To jeszcze gorzejtomju pisze:dzięki! jeszcze raz sprawdziłem log i widzę, że pomyłkowo usunąłem "-" przy wartości 42.
Powinno być:
Group 075 -42.0 -4.0 -2.0
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Jak czytałem, norma jest do -45, ale cóż, pewnie trzeba będzie się zastanowić nad wymianą.
Patrząc na korekty dodatnie, zakładam, że warto użyć jakiegoś dodatku do paliwa w celu przeczyszczenia wtrysków. Dam znać po wypaleniu 2 baków z dodatkami, czy korekty się zmieniły.
Tymczasem będę wdzięczny za podpowiedź, za jakim wtryskiem powinienem się rozglądać - VIN: WAUZZZ4F56N177071.
Patrząc na korekty dodatnie, zakładam, że warto użyć jakiegoś dodatku do paliwa w celu przeczyszczenia wtrysków. Dam znać po wypaleniu 2 baków z dodatkami, czy korekty się zmieniły.
Tymczasem będę wdzięczny za podpowiedź, za jakim wtryskiem powinienem się rozglądać - VIN: WAUZZZ4F56N177071.
p,
tomju
tomju
-
carnivore1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 70
- Rejestracja: 13 sie 2010, 02:30
- Lokalizacja: Wrocław
-
carnivore1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 70
- Rejestracja: 13 sie 2010, 02:30
- Lokalizacja: Wrocław
-
kowal123
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 11
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:28
- Lokalizacja: Monachium Krakow
Sluchajcie, probowal ktos wymienic wtryski na gwarancji w ASO? Jestem teraz w Niemczech, mam A6 3,0 TDI, 2005, ostatnio sprawdzalem w Audi swoje wtrysk, powiedzieli ze jeszcze sa wporzadku, mam przyjechac za 2-3 miesiace na ponowny odczyt. Tutaj sa one wymieniane na gwarancji z "wkladem wlasnym 30%. A wiec ja place 30% a Audi 70%. To juz jest do zaakceptowania. Ja wiem ze Niemcy to nie Polska ale Audi jest Audi... Prawda??? 
Dziś byłem w ASO znajomy powiedział że komuś wymienili na gwarancji 8szt. wtrysków.
ja wo gule jeździłem z innym problemem a nie oznacza że też będę miał do wymiany wtryski, mam przejechane 276000km
u mnie na zimno nic nie dymi na ciepło też nie dymi tylko jak jeżdżę i dodam nagle gazu to potrafi zadymić, no i jak przejdę na przełączanie biegów łopatkami na niższe i dodam gazu zaświeca mi się kontrolka świec żarowych tak jakby ciśnienie oleju i spada mi gaz i auto zaczyna zwalniać, zresetuję i dalej jadę ALE jak włączam na S biegi to hula i nic się nie dzieje i na wielkich obrotach chodzi i na zwykłej D też chodzi na wielkich obrotach. jednym słowem w ASO sprawdzono umówiłem się że muszę zostawić auto na dłuższą wizytę aby dokładnie wszystko sprawdzić. więc na 4go maja się umówiłem.
po zatem że oprócz tego że czasami zadymi nic się nie dziej ani żadna kontrolka nie świeci.
więc czytam forum i myślę że też będzie jakiś wtrysk lub pompa wysokiego ciśnienia.
co wy na to myślicie?
pozdrawiam,.
ja wo gule jeździłem z innym problemem a nie oznacza że też będę miał do wymiany wtryski, mam przejechane 276000km
u mnie na zimno nic nie dymi na ciepło też nie dymi tylko jak jeżdżę i dodam nagle gazu to potrafi zadymić, no i jak przejdę na przełączanie biegów łopatkami na niższe i dodam gazu zaświeca mi się kontrolka świec żarowych tak jakby ciśnienie oleju i spada mi gaz i auto zaczyna zwalniać, zresetuję i dalej jadę ALE jak włączam na S biegi to hula i nic się nie dzieje i na wielkich obrotach chodzi i na zwykłej D też chodzi na wielkich obrotach. jednym słowem w ASO sprawdzono umówiłem się że muszę zostawić auto na dłuższą wizytę aby dokładnie wszystko sprawdzić. więc na 4go maja się umówiłem.
po zatem że oprócz tego że czasami zadymi nic się nie dziej ani żadna kontrolka nie świeci.
więc czytam forum i myślę że też będzie jakiś wtrysk lub pompa wysokiego ciśnienia.
co wy na to myślicie?
pozdrawiam,.









