Koledzy !
Mój problem wyglada nastepująco:2 mies. temu wymieniłem w moim allroadzie amory, gniazda amorów (poduszki pod amory),drazek kierowniczy ,koncówki drazka , łącznik stabilizatora z gumami ,dwa wahacze dolne ,podonbno reszta wahaczy była ok.
W dalszym ciagu cos stuka przy wolnej jezdzie ,przy drobnych nierównosciach jak np. kostka ,płytki ,w sposób jakby piłka sie odbijała w małej przestrzeni(częsty a nie duzy wychył) a przy szybkim wjechaniu na nierównosc słychac pojedynczy stuk.Mam wrazenie ze im wyzszy poziom zawieszenia lub jedno koło jest mniej obciazone tym stuk jest mocniejszy .
Pojechałem z tym do ASO ,sprawdzili zawias i powiedzieli ze to łaczniki stabilizatora do wymiany.2 miechy temu wymieniałem łacznik razem z amorami na oryginał , wiec w niedowierzaniu sprawdziłem po wizycie w ASO łaczniki z innym mechanikiem i były w stanie b dobrym jezeli nie idealnym wiec stwierdziłem ze diagnoza była na "odwal sie"
Co moze byc przyczyna tych stuków ? maglownica,górne wahacze...?
Prosze o pomoc
Wesołych Swiat dla wszystkich fanów Audi.
[ A6 C5 Allroad] stuki w zawieszeniu po wymianie chyba wszys
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga