[ A6 C5] Podczas jazdy cykanie jak przy załączaniu ESP
[ A6 C5] Podczas jazdy cykanie jak przy załączaniu ESP
Od kilku dni zauważyłem jak jadę po suchym asfalcie na 4 lub 5 biegu dodając oczywiście delikatnie gaz takie cykanie w bezoiecznikach jak przy załączeniu ESP. Czy to jest normalka czy u Was też tak jest?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 03 maja 2010, 17:23
- Lokalizacja: Hajnówka
a może zmieniałeś ostatnio przegub zewnętrzny (napędowy)? -taki przypadek swego czasu miałem jak klient kupił przegub najtańszy
no i po zmianie przyspieszając załączało się ESP okazało się ze ząbki na koronce były nierównomiernie rozmieszczone i przyśpieszając przy pewnej prędkości był nieprawidłowy odczyt prekosci koła i załączało się ESP 


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 03 maja 2010, 17:23
- Lokalizacja: Hajnówka
no to pewnie nie wina przegubu bo i kontrolka by mrugała a ty o tym nic nie wspomniałeś
to świece się wyłączają a jak wrócą poniżej 2800 to się włączą, w momencie wł/wył słychać tez cykniecie przekaźnika
-przekaźnik ten jest umiejscowiony obok skrzynki bezpieczników
jeszcze podepnij się pod VAG i sprawdź czujnik temperatury silnika czy jest sprawny porostu czy w całym cyklu nagrzewania silnika temperatura rośnie liniowo
miałem taki problem z T4 w trakcie nagrzewania silnika przy temp ok 40 stopni nagle czujnik pokazywał ze jest -28 i takie wskazania utrzymywały się do 50 stopni powyżej aż do 90 szło normalnie w trakcie stygnięcia w zakresie tych temperatur tez głupiał i mocno schodził na ujemne temp.
w twoim przypadku jeżeli potwierdził by się ze są błędne wskazaniach temp to cykanie jest automatycznie uzasadnione (porostu włącza się dodatkowe dogrzewanie )
a może to cykanie masz tylko przy zimnym silniku bo gdy odpalasz zimny silnik pomimo że kontrolka świec żarowych gaśnie to i tak świece jeszcze jakiś czas grzeją ale jak wprowadzasz silnik na obroty powyżej 2800 co jest mocno niewskazane na zimnoDANIEL111 pisze:Ale to się dzieje co jakiś czas

-przekaźnik ten jest umiejscowiony obok skrzynki bezpieczników
jeszcze podepnij się pod VAG i sprawdź czujnik temperatury silnika czy jest sprawny porostu czy w całym cyklu nagrzewania silnika temperatura rośnie liniowo
miałem taki problem z T4 w trakcie nagrzewania silnika przy temp ok 40 stopni nagle czujnik pokazywał ze jest -28 i takie wskazania utrzymywały się do 50 stopni powyżej aż do 90 szło normalnie w trakcie stygnięcia w zakresie tych temperatur tez głupiał i mocno schodził na ujemne temp.
w twoim przypadku jeżeli potwierdził by się ze są błędne wskazaniach temp to cykanie jest automatycznie uzasadnione (porostu włącza się dodatkowe dogrzewanie )