[ A6 C5] [a6 c5] z 98 roku jaki mamy wymiar srub
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
[ A6 C5] [a6 c5] z 98 roku jaki mamy wymiar srub
chce zakupić śruby zabezpieczajace i niewiem jaki powinny mieć wymiary , czyli skok gwintu długośc itp
Wydaje mi się że to będzie coś takiego
: http://allegro.pl/sruby-zabezpieczenia- ... 45460.html
dla pewności można wykonać telefon i wszystko wiesz .
Pozdrawiam
: http://allegro.pl/sruby-zabezpieczenia- ... 45460.html
dla pewności można wykonać telefon i wszystko wiesz .
Pozdrawiam
----------------------------------------------------------
Najbardziej są zawsze bici : mali, trzeźwi, pracowici.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
najlepiej sprawdzić licząć pełne obroty sruby powinno ich byc 6.5 obrotu przy 110 Nm co przy skoku gwintu 1,5 daje nam 10 mm to idealnie tyle co grubość piasty w większości sam osobowych.
' za krótkie wiadomo
za długie = problemy z odkręceniem kół bo osad z klocków osiada na wystającym gwincie i tworzy coś w rodzaju szkliwa które niszczy gwint przy odkręcaniu dlatego podałem 2 rozmiary 28mm dla orginalnych alu felg i 32 mm dla aftermarket
' za krótkie wiadomo
za długie = problemy z odkręceniem kół bo osad z klocków osiada na wystającym gwincie i tworzy coś w rodzaju szkliwa które niszczy gwint przy odkręcaniu dlatego podałem 2 rozmiary 28mm dla orginalnych alu felg i 32 mm dla aftermarket