Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C4 Tdi] Jakie wtryski do 1.9 TDI 1Z

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
minos4u
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 31 sty 2011, 13:01
Lokalizacja: wrocław

[ A6 C4 Tdi] Jakie wtryski do 1.9 TDI 1Z

Post autor: minos4u » 10 kwie 2011, 20:56

Witam

Mam do wymiany wtryski w swoim aucie i zastanawiam się czy robić swoje czy montować od AFN.
Przyznam się że chciałbym troszke zwiekszyć moc silnika z dołu.
Jakie jeszcze modyfikacje zrobić ?? Pompe wtryskową wymieniać czy nie?? jakie turbo??

Czytałem wiele na ten temat ale nie mam numerów części.

Pozdrawiam

CrocodileReggae
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 21 sty 2009, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » 10 kwie 2011, 22:50

do samego chipa 216 - np od Cowboya z f. golfa
216 + awx + chip
230 pod ARL plus pompa 11
albo na większe moce 260 + bigturbo + 11

do wyboru do koloru
ja polecam 216 i chip


na f. golfa dział speed /tdi jest mnogo tematów o tuningu VP
AWX>> 171 KM 378 Nm by MR Motors

minos4u
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 31 sty 2011, 13:01
Lokalizacja: wrocław

Post autor: minos4u » 11 kwie 2011, 15:22

wtryski 216 to od T4 2.5 TDI Tak??

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 11 kwie 2011, 18:57

minos4u pisze:wtryski 216 to od T4 2.5 TDI Tak??
Ale 150-konny ;) Caravell chyba też je miały ;)
Obrazek TDI +

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 11 kwie 2011, 18:59

Jak chcesz same wtryski to szukaj od ASV,AVG ,bo te od AFNa to są słabsze,a jak chcesz hubrydy 216 to kupuj od Cowboya,do tego soft,wywal kata.Tak szczerze,to kolektory,turbo icek,komp i masa kasy,jednym słowem nieopłacalne <rotfl>

krzys19600
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys19600 » 11 kwie 2011, 19:50

Całkowity koszt podnoszenia mocy w tym silniku do 130 to ok 2200 to jest wtryski;
http://allegro.pl/koncowki-wtryskow-bos ... 45735.html
chip ok 1000zl i ok 200zł wymiana końcówek.Przerabiałem to w A4 z tym silnikiem

minos4u
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 31 sty 2011, 13:01
Lokalizacja: wrocław

Post autor: minos4u » 11 kwie 2011, 20:28

ja pracuje na warsztacie więc koszty będą dużo mniejsze

sam tuning 400 z hamownią :)
własnie nie mogę wtrysków dobrać

bo COOLER zrobie sobie sam

robocizna z wydechem i kolektorem ssącym mnie też nie kosztuje więc ekonomicznie decyzja wydaje się właściwa tym bardziej ze i tak wtryski oryginalne muszę naprawić.

Stąd moje pytanie.

Piszecie ze wtryski mają być od 150 konnego Transportera ale on cisnienie otwarcia miał 220 bar a mój poczciwy 1Z ma 190 więc wtryski nie podejdą.

A wtryski od AVG i AFN są takie same :)

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 11 kwie 2011, 21:22

minos4u pisze:ja pracuje na warsztacie więc koszty będą dużo mniejsze

sam tuning 400 z hamownią :)
własnie nie mogę wtrysków dobrać

bo COOLER zrobie sobie sam

robocizna z wydechem i kolektorem ssącym mnie też nie kosztuje więc ekonomicznie decyzja wydaje się właściwa tym bardziej ze i tak wtryski oryginalne muszę naprawić.

Stąd moje pytanie.

Piszecie ze wtryski mają być od 150 konnego Transportera ale on cisnienie otwarcia miał 220 bar a mój poczciwy 1Z ma 190 więc wtryski nie podejdą.

A wtryski od AVG i AFN są takie same :)
Ja mam właśnie pierwsze ciśnienie 220 i wszystko chodzi chociaż zalecają pierwsze tak jak piszesz 190, akurat takie mi się trafiły i nie ma z tym problemu. <okok>
Można je rónież wyregulować 190/300 chyba że kupujesz oryginalne do 150'tki...
Obrazek TDI +

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 12 kwie 2011, 18:55

minos4u, Nic tu niema do czynienia ciśnienie otwarcia,wszystko jest do wyregulowania,to jesteś w błędzie że są identyczne jak w AFNie,tak jak i inne jest turbo,ale skoro wiesz lepiej <rotfl>

minos4u
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 31 sty 2011, 13:01
Lokalizacja: wrocław

Post autor: minos4u » 14 kwie 2011, 13:18

wtryski 028 130 201T były montowane i w AFN i w AVG tak podaje mądry Bosch to nie ja wiem lepiej

Pozdrawiam

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 14 kwie 2011, 13:39

minos4u pisze:wtryski 028 130 201T były montowane i w AFN i w AVG tak podaje mądry Bosch to nie ja wiem lepiej

Pozdrawiam
zgadza sie ...
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

minos4u
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 31 sty 2011, 13:01
Lokalizacja: wrocław

Post autor: minos4u » 14 kwie 2011, 22:25

ja nie mam zamiaru się wymądrzać tylko proszę o pomoc w dobraniu sprzetu

czyli weż taka a taka pompe wtryski i to wszystko

pozdrawiam

AEL++
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 24 kwie 2011, 22:11
Lokalizacja: K-ce

Post autor: AEL++ » 24 kwie 2011, 22:33

ja nie mam zamiaru się wymądrzać tylko proszę o pomoc w dobraniu sprzetu

czyli weż taka a taka pompe wtryski i to wszystko

pozdrawiam
najlepiej założyć kolego wtryski od T4 DSLA 150p764 silnik AXG/AHY transporter

Jeden miał chyba 190/300 a drugi 220/300,ale do końca nie jestem pewien,ale to żaden problem bo lekko poprawisz kąt i będzie oki...Zależy co chcesz kolego z niego zrobić,bo jak ma być do jazdy nacodzień i raczej spokojnej to wtryski wytarczą i zawsze elastyczność się poprawi i spalanie,a jak coś więcej to pisz i doradzimy:)

Lukass_lbn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 08 cze 2011, 12:28
Imię: Łukasz
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Lukass_lbn » 09 cze 2011, 20:10

minos4u, ja mam u siebie w 1z pompę wtryskowa z afn wtryski 216 turbo hybryda max boost 2.5 bara kolektor ssący awx polerka i powiększone kanały dolotowe głowicy egr out kat out ic seria map sensor 3 bar dawka 1.8 mgr/r kat wtrysku 49-52 zmieniona delikatnie mapa aktualnie 1.5 bara boost wynik 140 hp 300 niutonów
przy 2.2 bara było 179 hp 400 nm przy 1.0 bara 120 hp 250 nm

koszty :
pompa 450
wtryski końcówki bosio 500 + 200 montaż i regulacja ciśnienia
Głowica + nowe zawory prowadnice popychacze uszczelniacze polerka 1200
kolektor awx 50 zł
map sensor 150 zł
kat out gratis
egr out gratis
turbo 1000 zł
program zakup interfejsu oprogramowanie 300 zł
korekcje dawek i kątu gratis sam robię
Sprzęgło Vr6 bo 1z nie wytrzymało 700 zł


Ps.
Mina posiadacza innego auta na następnych światłach Bezcenna

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 09 cze 2011, 23:53

Lukass_lbn pisze:minos4u, ja mam u siebie w 1z pompę wtryskowa z afn wtryski 216 turbo hybryda max boost 2.5 bara kolektor ssący awx polerka i powiększone kanały dolotowe głowicy egr out kat out ic seria map sensor 3 bar dawka 1.8 mgr/r kat wtrysku 49-52 zmieniona delikatnie mapa aktualnie 1.5 bara boost wynik 140 hp 300 niutonów
przy 2.2 bara było 179 hp 400 nm przy 1.0 bara 120 hp 250 nm
2.2 bar boostu ... [pomijam juz 3 bar MAP i co to za hybryda ;)] i jeszcze 179 PS i 400 Nm na starej AFN-owskiej pompie i seryjnym IC - chyba troszke fantazja poniosla
1.5 bara i 140 PS - jak robie jakiegos seryjnego AFN-a to ustawiam boost na max 1.2 bara to wypluwa średnio 140 PS ;)

cos sie to kupy nie trzyma ...
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl