Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] problem z oswietleniem

Elektryka
ODPOWIEDZ
rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

[ A6 C5] problem z oswietleniem

Post autor: rokob33 » 21 kwie 2011, 20:21

witam wczoraja zauwazylem ze tylko otwarcie jednych tylnych drzwi nie zapala swiatla w podsufitce chociaz raz sie zapalilo jednak po jakiejs chwili od otwarcia drzwi i nie swieci sie czerwona lampka w drzwiach i podswietlanie pod fotelem jak zapalilo sie swiatlo w podsufitce to de dwa pozostaly nie zapalone przy innych drzwiach wszystko dziala gdzie szukac przyczyny?

Awatar użytkownika
siwydym
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 08 cze 2010, 22:37
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: siwydym » 21 kwie 2011, 20:25

Najczęstsza przyczyna to wyłącznik krańcowy, aczkolwiek u mnie były zimne luty.
...pamiętam, nie zapomnę...

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 21 kwie 2011, 20:27

Witam kolego może przewody przy drzwiach się przełamały na zgięciu warto to sprawdzić.

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 21 kwie 2011, 21:30

daniel1997 pisze:Witam kolego może przewody przy drzwiach się przełamały na zgięciu warto to sprawdzić.
czyli tak sprawdzic przewody czy nie maja przerwy w tej gumie przy drzwiach i zimne luty rozumiem ze w lampce podsufitowej tylko jakos tak dziwnie ze nie zapalaja sie te dwie lampki czerwona w drzwiach i pod fotelem nawet kiedy lampka podsufitki ''zaskoczy'' to chyba nie ma nic wspolnego z zimnymi lutami chyba ze odpowiada za to ten wylacznik krancowy tylko gdzie on jest?

Awatar użytkownika
siwydym
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 08 cze 2010, 22:37
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: siwydym » 21 kwie 2011, 21:33

Zimne luty w podsufitce oraz w zamku
...pamiętam, nie zapomnę...

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 21 kwie 2011, 21:40

siwydym pisze:Zimne luty w podsufitce oraz w zamku
ok a gdzie jest ten wylacznik krancowy? co prawda sprawdzi mi to wszystko kolega elektryk ale chcialbym zebrac jak najwiecej wskazowek przed ''zabiegiem'' :>

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 21 kwie 2011, 21:45

wyłącznik krańcowy jest w zamku trzeba wyjąć zamek

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 21 kwie 2011, 22:29

sidewind76 pisze:wyłącznik krańcowy jest w zamku trzeba wyjąć zamek

oki dzieki za wskazowki :>

[ Dodano: 2011-04-22, 20:02 ]
sidewind76 pisze:wyłącznik krańcowy jest w zamku trzeba wyjąć zamek
jeszcze pytanko odnosnie tego wylacznika krancowego jak kolega ma wiedze naprawialne to ustrojstwo czy raczej kupowac nowy trzeba bedzie?

Awatar użytkownika
siwydym
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 08 cze 2010, 22:37
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: siwydym » 22 kwie 2011, 22:28

rokob33 pisze:jeszcze pytanko odnosnie tego wylacznika krancowego jak kolega ma wiedze naprawialne to ustrojstwo czy raczej kupowac nowy trzeba bedzie?
Identycznego to raczej nie kupisz, jeśli chodzi o naprawę to jest uzależnione co mu dolega. Najczęściej ściera się "cypek", który zamyka lub otwiera obwód elektryczny.
...pamiętam, nie zapomnę...

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 22 kwie 2011, 22:33

siwydym pisze:
rokob33 pisze:jeszcze pytanko odnosnie tego wylacznika krancowego jak kolega ma wiedze naprawialne to ustrojstwo czy raczej kupowac nowy trzeba bedzie?
Identycznego to raczej nie kupisz, jeśli chodzi o naprawę to jest uzależnione co mu dolega. Najczęściej ściera się "cypek", który zamyka lub otwiera obwód elektryczny.

hm czyli jak sie nie da zreanimowac to klapa? :(

Awatar użytkownika
siwydym
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 08 cze 2010, 22:37
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: siwydym » 22 kwie 2011, 22:46

Nie martw się za w czasu, rozbierz zamek i zobacz co go boli.
...pamiętam, nie zapomnę...

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 22 kwie 2011, 22:49

siwydym pisze:Nie martw się za w czasu, rozbierz zamek i zobacz co go boli.

ok po swietach dam znac co sie dalo zrobic

Awatar użytkownika
siwydym
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 08 cze 2010, 22:37
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: siwydym » 23 kwie 2011, 09:34

...pamiętam, nie zapomnę...

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 331
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 23 kwie 2011, 09:58

dzieki za fotki :]

[ Dodano: 2011-05-19, 16:57 ]

Problem rozwiazany defekt byl w wylaczniku krancowym nie byl mocno starty,lecz bylo wokol niego troszke smaru,ktory zostal wyczyszczony,kolega elektryk rozebral go i w srodku podoginal styki blaszek i wszystko smiga wszystkie lampki sie zapalaja i gasna prawidlowo ,drzwi widoczne na fisie takze wszystko gra,jedynie bylo sporo rozkrecania zeby mozna bylo wyjac zamek i dostac sie do tego malego pie***olnik swoja droga to rozwiazanie wydaje sie byc ''zbyt delikatne'' moim zdaniem ,ale sie udalo, dzieki wszystkim za wskazowki <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja