a ja polecam serwis w skodzie na struga dudojc czy jakosik tak...
może nie ma tam najlepszych fachowców i nieraz trzeba poprawiać usługę ale nie czepiają się tego i owego w szczególności chodzi o gwarancyjne sprawy,
koleś miał auto sprowadzone od niemca rozbite i naprawione, widzieli że było bite a mimo wszystko zrobili kilka rzeczy na gwarancji
u kołacza to nie przejdzie a do tego potrafią zrobić wpis że auto traci gwarancję,
kołacza w ogóle nie poleciłbym bo tam jest spora rotacja wśród pracowników więc ich umiejętności kiepskie, kołacz od dawna ma trudności ze znalezieniem specjalistów, wielu odeszło do radziszewa
na dąbrowskiego jest warsztat VW AUDI Arturek go prowadzi, przeniósł się z mierzyna gdzie teraz biedronkę postawili ale on ma kiepskie ceny choć jest dobry, bierze np za kompletną wymianę rozrządu 1500zł w 2.0tdi ale robi to na zamiennikach a komplet części do rozrządu w serwisie to 900zł (oczywiście po układzie czyli na max zniżkach) i robocizna 300zł u fachowca co daje razem 1200zł na oryginalnych częściach,
z kolei za przełożenie kompletnego silnika 2.0tdi z osprzętem Arturek zawołał 2500zł
Gdzie serwisujecie Auta ?
z tymi rzeczami na gwarancji bywa różnie, akcje serwisowe robia nawet po gwarancji, ja nie mam przekonania do dudojcia bo chcieli mnie naciagnac jak mialem problemy z dpfem w passacie, opłacało mi się pojechać do piły do serwisu:)oooo-a6 pisze:a ja polecam serwis w skodzie na struga dudojc czy jakosik tak...
może nie ma tam najlepszych fachowców i nieraz trzeba poprawiać usługę ale nie czepiają się tego i owego w szczególności chodzi o gwarancyjne sprawy,
koleś miał auto sprowadzone od niemca rozbite i naprawione, widzieli że było bite a mimo wszystko zrobili kilka rzeczy na gwarancji
u kołacza to nie przejdzie a do tego potrafią zrobić wpis że auto traci gwarancję,
kołacza w ogóle nie poleciłbym bo tam jest spora rotacja wśród pracowników więc ich umiejętności kiepskie, kołacz od dawna ma trudności ze znalezieniem specjalistów, wielu odeszło do radziszewa
na dąbrowskiego jest warsztat VW AUDI Arturek go prowadzi, przeniósł się z mierzyna gdzie teraz biedronkę postawili ale on ma kiepskie ceny choć jest dobry, bierze np za kompletną wymianę rozrządu 1500zł w 2.0tdi ale robi to na zamiennikach a komplet części do rozrządu w serwisie to 900zł (oczywiście po układzie czyli na max zniżkach) i robocizna 300zł u fachowca co daje razem 1200zł na oryginalnych częściach,
z kolei za przełożenie kompletnego silnika 2.0tdi z osprzętem Arturek zawołał 2500zł
jak ma się auto na gwarnacji to się jeździ do ASO, lecz po gwarancji nie widze sensu, większość tych mechaników prowadzi własne warsztaty po godzinach, są dużo korzystniejsi cenowo niż w ASO, a zrobią tak samo.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga