Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] 2.5 TDI dziwne piszczenie spod maski

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

[A6 C4] 2.5 TDI dziwne piszczenie spod maski

Post autor: pablo90 » 17 kwie 2011, 22:52

Witam !

Panowie, ostatnimi czasy pod maska mojej setki pojawilo sie dziwne piszczenie(?) nie wiem jak nazwac ten dzwiek. troche tak jakby delikatnie piszczacy pasek ale to nie to. o wiele ciszej i bardziej z okolic wiska/pompy wspomagania.
co to moze byc ? jakies pomysly ?

pozdrawiam

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 17 kwie 2011, 23:22

Napinacz? U mnie wyglądał ok byl może minimalnie skoszony, doraźnie psikałem smarem silikonowym po jego zewnętrznej stronie (bez rowków), pomogła przerobienie mocowania i włożenie nowego z 1,6 w normalnej cenie <okok>
Obrazek TDI +

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 19 kwie 2011, 21:28

tu macie link do filmiku z YT z tym wlasnie piszczeniem

YT

co to za cholerstwo ? denerwuje mnie to bo slusze to siedzac w srodku przez otwarte okno

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 19 kwie 2011, 23:56

no wisko wlasnie u mnie napieprza caly czas na full obrotach nawet jak silnik jest zimny.. a tak chyba nie powinno byc?

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 20 kwie 2011, 09:13

coś można z tym zrobić czy tylko wymiana sprzęgła wisko zostaje?

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 20 kwie 2011, 13:15

Na zimnym powinno bez problemu dać sięzatrzymać 'czymś' byle nie ręką ;) a jak bedzie mocno ciągnąć tzn że wisko jużnie spełnia swojego zadania, można też sprawdzić czy nie ma luzów na łożysku...
Obrazek TDI +

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 20 kwie 2011, 14:17

zatrzymuje sie na zimnym silniku i nie jakos bardzo mocno ciagnie. jak sprawdzic luzy na lozysku ?

Awatar użytkownika
mati_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 lis 2009, 00:47
Lokalizacja: Żary

Post autor: mati_A6 » 20 kwie 2011, 19:45

Jeśli nie wisko to może łożysko alternatora.

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 20 kwie 2011, 20:10

mati_A6 pisze:Jeśli nie wisko to może łożysko alternatora.
tez jestem za tym ze to jest to .
na włączonym silniku prysnij smarem w spreju na to łożysko alternatora . sprawdz efekt .
powinno ucichnąc te świerszczenie ....jezeli tak to wymieniaj szybko .
Bo zerwie ci pasek albo zniszczy napinacz .

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 23 kwie 2011, 01:38

pablo90, zdejmij /poluzuj napinacz i zdejmij pasek
potem złap reką za kolo pasowe alternatora i spróbuj nim poruszać - potargać na boki - jak bedzie stukac ewent piszczec przy obracaniu go reka to altek
jak nie to szukaj dalej - łowysko sprezarki klimy albo wisco - najbardziej prawdobodobne
(z tego co pamietam chodziło ci non stop kiedyś)
Łan tu sri TDI :mrgreen:

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 23 kwie 2011, 19:35

no wisko dziala ciagle ale czytalem o tym i ma tak byc, tylko ze ma sie latwo zatrzymywac na zimnym i tak jest.
na wylaczonej klimie tez piszczy...
obstawiam ze to altek jednak..

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 23 kwie 2011, 20:36

w altku jest taka sprawa że łozysko czasem może byc nie zużyte a altek piszy bo łozysko siedzi w takim plastikowym kołnierzu - który jest miedzy łozykiem a obudową -a on lubi pekac i robi sie luz
Łan tu sri TDI :mrgreen:

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 23 kwie 2011, 20:38

we wtorek jade do serwisu skody robic zawieszenie to zaopiekuja sie tez altkiem albo jego lozyskiem, albo paskiem :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga