Witajcie
Dzisiaj byłem u mechanika w celu odpowietrzenia układu hamulcowego po wymianie zacisku i to co zobaczyłem po prostu mnie przeraziło:(. W audi pojawia się rdza w miejscu gdzie drzwi łączą się z dolną listwą. Przed zimą tego nie było, w ogóle tego nie było a to auto znam już od dobrych 4 lat. Wieczorem lub jutro zamieszczę foto tej korozji. Dodatkowo na rantach przednich lewych i tylnych lewych drzwi pojawiło się coś takiego:
http://img840.imageshack.us/g/img20110423132741.jpg/
Najgorzej jest chyba z rantem lewych tylnych drzwi bo tam robi się bąbel pod lakierem. Da się to pokonać bez malowania całych elementów?
[ A6 C5] Adelka zaczyna rdzewieć
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
[ A6 C5] Adelka zaczyna rdzewieć
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Niemożliwe a jednak............. Przekopałem internet i okazuje się, że pod tymi listwami prędzej czy później pojawi się ruda. Ja tej zimy zrobiłem wielki, ale to wielki błąd bo nie myłem ani razu auta i stąd takie efekty. Tam gdzie były obcierki (ranty drzwi) są bąble i pod listwami. Będę musiał polatać z tym po lakiernikach bo na bank nie dam do lakierowania całych elementów. Wszystko jest na rogach i jak ktoś dobrze zrobi zaprawkę plus zabezpieczenie to nie powinno być śladu naprawy. Co o tym myślicie?.Wujek-West pisze: P.s az niemozliwe że w tak krotkim czasie tyle wyszło tzn przez zime
Ten temat powinien troszkę ludzi uświadomić:
a6-c5-24-rdza-na-dzrzwiach-vt3685.htm?p ... wi&start=0
Na audi.org piszą, że to co się dzieje z C5tkami w Skandynawii woła o pomstę do nieba. Ja swoje auto znam od 4 lat i przez ten okres nie było nic robione z blachą aż do teraz
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Kolego jak nie chcesz malować całych elementów to może spróbuj u nich http://www.s-plus.pl/ sam się do nich wybieram aby usunąć obtarcie z drzwi a też nie chcę malować całego elementu a z tego co w necie wyczytałem to oni są na prawdę profesjonalistami zresztą patrząc w ich galerię widać że sobie radzą :D
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga