Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 1.9 TDI 130KM] Hamulce

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
audica18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 16 lis 2009, 21:37
Lokalizacja: Walcz

[A6 C5 1.9 TDI 130KM] Hamulce

Post autor: audica18 » 09 sty 2010, 12:00

Niewiem czy to jest normalne czy cos nie tak. :?:
Rano zanim odpalam silnik pedal hamulca jest sztywny jest to normalne?
Wiem ze jak sie wylaczy sie silnik i nacisnie sie kilka razy na pedal hamulca to sie robi sztywny to jest normalne ale po nocy bez naciskania na hamulec i jest sztywny to chyba cos nie tak?
Przy wiekszych mrozach mialem 2 razy rano jak odpalalem auto to zapalil sie blad :!: czyli wykrzyknik wraz ze sygnalem czyli blad hamulca ale zaraz znika po wlaczeniu sie silnika. Mysle ze to przez mroz cos sie dzieje. Moze ktos cos na ten temat powiedziec? :idea:

audica18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 16 lis 2009, 21:37
Lokalizacja: Walcz

Post autor: audica18 » 09 sty 2010, 15:28

Plyn niby byl rok temu wymieniony :?: Hamulce sa bardzo dobre.

Awatar użytkownika
paveu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 10 cze 2008, 12:25
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: paveu » 11 sty 2010, 15:05

czesc audica18

ja mam dokladnie to samo. nie chce Cie w zaden sposob straszyc ale ja jestem juz po wymianie:
- plynu
- klockow
- serwa z pompa hamulcowa na uzywana (nowa 800, uzywka 350-400)
- pompy podcisnienia na nowa (nowa 650, uzywka 300-350 ale raczej nie warto uzywanych kupowac)
- weza z zaworem zwrotnym pomiedzy pompa podcisnienia a serwem (raczej nowy, okolo 140 zl)
i narazie pomoglo. tzn jak rano wsiadam to nie mam juz sztywnego pedalu hamulca a i samochod troche lepiej hamuje. za to zwariowal mi silnik/skrzynia - stracilem moc, samochod dziwnie jezdzil a dzis zapalila mi sie kontrolka "check engine".

niestety lista rzeczy, ktore moga miec wplyw na takie objawy jest dluga... zycze Ci zeby to byl tylko plyn albo klocki. jesli jest za malo plynu albo klocki sa za bardzo starte to moze byc taki objaw. jesli wymiana tych dwoch nie pomoze to najpierw bym na Twoim miejscu wymienil ten wezyk z zaworem zwrotnym. to stosunkowo nieduzy koszt a czasem ten zawor lubi puszczac. wtedy cale podcisnienie ucieka przez noc z serwa i efekt masz taki jak opisuejsz. moze tez tak byc, ze puszcza Ci samo serwo lub gdzies na pompie hamulcowej -moze na zlaczach. najczarniejszy scenariusz to pompa ABS. ja mam nadzieje, ze to co wymienilem do tej pory zalatwi problem bo niestety nastepna w kolejce jest wlasnie ta pompa ABS...

powodzonka!
Specyfiki na poprawe pamieci maja jedna wade - trzeba pamietac zeby je zazywac...

audica18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 16 lis 2009, 21:37
Lokalizacja: Walcz

Post autor: audica18 » 12 sty 2010, 21:28

Na szczesie mialem za malo plynu hamulcowego.Dolalem i jest ok :-D .
Na niemieckim forum wyczytalem ze jak akumulator jest slaby to przy zapalaniu takze pokazuje blad hamulcow. Mam nadzieje ze problem z hamulcami zostal rozwiazany ;-) <ok>

Awatar użytkownika
piotrekkawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: piotrekkawa » 13 sty 2010, 14:26

U mnie jest jakoś dziwnie. Po porannym odpaleniu,póki hamulce są zimne to wystarczy lekko nadepnąć pedał i auto staje dęba. Po rozgrzaniu siła wspomagania hamulców w znacznym stopniu maleje. Silnik nie wariuje,wszystko jest ok,tyle że muszę więcej siły włożyć w prawą nogę. Hmm. dziwne. :roll:

OLIX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 28 sie 2009, 22:04
Lokalizacja: Krk

Post autor: OLIX » 14 sty 2010, 00:57

Czy to że po wciśnięciu hamulca czuje że wciąga nogę w podłogę to tak ma być czy coś z vacum lub pompą ABSu ?
W sterowniku nie ma błędów

Awatar użytkownika
K@MiL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 544
Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: 3Miasto
Kontakt:

Post autor: K@MiL » 14 sty 2010, 12:43

piotrekkawa, u Ciebie to bym najpierw wymienił płyn w całym układzie. Miałem podobnie a sam płyn był chyba od nowości (tak mechanik powiedział). Tylko, że tak jak pisałem w :!: CAÂŁYM :!: układzie. Jest trochę roboty ale u mnie było po tym dużo lepiej. I jeszcze takie pytanie: to teraz na mrozach tak dziwnie się zrobiło? Czy w lato też? Bo jeżeli teraz w te mrozy to już znaczy, że płyn już stracił swoje "parametry".

Awatar użytkownika
piotrekkawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: piotrekkawa » 14 sty 2010, 13:15

Latem jest jeszcze gorzej tzn szybciej tracę moc hebla.

Oryel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwie 2011, 22:13
Lokalizacja: cardiff
Kontakt:

Problem z ?.

Post autor: Oryel » 18 kwie 2011, 22:29

Na wstępie witam jestem nowy i mam problem .
Podczas hamowania przy prędkości powyżej 80 km/h słychać tyrkanie w kole, a poniżej tej prędkości już tego nie słychać i nie czuć na hamulcu. Klocki sa nowe, wiec podejrzewam tarcze. Po wymianie klocków wciaz świeci mi sie kontrolka od hamulcow.

Proszę o sugestie , dzieki

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga