Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ RS? 4.2 V8 ] By Seba;-)

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lady monia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
Lokalizacja: Katowice/Sławków

Post autor: lady monia » 12 kwie 2011, 20:46

byle nie za nisko ;p
Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników :-) a zapowiada się więcej :-)

marpis

Post autor: marpis » 12 kwie 2011, 21:10

Sebastian855, a ja myślałem, że Twoja już nisko stoi <idiota>
Robiłeś już może program? No i obiecałeś zdjęcie środka, a dokładnie dodatkowych zegarów <lol>

DJabeł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
Imię: Jarek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DJabeł » 13 kwie 2011, 00:16

Siemanko piękna furka. Takie same fele teraz kupiłęm do swojej <lol> Powiedz mi ile taki gwint i gdzie go dostać bo do quattro raczej lipa z tym do oski jest pełno/ <rotfl>
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237

Awatar użytkownika
hoopek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:57
Imię: Daniel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: hoopek » 13 kwie 2011, 08:43

No to teraz lala pięknie Ci usiądzie. <brawo>
Powiedz tylko czemu masz w tylnej klapie dziurę po zamku?

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 13 kwie 2011, 08:58

marpis, ona już tak fabrycznie jest 3cm w dół, a teraz dojdzie jeszcze trochę <lol>
Zdjęcia zegarów wrzucę niebawem, jakoś mi to umknęło <mysli2>
Programik już zrobiony, pierwszy setup wyszedł na 270km i 400Nm przy ładowaniu 0.9-1bara,
potem było mi mało i pojechałem na korektę której jeszcze nie hamowałem,
ale powinno być blisko 300km bo ładuje 1.2-1.3 bara <rotfl>
Przez chwilę był ogień jak tuner za bardzo wziął sobie do serca moje słowa "chcę wiecej"
i przywalił ładowanie 1.5 bara, wtedy to dopiero leciało <lol>
DJabeł, gwinta do quattro naprawdę ciężko wyszarpać :|
Ja kupowałem w firmie http://www.pitstop.waw.pl/ cena 4000zł.
Do ośki ceny są już od 1000, ciekawe czemu taka różnica <mysli>
hoopek, z taką dziurą już auto kupiłem, nie wiem ,może próba włamania kiedyś była <mysli>

gość_

Post autor: gość_ » 13 kwie 2011, 09:20

sebastian855 pisze:Teraz pytanie do uglebionych Jak nisko posadzić żeby było git?
tak nisko jak to tylko mozliwe
pisalem juz nie raz, ze gleba uzaleznia, wiec nawet jak opuscisz w dol i bedziesz twierdzil ze jest OK to za jakis czas powiesz ze za wysoko stoi

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 13 kwie 2011, 09:23

sadzik65439, byle by się dało progi zwalniające pokonać ;)
Bo nie uśmiecha mi się pół miasta objeżdżać żeby próg ominąć,hehe :)

gość_

Post autor: gość_ » 13 kwie 2011, 09:25

ja przejezdzam wiec i Ty dasz rade :D

The Rock

Post autor: The Rock » 13 kwie 2011, 11:38

Zawieszenie Kozak <okok> . Maluj te dokładki też optycznie obniży samochód no i bedzie o niebo lepiej wyglądał <lol> <lol>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 13 kwie 2011, 17:00

The Rock, malowanie dokładek też mam w planach na przyszłość,
jeszcze nie teraz ,ale na pewno je pomaluje ;)

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 13 kwie 2011, 17:14

no gwint super , nic sie nie chwaliłes że już masz fure o 3 centy w ziemie posadzoną
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 13 kwie 2011, 17:24

Wujek-West, 3 centy niżej o seryjnego jest już fabrycznie,
a teraz jeszcze trochę w dół pójdzie :)

Awatar użytkownika
Mlodyrzeszow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 530
Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
Imię: Henryk
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Mlodyrzeszow » 13 kwie 2011, 23:16

Witam autko ladniutkie i fajniutkie <okok>
Powiedz mi kolego jak ci sie sprwuje turbawka z gazem ciekawi mnie to jak to sie spisuje <mysli>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 14 kwie 2011, 12:51

Mlodyrzeszow, spisuje się bez zarzutu :)
Grunt to dobra instalacja,i wszystko będzie razem grało <okok>

Awatar użytkownika
Mlodyrzeszow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 530
Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
Imię: Henryk
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Mlodyrzeszow » 14 kwie 2011, 14:25

Powiedz masz 2 reduktory czy 1 i przy ostrej jezdzie spalanie jak wyglada. To 4.2bi-turbo tez idzie zagazowac bez problemu

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja