
[ A6 C5] Zepsuty licznik prosze o radę!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:51
- Imię: Lacz
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rybnik
[ A6 C5] Zepsuty licznik prosze o radę!!!
Witam, Dzisiaj grzebałem troche w autku i przez nieuwage zniszczyłem sobie fisa w zegarach. Fis jest juz nie do naprawienia bo pękła szybka i sie rozlał wyświetlacz, pytanie co najlepiej zrobić w obecnej sytuacji, czy wysłać licznik do naprawy czy kupic urzywany licznik, jednak nie wiem co potem z zakodowaniem. Proszo o pomoc. 

Używany licznik dostaniesz za ok 300 zł , z zegarkiem analogowym, bo z elektronicznym jest trudniej dostać i za większe pieniądze. A po za tym nie wiesz w jakim stanie będzie fis. Nowy fis można mieć za 200 zł chyba z wymianą, na forum A4 szogun0 to robi, na allegro też to robią. Jeśli zegary dobrze się sprawowały to ja bym tylko wyświetlacz wymienił.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
...pamiętam, nie zapomnę...
Witam, podlacze sie pod temet, bo nigdzie nie moge znalesc info. U mnie padl fis totalnie, czerwona plama, wiec nic nie bylo widac. troche zwlekalem ze zmiana bo u nas cenny to tragedia, a do PL nie zaczesto zajezdzam. Kupilem licznik na allegro, biale zegary z pelnym fisem za 400zl, tylko zostal jeszcze do "ominiecia" immo. i tu z deka pod gorke..... jak wiadomo po wymianie licznika na "nowym" auto odpala na sekunde i gasnie. niestety nie mam pinu aniu nr do kodowania kluczy. Z tego co czytalem PIN wyciaga sie z poprzedniego licznika ale nie wiem jak i za pomoca jakiego programu? jestem w tym zielony, poczatkujacy. Tyle co udalo mi sie zrobic to wylaczyc immoi wgrac klucze, skutkiem tego odpalam auto ( latwy lup dla zlodzieja) i mryga mi caly czas kontrolka od immo. Moge jezdzic bez problemu....jak narazie.
Po podlaczeniu VAGu, mam nastepujace info
1128 cewka czytnika imobilizera D2
brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - BLAD SPORADYCZNY
1177 MODUL STERUJACY
brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - BLAD SPORADYCZNY
1176 KLUCZ
brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - BLAD SPORADYCZNY
1177 MODUL STERUJACY SILNIKIEM
sygnal za maly - blad sporadyczny
1314 STEROWNIK SILNIKA
sygnal za maly - blad sporadyczny
Podejrzewam ze ma to zwiazek z tym ze wylaczylem immo, wiec prosze o pomoc w poprawnym wyciagnieciu PIN oraz wgraniu, zakodowaniu kluczy
Po podlaczeniu VAGu, mam nastepujace info
1128 cewka czytnika imobilizera D2
brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - BLAD SPORADYCZNY
1177 MODUL STERUJACY
brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - BLAD SPORADYCZNY
1176 KLUCZ
brak osprzetu / nie zwiazany ze sprzetem - BLAD SPORADYCZNY
1177 MODUL STERUJACY SILNIKIEM
sygnal za maly - blad sporadyczny
1314 STEROWNIK SILNIKA
sygnal za maly - blad sporadyczny
Podejrzewam ze ma to zwiazek z tym ze wylaczylem immo, wiec prosze o pomoc w poprawnym wyciagnieciu PIN oraz wgraniu, zakodowaniu kluczy
licznik rok 2000, 4B0 920 932K, mam vag commander 2.5, tylko ze nie mam instrukcji, po GB kuleje strasznie, a po FR nic nie moge znalesc, jedynie co to znalazlem wersje 5 po GB i prztlumaczylem sobie na FR ale wersja 2,5 rozni sie od 5-tki. Potrzebowal bym albo instrukcje albo podpowiedz gdzie mam klikac zeby dostac sie na VAG Commander w jego funkcjach
[ Dodano: 2011-04-21, 08:57 ]
a zapomnialem dodac ze licznik to VDO
[ Dodano: 2011-04-21, 08:57 ]
a zapomnialem dodac ze licznik to VDO