Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.5tdi 150KM] chwilowy pisk przy starcie silnika

Silniki wysokoprężne
mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 06 mar 2011, 11:16

oski ramienia napinacza wielorowkowego <uoee>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

Awatar użytkownika
mad_ar2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 01 lut 2010, 18:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mad_ar2 » 06 mar 2011, 21:08

sprawdzilem paski w sumie tak optycznie i nie widze zadnego zuzycia paskow natomiast chuczy pompa wspomagania tak jakby lozysko ... i teraz nie wiem czy jechac do mechanika z napinaczem czy do regeracji pomp wspomagania

[ Dodano: 2011-03-10, 15:13 ]
no i wstepnie wiadomo ...
przyczyna piskow jest lozysko kompresora klimatyzacji, gdzie u mnie wysypaly sie kuleczki heheh
napinacz w porzadku jest jeszcze podejrzenie pompy wspomagania ale mechanior sprawdzi to jak naprawi kompresor posklada i sprawdzi takze prawdopodobnie to nastapi jutro
dam znac

[ Dodano: 2011-03-11, 17:44 ]
doszedl jeszcze tlumik drgan ... pompa wporzo

Awatar użytkownika
pablopila
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 07 mar 2009, 20:52
Lokalizacja: piła wielkopolska

Post autor: pablopila » 05 kwie 2011, 13:14

Witam piski powruciły wszystkie rolki i paski zostały wymienione myślałem że spokój będe mial a tu zonk tylko że kiedyś piszczało przy minusowych temperaturach tylko a teraz jest całkiem inaczej .Już nie wiem co z tym autem doprowadza mnie do szału <wnerw> .Mam wrazenie jakby ten samochód bawił się ze mną w kotka i myszkę ,ponieważ kiedy chce aby mechanik zdiagnozował co to i zostawiam auto u mechanika aby rano posłuchał tych pisków , to w tedy on na złość nie wydaje żadnych dzwięków i mechanicy rozkładają rence iż nie mogą robić czegoś czego nie słyszą.

Awatar użytkownika
tolondo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 195
Rejestracja: 07 maja 2008, 09:56
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: seroczyn/gdansk

Post autor: tolondo » 05 kwie 2011, 20:37

witam,u mnie znowu jest pisk od 1800-2200 obr przy jednoczesnym lekkim zduszeniem silnika i dopiero jak sie rozgrzeje i ta sytuacja juz jest od dobych 12 miesiecy ,juz pisalem na ten temat,najlepsze ze tak jest caly czas tzn nic sie nie zmienia od kad pamietam nie pogarsza sie ani nie polepsza a juz zrobilem z 30 tysi z takim stanem zeczy.wszystkie graty byly wymieniane na silniku lacznie z amortyzatorkiem i ramieniem napinacza,spadl pasek ramie sie w tulei wyrobilo,moze ktos cos podobnego ma i sie podzieli spostrzezeniami .pozdr

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 06 kwie 2011, 12:31

Niestety i ja mam problem. Dzisiaj odpalam auto i słyszę głośny pisk spod maski. ÂŁadowanie silnika zaraz po odpaleniu wskazywało 12V i po jakiś 10-15s skoczyło na 14V. Pisk cały czas był słyszalny. Po lekkim dodaniu gazu silnik sprawiał wrażenie jakby miał problemy z wkręcaniem się na obroty. Przy ok 2 tys. obr/min słychać było zwiększą częstotliwość piszczenia. Domyślam się, że szlak trafia napinacz :(:( paski wymieniane rok temu wraz z rolkami przy zabawie z hydrauliką zaworową. Dodam, że jak autko się już lekko zagrzało pisk ustał.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

Awatar użytkownika
pablopila
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 07 mar 2009, 20:52
Lokalizacja: piła wielkopolska

Post autor: pablopila » 06 kwie 2011, 13:22

Witam ponownie dzisiaj udało mi sie nagrac to popiskiwanie tylko trzeba się wsłuchać,co to może byc jak pisałem wcześniej przestaje po ok 2min .Miesiąc temu wymienione wszystkie rolki,paski,ramię napinacza,amortyzator ,tuleje napinacza rozrząd .Więc wydawało mi się że to wszystko co mogło powodowac te popiskiwanie . Oto filmik

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 10 kwie 2011, 22:57

pablopila u Ciebie jest to dość ciche. U mnie było strasznie głośne. Napisałem było bo problem ustąpił. Wszystko zaczęło się po wymyciu auta. Widocznie gdzieś tam dostała się woda. Teraz jest cisza i oby tak zostało.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

Awatar użytkownika
pablopila
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 07 mar 2009, 20:52
Lokalizacja: piła wielkopolska

Post autor: pablopila » 10 kwie 2011, 23:12

Tak jak mówisz kolego jest to ciche lecz kiedyś wogule czegoś takiego nie było dlatego mnie to wkurza

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 13 kwie 2011, 15:03

pablopila pisze:Tak jak mówisz kolego jest to ciche lecz kiedyś wogule czegoś takiego nie było dlatego mnie to wkurza
Nie dziwię się. Mnie kiedyś denerwował każdy dziwny odgłos w tym silniku :):).
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

Awatar użytkownika
pablopila
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 07 mar 2009, 20:52
Lokalizacja: piła wielkopolska

Post autor: pablopila » 13 kwie 2011, 17:03

Tylko co to <wnerw>

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 13 kwie 2011, 22:58

pablopila- w akcie desperacji zrób tak (tylko się nie śmiej- starszy wie lepiej :])
Weź z metr przewodu paliwowego, jeden koniec w ucho, a drugim jak stetoskopem jedziesz po kolei łożyska, napinacze, rolki, paski- uwierz, to najprostszy sposób :] .

Awatar użytkownika
pablopila
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 07 mar 2009, 20:52
Lokalizacja: piła wielkopolska

Post autor: pablopila » 14 kwie 2011, 11:16

piotras72 pisze:pablopila- w akcie desperacji zrób tak (tylko się nie śmiej- starszy wie lepiej :])
Weź z metr przewodu paliwowego, jeden koniec w ucho, a drugim jak stetoskopem jedziesz po kolei łożyska, napinacze, rolki, paski- uwierz, to najprostszy sposób :] .
Dzięki kolego sprawdze tylko jak pisałem wcześniej jakiś tydzień do dwóch tygodni wszystkie rolki były wymienione ,łącznie z napinaczem wielorowka

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga