Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c6 3.0tdi] silnik

Silniki wysokoprężne
123Marcin123

[a6 c6 3.0tdi] silnik

Post autor: 123Marcin123 » 27 paź 2010, 22:19

witam mam problem z audi a6 rok auto pali na dotyk ale problem pojawia gdy dodaje gazu na postoju i pochwili gasnie z jazda jest to samo nie pozwala zbytnio dodac gazu bo od razu schodzi z obrotów i gasnie pojechałem do mechanika podpiął do vaga co sie okazuje swieci sie kontrolka silnika i swiec zarowych kasuje błedy ale pochwili wracają pokazuje cos z podcisnieniem wymieniłem pompe paliwa w zbiorniku filtr paliwa czujnik z przelewami czujnik na liswie podcisnienia drugi czujni co jest po drugiej stronie sprawdziłem wtryski zawór egr i dalej to samo nie wiem co sie dzieje prosze o pomoc wszystkie wymienione czesci wymieniłem z chodzacego auta które przyjechało za mną do warsztatu od kolegi
Ostatnio zmieniony 29 lis 2010, 23:06 przez 123Marcin123, łącznie zmieniany 1 raz.

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 03 kwie 2011, 10:41

FAk mam to samo jutro oddaje do elektronika pisz co u ciebie było jak już naprawisz :|
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 03 kwie 2011, 20:45

Panowie a to nie czasem wtryski wam siadają w 3.0 TDI wtryski to zmora ;/

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 03 kwie 2011, 20:48

NOWKI NIE CALE 20 TYS. PRZEJECHANE !!!
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

Pablo200
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 223
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:48
Lokalizacja: Śląski

Post autor: Pablo200 » 03 kwie 2011, 21:34

Możesz mies przejechane 200 km i padną i złe paliwo zatankujesz

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 04 kwie 2011, 21:47

sugeruje sprawdzić listwę wtryskową

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 04 kwie 2011, 21:49

na tą chwile vcds pokazuje że ma za mało paliwa jutro wymieniam filtr paliwa i zobaczymy !
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

Społeczność Audi A6

Post autor: Społeczność Audi A6 » 04 kwie 2011, 22:24

dankan, a czmu ty wymieniales silnik? jelsi sie mozna spytac?

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 05 kwie 2011, 08:37

nie nie nie wymieniłem silnika ale mam chęć wymienić :P na ten od a5 plus skrzynie i komputery bo tamten komplet można mocniej tuningować
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 05 kwie 2011, 11:13

fenomenalny, ja wymieniałem silnik z BMK 04/2005 na ASB 07/2007. Po wymianie 0 problemów, a zrobiłem ok. 15 tyś. Koszt wymiany wyniósł mnie tyle co dankan za wtryski zapłacił <radocha>

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 05 kwie 2011, 11:36

Aron pamiętaj, że dankan zapłacił bardzo mało za wtryski... ;)

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 05 kwie 2011, 13:33

Wiem ile zapłacił ;-)

dancyk9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 26 kwie 2011, 08:45
Lokalizacja: wien

Post autor: dancyk9 » 26 kwie 2011, 18:16

hihiihi <radocha>

Driv3er
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 17 lut 2011, 18:54
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: Driv3er » 28 kwie 2011, 21:51

Kolega miał podobny problem. Jak jechał delikatnie bez nagłego przyspieszania to było wszystko ok, ale gdy nagle chciał przyspieszyć to zapalała się kontrolka silnika i auto gasło.Potem chwilkę kręciło by odpalić ponownie.Okazało się że miał zagięty przewód paliwa który znajduje się pod samochodem,był zbyt mały przepływ paliwa poprzez to zagięcie, jeżeli silnik nie dostał odpowiedniej ilości paliwa, komputer gasił silnik.Wymienił tylko ten kawałek i auto chodzi jak należy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga