sprawdz kable i cewke zapłonowa najlepiej jak jest ciemno to wez stary pojemnik po plynie do czyszczenia szyb albo cos co zrobi ci delkkatna mgielke wodna i spryskaj okolice cewki zaplonowej moze masz jakies przebicia pozdrawiam
u mnie nie dzialala tylko 1 cewka a na 6 bylo wszystko ok one mają chyba tylko rozmieszczenie parami ale osobno kazde jest wejscie do cewki u mnie byl uszkodzony kapturek w cewce moim zdaniem powinienes sprawdzic tak jak wczesniej pisałem pozdrawiam
ja tez na poczatku wymienilem swiece nastepnie kable i jak je zalozylem to wieczorem spryskalem woda zeby sprawdzic czy jest przebicie no i iskry lataly jak szalone na cewce zamowilem na allegro za 60 zl z jakiegos anglika i zalozylem i problem znikl
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2011, 18:32 przez william, łącznie zmieniany 1 raz.
nerc,w 2.8 na 99.9% niema modułów zapłonu,są dwa w v8,jeden odpowiada za 4 cylindry,drugi za kolejne 4.
w a6 c5 występują jeszcze w silniku 1.8t.
Vag wyrzuca tylko te błędy co podałeś w pierwszym poście?
[ Dodano: 2011-04-13, 23:27 ]
Dzisiaj poszedł do wymiany czujnik wałka rozrządu i dalej nic.
Wypadanie zapłonu na 1,2,3 cyl. jest tak do 1500-2000obr. później nie pojawiają się błędy na VAGu.
Panowie czekam na wasze sugestie co jeszcze powinienem sprawdzić