Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] PILNE! Wolne obroty około 600obr/min + LOGI

Silniki benzynowe
mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 24 kwie 2011, 23:56

gdzies na forum sa foty <mysli> ale to raczej nie jest trudne ,wystarczy ja wyciagnac i w bezynie wyczyscic pedzelkiem <okok>
troche rozbierania jest zeby ja wyciagnac ale dasz rade ;)

[ Dodano: 2011-04-25, 00:00 ]
http://moto.allegro.pl/przepustnica-pas ... 27007.html
tam gdzie ta klapka jest musi byc wyczyszczone :)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 25 kwie 2011, 00:15

mariusz888, dzięki wielkie. Ale jeszcze jedna sprawa. jak się tam dostać w ogóle O_o Nie mam pojęcia w żadnym stopniu. Gdzie to jest?
Znalazłem takie zdjęcie mojego serducha. Gdzie zacząć demontaż?
Obrazek

Ano się dowiedziałem że podstawa to ściągnąć osłonę silnika. Jak widać u mnie jest niezaciekawie z tym, to zostawię to dla mechanika.. Bo trzeba to ciąć i inne szmery bajery a jakoś to nie przemawia do mnie :/

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 kwie 2011, 01:09

Zacznij od demontarzu i wymiany tych wtryskiwaczy na coś porządnego bo jak na te patrze to ręce opadają.
90% gazowników w polsce montuje je z nowymi instalacjami, po roku lub max 2 latach użytkownik i tak jest skazany na wymianę i wtedy się dowiaduje że to syf i dopiero wtedy wymienia na coś porządnego.
Czy nie lepiej od razu zamontować coś porządnego i zapomnieć o problemach, automatycznie gazownik spędza mniej czasu na realizacji napraw reklamacyjnych wymieniając zestawy naprawcze i kalibrując te ala wtryskiwacze.

[ Dodano: 2011-04-25, 01:12 ]
A powracając do początku tematu czy objawy są na obu paliwach czy tylko na gazie?

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 25 kwie 2011, 09:32

fassi1, wiem o tych wtryskach. 4ty już nawet syczy i gaz przez niego ucieka. Będę chciał wymienić na HANY a potem to wszystko ładnie schować pod tą przykrywą. Ale na razie samochód uziemiony więc nic nie zrobię. :/ Nie ja montowałem te wtryski. Jak to zobaczyłem to wiedziałem że trzeba będzie zmieniać...
A objawy są na obu. Coś cały czas za mną chodzi ta przepustnica. Bo nic nie grzebałem pod maską, tylko odłączałem aku. :/

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 25 kwie 2011, 14:26

-=Rafal=-, Jak masz błędy z przepustnicy to warto się tym zainteresować,
na początek wyjąć i dokładnie wyczyścić, może się gdzieś blokuje.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 25 kwie 2011, 14:39

sebastian855, właśnie tak myślę. To na 100% się pojawiło po odłączeniu aku. Bo było ok. Więc ja obstawiam, że to może być to. Ale. Nigdzie nie mogę znaleźć info jak się tam dostać. Obleciałem chyba cały internet i nigdzie żadnego fotostory :/ A na pewno trzeba zdjąć pokrywę silnika. A sam widzisz jak to wygląda... Trzeba by ciąć.. A szkoda pokrywy. A z kolei i wtryski też do wymiany. :/ Jestem w czarnej du*ie. Gdzieś wyczytałem że adaptacja sama się przeprowadzi po około 20minutach chodzenia na jałowym. Prawda to? <mysli>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 25 kwie 2011, 14:54

-=Rafal=-, nie musisz nic ciąć przecież,
wtryski masz napewno zamontowane na obejmach,
ściągasz obejmy,odpinasz wężyki i podnosisz pokrywę,
chyba że jeszcze kable od wtrysków będzie trzeba odpiąć,
to wtedy sobie odpisz gdzie który ma być.
Jak pokrywy nie zdejmiesz to nic nie wywróżysz.
Ja u siebie przepustnicę wyciągałem i czyściłem, ale u Ciebie jest napewno inna
i nie podpowiem Ci za wiele w tej kwestii.
Ale nie jest to jakoś szczególnie trudne, więc napewno sobie poradzisz.
A jeśli jest to przepustnica linkowa to może problem jest właśnie w lince?
Może się poluzowała i dlatego ma niższe obroty.
Zdejmuj pokrywę i do dzieła :)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 25 kwie 2011, 14:57

sebastian855, gdzie jest przepustnica to już wiem. Co do wtrysków, masz wyżej zdjęcie jak to wygląda. Nie mam pojęcia co tam poodkręcać :/ Te kable co idą do wtrysków?

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 25 kwie 2011, 15:00

-=Rafal=-, z tego co widać na zdjęciu to wystarczy tylko kable od wtrysków poodpinać,a cała reszta jest zamontowana pod pokrywą.
Jak bedziesz odpinał kable to sobie je dokładnie opisz żeby potem przy podpinaniu nie pomylić.
Jak odepniesz te kable to spokojnie pokrywę zdejmiesz.

[ Dodano: 2011-04-25, 15:06 ]
http://www.motoschematy.pl/sklep,301,50,0,0,20,1.html
Nie wiem czy u ciebie jest tak samo ale to Ci powinno jakoś pomóc.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 25 kwie 2011, 16:34

sebastian855, wszystko ładnie pięknie. ALE nie wyszło. Na 99% to jest przepustnica. Bo. Jak ją leciutko wcisnę, to słychać że ma luz lekki. Jak przytrzymam na tym luzie gaz to chodzi normalnie. Nie gaśnie. Czyli przepustnica. A jak puszczę z luzu to zaczyna się dławić i czuć na pedale jak przepustnica próbuje coś wyłapać ale jej nie wychodzi...
A czemu nie wyszło? Bo nie udało mi się zdjąć tego węża [!]
Obrazek
I dupa blada. Inne z wtrysków poschodziły a ten ni hu hu. Nie da się go złapać, a na siłę nie będę kombinował. Poza tym, muszę jechać do gazownika, u którego regenerowałem wtryski. Wiecie co zrobił? Zamontował stare obejmy na przewody które idą od wtrysków. Ja je dokręcam a tu ch*j. Przekręcają się. Są powyrabiane. Do czego to dochodzi w tej Polsce... Masakra.
Reasumując nie dostałem się do przepustnicy w ogóle. :/ A miałem wszystko przygotowane ze sobą. Ale ten wąż, w zasadzie oba, mnie pokonały. Próbowałem zdjąć z tymi wężami, ale po drugiej stronie ktoś poprowadził te węże POD kablami innymi. I nie da się podnieść. Normalnie banda debili i partaczy...

Nawiasem mówiąc. Potrzebuję VAG-a TYLKO do mojego autka. Do niczego więcej. Czy wystarczy to na gnieździe OBD II za 30 zł czy lepiej kupić CAN-a od jakosia z forum za 200?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 kwie 2011, 19:13

To jest wąż zasilający w gaz, musi zejść. Odkręć opaskę i ją zesuń i poodpinaj te wtyczki z wtryskiwaczy. Chwyć wąż w jedną rękę i listwę w drugą i ciągnij i ruszaj lewo prawo i musi zejść, nie buj się nic się nie urwie, walteki są pancerne.
Najprostszy vag i kabel starczy.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 26 kwie 2011, 01:04

No wiem, że to jest ten wąż. Ale ni cholery nie chce zejść.. Nie ma go za bardzo jak chwycić. Opaska była zdjęta całkiem, ruszałem kręciłem i jak zaczarowany. Nie i chu... Kable z wtrysków zeszły bardzo ładnie, gorzej jest właśnie z tymi grubymi od zasilania... Jutro zadzwonię z rana do mechanika, jak mnie przyjmie z tym to super, jak nie, to będę walczył :/
A potem jeszcze wymiana tych wszystkich opasek koniecznie... Bo na 6, 4 są przekręcone. I pewnie będą puszczały gaz jak dostaną ciśnienia :/

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 kwie 2011, 11:35

Bez przesady, to tylko wąż gumowy na króćcu mosiężnym. Ten króciec ma taki wypust na początku jak te króćce cieńsze wychodzące z wtryskiwaczy. Wąż gumowy po dłuższym czasie zaciśnięty opaską uformował się do tego wypustu i dla tego fizycznie jest go ciężko ściągnąć. Można go próbować podważać płaskim śrubokrętem a jak by się go jeszcze czymś podgrzało to zrobi się bardziej elastyczny i będzie łatwiej go ściągnąć (np. suszarką do włosów).

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 26 kwie 2011, 13:18

-=Rafal=-, Dokładnie tak jak fassi1 Ci pisze,
podważ lub troche podgrzej, wpsikanie czegoś jak wd40 też pomoże :)
Troche kombinacji,siły i napewno zejdzie :)

mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 26 kwie 2011, 14:51

sebastian855 pisze:-=Rafal=-, Dokładnie tak jak fassi1 Ci pisze,
podważ lub troche podgrzej, wpsikanie czegoś jak wd40 też pomoże :)
Troche kombinacji,siły i napewno zejdzie :)

rafałek jest wątłej budowy ciałe dlatego nie ma siły wiecej musi chlebka jesc <dokuczacz>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja