejmować, jeżdzę już z tym rok i nic się nie zmienia, z tego co czytałem to "po prostu ten typ tak ma" choć mało to przekonujące i na pewno Cię do końca nie uspokoi. Jedno jest pewne - jeżeli błąd byłby krytyczny to komputer odciąłby dopływ paliwa.
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
rafalszyl,
Sprawdzałeś stan oleju ostatnio ?
Stuki na zimnym to taki typowy objaw popychacza .. z drógiej strony te 30s to zdecydowanie za długo..
Co do błedu "sporadyczne wypadanie zapłonów" który Ci pokazało, szykuj się na wymiane cewki na tym cylindrze (niema to nic wspólnego z Twoim stukiem)
S6 2.4 ?
___________
Pozdrawiam
Sprawdzałeś stan oleju ostatnio ?
Stuki na zimnym to taki typowy objaw popychacza .. z drógiej strony te 30s to zdecydowanie za długo..
Co do błedu "sporadyczne wypadanie zapłonów" który Ci pokazało, szykuj się na wymiane cewki na tym cylindrze (niema to nic wspólnego z Twoim stukiem)
S6 2.4 ?
Po czym wnioskujesz ?coolmen77 pisze:problem z rozrządem
___________
Pozdrawiam
niestety auto stoi teraz w servisie
przejechalem jakies dwa kilometry w zeszlym tygodni i przy parkowaniu zgasl i juz nie zapalil podpielem vaga i te same bledy co poprzednio
stoi w serwisie juz tydzien i jeszcze nie wiedza o co chodzi (zapomnialem dodac ze auto stoi w norweskim servisie a unich wszystko bardzo dlugo trwa koszty beda okropne)
[ Dodano: 2011-05-06, 07:38 ]
dodam ze olej wymienilem 800 km temu <szok>
[ Dodano: 2011-05-11, 11:23 ]
rozrząd do wymiany cena za wymianę w norweskim serwisie zaczyn się od 25000zl do ponad 50000zl ale ja pokrywam tylko 30% resztę ubezpieczenie nie będzie źle
przejechalem jakies dwa kilometry w zeszlym tygodni i przy parkowaniu zgasl i juz nie zapalil podpielem vaga i te same bledy co poprzednio
stoi w serwisie juz tydzien i jeszcze nie wiedza o co chodzi (zapomnialem dodac ze auto stoi w norweskim servisie a unich wszystko bardzo dlugo trwa koszty beda okropne)
[ Dodano: 2011-05-06, 07:38 ]
dodam ze olej wymienilem 800 km temu <szok>
[ Dodano: 2011-05-11, 11:23 ]
rozrząd do wymiany cena za wymianę w norweskim serwisie zaczyn się od 25000zl do ponad 50000zl ale ja pokrywam tylko 30% resztę ubezpieczenie nie będzie źle
AUDI A6 C8 3,0 50 2019 JEST
AUDI A6 C7 2.0 TDI 2013 bylo
AUDI A6 C6 2,4 B 2006 bylo
AUDI A6 C6 2.0 TDI 2010 bylo
AUDI A6 C6 -2,4 b 2005 bylo
AUDI A6 C5-1998 bylo
Bober
AUDI A6 C7 2.0 TDI 2013 bylo
AUDI A6 C6 2,4 B 2006 bylo
AUDI A6 C6 2.0 TDI 2010 bylo
AUDI A6 C6 -2,4 b 2005 bylo
AUDI A6 C5-1998 bylo
Bober
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
nie przesadzaj
właściwie w miarę nowym silnikiem jest 3.0 tfsi, który był dostępny dopiero po lifcie w modelu c6
pozostałe jednostki, czyli 2.0 tdi, 3.0 tdi to zapewne kontynuacja jednostek napędowych z naszych c6
nie wiem jak przedstawia sie sprawa z 2.8 fsi bo niby silnik od dawna w ofercie a6 c6 a jakoś nie spotkałem się z autem, który takowy silnik ma pod maską
właściwie w miarę nowym silnikiem jest 3.0 tfsi, który był dostępny dopiero po lifcie w modelu c6
pozostałe jednostki, czyli 2.0 tdi, 3.0 tdi to zapewne kontynuacja jednostek napędowych z naszych c6
nie wiem jak przedstawia sie sprawa z 2.8 fsi bo niby silnik od dawna w ofercie a6 c6 a jakoś nie spotkałem się z autem, który takowy silnik ma pod maską
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga