Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6c5 2,5TDI AFB quatro] Niskie spalanie i brak mocy

Silniki wysokoprężne
coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 18 mar 2011, 21:39

jaki czeka mnie jeszcze wydatek I czym może być spowodowany ten spadek ciśnienia doładowania ?

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 19 mar 2011, 11:23

Ten spadek ciśnienia jest efektem reakcji ECU na wcześniejsze duże przeładowanie- ostra jego reakcja aby ciśnienie czegoś nie rozwaliło (przeanalizuj dokładnie 011D). Podejrzewam że dyskomfort w czasie jazdy z tego tytułu jest ogromny- ten nagły dół przy około 2300 obr. Czyszczenie turbinki powinno ten stan usunąć. ;)

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 21 mar 2011, 21:37

jakimś cudem wkradł się błąd i te logi dynamiczne to logi mojego znajomego. Tu są moje logi zrobione dziś czy coś niepokojącego w nich widać ?

Logi dynamiczne :
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_40062.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_40063.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_40064.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_40065.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_40066.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_40067.html

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 22 mar 2011, 11:22

coot, jak dla mnie to:
-sztangą turbo ktoś się bawił- ale niegroźnie- można to olać
-podmień na próbę przepływkę- tylko na ORI, a nie od 2.0 tdi- tnie dawkę, albo cóś z dolotem nie tak.

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 09 kwie 2011, 21:46

Wczoraj ze znajomym byliśmy u gościa który zmienił mapę w sterowniku koszt 500pln po rabacie , auto dużo dynamiczniejsze chociaż u mnie w quattro nie czuć tak przyśpieszenia ale poprawa jest znaczna no i chwilowe spalanie trochę spadło , porobione logi z dziś :

Logi statyczne:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42480.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42481.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42482.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42483.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42484.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42485.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42486.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42487.html
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42488.html

Nastawy podstawowe:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42489.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42490.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42491.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42492.html

Logi dynamiczne:
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42493.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42494.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42495.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42496.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42497.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/coot_42498.html

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 10 kwie 2011, 09:31

Przepływka dalej tnie dawkę :(
Program na ile kucy? <mysli>
Co do turbodziury- turbinka sprawdzona? (minęło 3 tygodnie :] )

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 10 kwie 2011, 12:15

Turbina nowa , co do przepływki to nie próbowałem zakładać innej ale po niedzieli na pewno założę i zrobię logi , moc podniesiona o około 30%

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 10 kwie 2011, 12:20

no ciekawe co go jeszcze boli , może warto tą przeplywke oblukać, sam jestem ciekaw co z tego wyniknie
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

coot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 13 gru 2010, 20:54
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: coot » 10 kwie 2011, 12:21

u znajomego też występuje ta turbodziura też zmieniał program w tym dniu co ja , na fabrycznym programie nie było tak tego czuć , po podniesieniu mocy jest to wyraźne tak jak by przez chwilę auto nie dostawało paliwa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja