zlocik
Dzięki za odpowiedz odnośnie polerki muszę się za to zabrać tym bardziej że moje lampy robią sie już ciemne i brudne od środka
[ Dodano: 2011-03-15, 21:21 ]
KOLEJNA EDYCJA: 18-20 marca 2011
Motor Show Poznań targi
jako mała reklama hehe
[ Dodano: 2011-03-15, 21:21 ]
KOLEJNA EDYCJA: 18-20 marca 2011
Motor Show Poznań targi
jako mała reklama hehe
Było
Audi 80 B3 1.8
Jest
Audi A6 C5 2.5 V6 TDI
Audi A4 B5 1.9TDI
Bedzie
Audi TT 1.8T (dla żony)
Audi 80 B3 1.8
Jest
Audi A6 C5 2.5 V6 TDI
Audi A4 B5 1.9TDI
Bedzie
Audi TT 1.8T (dla żony)
Witam wszystkich jestem od niedawna na forum i auto też od 2 tyg ,jeśli będzie jakiś spocik w najbliższym czasie to chętnie sie pojawie ,ostatnio spotkałem sie z kolega romanem s i pogadaliśmy sobie troche o samochodzie , jak coś to czekam na info pozdrawiam
Był : Audi A6 2.5 tdi s-line avant 180km quattro 2003r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AWX 131KM 2002r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AVF 131km 2004 r.
Jest : A6 C5 Avant 2.0 130KM ALT 2004 r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AWX 131KM 2002r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AVF 131km 2004 r.
Jest : A6 C5 Avant 2.0 130KM ALT 2004 r.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Wiem, co masz na mysliSzula298 pisze: I co tam panowie u was ? Cicho jak byśmy na coś czekali
Ale ja osobiście czekam na kogoś kto bedzie wiedział jak naprawic moją skrzynię tiptronik
Sory, ze o tym tu piszę, wiem że to nie o tym wątek, ale moze ktos z Was może polecić godny zaufania warsztat w Poznaniu lub okolicy ?
Myslałem, że sam znam taki ale skończyło się na tym, że 5 tygodni walczyli z moim tipem i dzis juz odebrałem auto, jeździ troche inaczej niż gdy oddawałem do naprawy ale dalej jest nienaprawione.
Jesli macie jakies pozytywne doswiadczenia a niekoniecznie te najdroższe to dajcie znać
Części samochodowe online - Motostacja pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Dzieki, byc może będę musial tak zrobic. Napisałem "musiał" bo to zdaje się najdroższy warsztat. Namiar znany mi od lat (chociaż nie z własnych doświadczeń) dużo serwisów ASO wozi do niego skrzynie, może dlatego taki drogi ?kuna pisze:Romanos ,
zapytaj w TEO-Motors Teodor Myszkowski.
Części samochodowe online - Motostacja pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
No to stara prawda, że chytry dwa razy traciSzula298 pisze:Teraz zostaje pytanie czy zrobić to dobrze u kogoś kto wie o co chodzi czy nadal ryzykowac po tanich warsztatach... ja tam od tipa nie znam nikogo bo nigdy automatu nie miałem...
Tyle, że tutaj jest dylemat czy zapłacic 2,2 do 4 tys. w "innym" warsztacie czy 2 razy tyle u Myszkowskiego ? Wiadomo, że części w zakupie kosztują tyle samo więc róznica w cenie co oznacza ? ÂŻe mechanicy u Myszkowskiego zarabiają 2 razy niż inni gdzie indziej Pewnie, że chcieliby aby tak było ale wątpie czy tak jest
A sam niedawno miałem okazję jechać autem ze skrzynia robioną u Myszkowskiego (skrzynia na gwarancji) która szarpała i zachowywała sie duzo mniej przyjemnie niz moja przed awarią (na liczniku 276 000 km). Nie wiem co prawda czy właściciel nie katuje auta...
Części samochodowe online - Motostacja pl
Mogę z czystym sumieniem polecić Myszkowskiego, znam osobiście wiele lat prywatnie, a ostatnie
5 lat miałem Voyagera i serwisowałem u niego właśnie, włącznie z naprawą (kompletną regenearcją),
która była wynikiem zepsucia w innym warsztacie i po remoncie u Myszy, przelatałem 130kkm
przez ponad 4 lata. Sprzedałem w marcu i do dzisiaj wiem, że gość zrobił już 20kkm, bo mieszka
na stałe w Holandii i lata w tą i z powrotem, skrzynia bez zająknięcia, chodzi jak nowa.
Fakt, że nie jest tani, ale ważne jest to, w sumie najważniejsze, że części jakie stosuje, to albo
oryginały, albo na wyraźną prośbę o cięcie kosztów zlecającego zamienniki, ale na prawdę porządne.
Jak nosiłem się z zamiarem kupna A6 z automatem właśnie, to dla mnie oglądał ze mną kilka
sztuk, każdą mi odradził, bo skrzynie do roboty od ręki praktycznie. Do tego spowodował
u mnie
rezygnacje z automatu, właśnie z powodu awaryjności i kosztochłonności tych skrzyń.
Jest jeszcze jedno, co nie wiele osób wie, 90% warsztatów chwalących się naprawami skrzyń,
tak na prawdę jest wyciągaczami tych klamotów, po czym wiozą do TEO, który robi remont,
wkładają i kasują. Nazywa się to, że naprawili, a że w TEO, to wiedzą tylko oni.
Wiele warsztatów wypracowało sobie spore rabaty na robotę, kupują samodzielnie klamoty
z rabatami i zawożą całości do TEO właśnie.
Wydaje się, że to nie ważne, skoro Myszkowski naprawiał, ale często jest tak, że wiozą do niego
tylko same bebechy, potem sami składają i gdzieś dają dupy, stąd się biorą problemy i podwujne
płacenie. Moim zdaniem, lepiej pojechać raz do TEO i zapłacić 30% więcej, ale raz, do tego dostać
gwarancję na 100kkm i mieć spokój na lata. W tak poważnej firmie, gwarancja jest pewna, u nurka
to tylko puste słowo, za którym idą tylko problemy z wyegzekwowaniem. Znam z autopsji, nie polecam.
5 lat miałem Voyagera i serwisowałem u niego właśnie, włącznie z naprawą (kompletną regenearcją),
która była wynikiem zepsucia w innym warsztacie i po remoncie u Myszy, przelatałem 130kkm
przez ponad 4 lata. Sprzedałem w marcu i do dzisiaj wiem, że gość zrobił już 20kkm, bo mieszka
na stałe w Holandii i lata w tą i z powrotem, skrzynia bez zająknięcia, chodzi jak nowa.
Fakt, że nie jest tani, ale ważne jest to, w sumie najważniejsze, że części jakie stosuje, to albo
oryginały, albo na wyraźną prośbę o cięcie kosztów zlecającego zamienniki, ale na prawdę porządne.
Jak nosiłem się z zamiarem kupna A6 z automatem właśnie, to dla mnie oglądał ze mną kilka
sztuk, każdą mi odradził, bo skrzynie do roboty od ręki praktycznie. Do tego spowodował
u mnie
rezygnacje z automatu, właśnie z powodu awaryjności i kosztochłonności tych skrzyń.
Jest jeszcze jedno, co nie wiele osób wie, 90% warsztatów chwalących się naprawami skrzyń,
tak na prawdę jest wyciągaczami tych klamotów, po czym wiozą do TEO, który robi remont,
wkładają i kasują. Nazywa się to, że naprawili, a że w TEO, to wiedzą tylko oni.
Wiele warsztatów wypracowało sobie spore rabaty na robotę, kupują samodzielnie klamoty
z rabatami i zawożą całości do TEO właśnie.
Wydaje się, że to nie ważne, skoro Myszkowski naprawiał, ale często jest tak, że wiozą do niego
tylko same bebechy, potem sami składają i gdzieś dają dupy, stąd się biorą problemy i podwujne
płacenie. Moim zdaniem, lepiej pojechać raz do TEO i zapłacić 30% więcej, ale raz, do tego dostać
gwarancję na 100kkm i mieć spokój na lata. W tak poważnej firmie, gwarancja jest pewna, u nurka
to tylko puste słowo, za którym idą tylko problemy z wyegzekwowaniem. Znam z autopsji, nie polecam.
- largoclark
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:33
- Lokalizacja: Września
chetmi na jakis zlocik
Siemano Panowie jak w temacie czy byli by jacyś chętni na zlocik w jakiś najbliższym czasie.Dla wybrednych dodam ze mrozów już niema wiec zimnem nie będziemy się wykręcać.Ostatnio był jakiś mały zlocik ale praca mi na niego nie pozwoliła dlatego zmieniłem prace i teraz już będę.Pozdrawiam
Chroń mnie Boże przed diabłami w mundurach o niebieskim kolorze, bo być może po spotkaniu ze mną już im nic nie pomoże
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga