Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] [a6 c5] co to za kabel i brak wtrysku steru

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
tomaszek99

[ A6 C5 2.5 Tdi] [a6 c5] co to za kabel i brak wtrysku steru

Post autor: tomaszek99 » 25 kwie 2011, 19:03

POdpinałęm się już pod jakiś temat w sprawie wtrysków.
Ale muszę od początku
od czego jest ten kabel
Obrazek
szukałem w moim aucie wtrysku sterującego na próżno.
NIe ma go anie z lewej ani z prawej strony silnika. pozdejmowałęm dekle i nic same gołe wtryski bez kabli.
Zdjęcie przedstawia wolną wtyczkę i pytanie czy to może być wtyczka do właśnie wtrysku sterującego?
Następne pytanie czy to normalne że auto jeździ bez tego wtrysku?
Od kąd kupiłęm we wrześniu tak sobie tym autem jeżdzę i jedyne co to narzekam na duże spalanie, głośną pracę, i bardzo mułowate autojak na 150 koni. porównywałęm z mercedesem 220 cdi 147 koni i nei mam polotu do tego auta.
Pomóżcie, na vagu wyszło słąbe ciśnienie na 1 i 6 tym wtrysku 6 ty to niby sterujący któego u mnei nei ma. Czy jak kupie taki wtrysk to polepszy się mojemu wozowi?
Turbina śmiga pięknie, przepływka nowa i żadnych błędów oprócz jakiegoś błedu sterowania silnikiem.

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 25 kwie 2011, 19:41

Ta wtyczka na pewno nie jest od wtrysku sterującego- ten ma wtyczkę dwupinową. A od czego jest - cholera wie.
Wtrysk sterujący ma być na 3-cim cylindrze (już pisałem).
Aż dziwne że VAG nie wykazał błędu, ale skoro tak jest to znaczy że poprzedni właściciel coś namieszał w instalacji.
czy to normalne że auto jeździ bez tego wtrysku
Jak najbardziej tak.
doczytałem
oprócz jakiegoś błedu sterowania silnikiem
jaki to błąd?

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 25 kwie 2011, 19:59

Właśnie nie wiem dokłądnie jaki błąd , chciałem go przeanalizować ale zgubiłęm kartkę z tym błedem i musze na nowo jechać to zrobić.
To wychodzi na to że muszę kupić taki wtrysk i go wmontować, tylko gdzie podłaczyć jak żadnej innej wtyczki w tym aucie nie znalazłem, chyba że popszedni dziad właściciel poucinał :(

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 25 kwie 2011, 20:22

Tak jest trzeci cylinder prawej głowicy czyli stojąc przed autem;

3*,6
2 , 5
1 , 4
Brązowa wtyczka na dwa piny mocowana koło filtra paliwa pomiędzy dwoma kostkami na ścianie grodziowej. A na zdjęciu kostka podobna do czujnika poziomu płynu chłodzącego ale tam też idą dwa piny a na foto jest trzy pinowa z dwoma przewodami ciekawe gdzie przepadł trzeci przewód

tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 25 kwie 2011, 22:58

Dzięki chłopaki, dotarłem przed chwilą do tej wtyczki kawałki kabla są, ktoś to drutował bo są ślady izolacji, w tygodniu poszperam tam głębiej i napewno kiedyś dopisze jak mi wyszłą naprawa tego. W każdym razie wyciągłem przy okazji blache z zaślepionego EGR-a
Ktoś coś w tym aucie robił, ale nie do końca. Wałki widać że nówki i chyba na wtryski nie wystarczyło kasy :)

PAWELJARCZAK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 17 kwie 2011, 09:54
Lokalizacja: ZŁOTORYJA

Post autor: PAWELJARCZAK » 28 kwie 2011, 22:15

oli80 pisze: No to bez wtrysku sterującego będziesz właśnie miał takie objawy jak napisałeś,jak najbardziej silnik będzie pracował bez niego ale sterownik silnika nie widzi co się dzieje i chodzi ci ten silnik jak dziecko we mgle,pozatym nie ustawisz konta wtrysku :)
mam pytanie u mnie padł niby wtrysk sterujący ciężko pali na zimnym ale kąt wtrysku mi odczytał i wyszło delikatnie przyspieszony ale niby w normie więc tak nasuwa się mi teraz pytanie jak padnięty wtrysk to można ustawić czy nie <mysli>

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 29 kwie 2011, 05:00

To że ciężko pali na zimnym silniku to wcale nie świadczy o tym że padł wtrysk sterujący,
sprawdź błędy i zrób logi, wtedy ocenimy co tak naprawdę może być przyczyną.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja