Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c4 2.5tdi ael] Napinacz od AAT do AEL??

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 21 gru 2010, 19:40

lapicki pisze:Witam

Mam pytanie do może ktoś się orientuje :-? :
Co tak naprawdę jest przyczyna uszkodzeń koła pasowego wału korbowego, czy ma to jakiś związek za napinaczem, rolkami, paskiem co jest przyczyną :-/
Ostatnio wymieniałem paski i rolki, poprzedni właściciel wymieniał też owe kolo pasowe i po 20 tys km znowu mam z nim problem i chciałbym wiedzieć jaka może być tego przyczyna, w końcu ile razy można grzebać się przy tym, czy to jakaś wada fabryczna tych samochodów ?

Dzisiaj musiałem zostawić auto u mechanika, miałem dziwną pracę tylko na niskich obrotach i : warczenie z klekotaniem podobnym do stuku młotka i okazało się, że mam rozjechane koło. ( ruszało się na 1 cm ) Myślałem, że to właśnie dzięki pompie tak warkoczy lub napinaczu, ale jednak to koło pasowe, więc czeka mnie przeprawa ile, co i gdzie napiszę gdy auto będzie już zdrowe.?
Może odpowiedź na twoje pytanie to:
zamiennik z napisem Germany.
Kiedyś kupiłem poduszkę do kadetta z logo GM za jakieś niewielkie pieniądze.

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 21 gru 2010, 21:02

robak26 pisze:Może odpowiedź na twoje pytanie to:
zamiennik z napisem Germany.
Kiedyś kupiłem poduszkę do kadetta z logo GM za jakieś niewielkie pieniądze.
Ja na swoim "No Name" przejechalem jakies 30 tys i odpadly odwazniki na kole. i trzeba bylo wymienic na nowe. Kupilem ORG. w serwisie za 450zl - czyli tyle ile za byle jaki zamiennik.
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 21 gru 2010, 21:19

Jak to mówił mój nauczyciel:
"ludzi biednych nie stać na rzeczy tanie"
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Dodek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
Imię: Damian
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mielec
Kontakt:

Post autor: Dodek » 21 gru 2010, 22:24

no i "tanie jest drogie"
Łan tu sri TDI :mrgreen:

krs2919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: krs2919 » 28 gru 2010, 20:34

Michał T pisze:Rozróżniam amortyzator napinacza od napinacza i chodzi mi o napinacz. :) Wiem ze w AEL jest z amortyzatorem ale AAT jest przynajmniej na pierwszy rzut oka takim samym silnikiem i zastanawia mnie czy jakby dać do AELa taki sam napinacz i pasek jaki jest w AAT to czy zda to egzamin. Czy próbował ktoś takiej sztuczki??
Pozdrawiam.
co do tego pytania to już odpowiadam: rzeczywiście a6 ma z amortyzatorem, 100 c4 ostatnie wersje też z amortyzatorem(poprzednie bez bo w napinaczu była sprężyna do napinania), ale w a6 c4 AEL można zastosować ten za 350 zeta bez amorka, bo sam tak zrobiłem, tylko trzeba zastosować wtedy pasek z 100 c4. Jeżdźę z taką modyfikacją(ze względów finansowych oczywiście) już ponad rok i wszystko gra bez najmniejszych problemów. Pozdro <ok>

pawelp1806
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 26 wrz 2010, 20:35
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: pawelp1806 » 08 kwie 2011, 18:22

Jeśli jeden i drugi był od a6 c4 nie od 100 c4 to będzie pasował

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 08 kwie 2011, 18:56

Ja po swoich zmaganiach stwierdzam ,że jeżeli w aucie jest klima to brać z amorkiem.
I nie ważne czy AAT czy AEL.
Im więcej kół pod paskiem tym więcej sił działających na niego, a co za tym idzie większe drgania.
Pewnie też te różnice w napinaczach.
Koleszka ma AAT z 94-ego i u niego jest bez amorka i bez klimy, natomiast u drugiego w AAT z 96-ego już jest amorek ,ale jest i klima.
Albo jest tak jak napisałem, albo rocznik odgrywa tu znaczącą rolę.

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 09 kwie 2011, 19:32

Lechu pisze:w 100 był baz amorka , w a6 montowali z amorkiem
dokładnie <okok> a to że ktoś ma założony bez to znaczy że jakiś paproch oszczędzając na amorku wsadził napinacz od 100 bo prędzej trafisz na tanią używkę
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja