[ A6 C5+Lpg] Problemy z odpalaniem
[ A6 C5+Lpg] Problemy z odpalaniem
Witam, mam taki problem, jak silnik zimny w sumie czasami tez jak nagrzany to mam problem z odpalaniem, tzn kreci kreci kreci i dopiero załapuje, co moze być przyczyną ? świece wymienione, może być wina przewodów ? czy ktos miał podobną przypadłosć ? jak kupiłem to było na początku tak raz na tydzien, raz na dwa tyognie ze tak dłuzej kręcił, teraz dużo częściej praktycznie codziennie
no dzisiaj podłaczyłem pod komputer i tak:
kod1612 - jednostka kontrolna silnika nieprawidłowe kodowanie
p0154 - O2Obwód czujnika, Bank2-Czujnik1 Nie wykryto aktywności
i pod gaz podłaczyłem pod komputer to też ze sonda lambda padnieta, ale czy może mieć wpływ sonda lambda na problemy z odpalaniem ?
kod1612 - jednostka kontrolna silnika nieprawidłowe kodowanie
p0154 - O2Obwód czujnika, Bank2-Czujnik1 Nie wykryto aktywności
i pod gaz podłaczyłem pod komputer to też ze sonda lambda padnieta, ale czy może mieć wpływ sonda lambda na problemy z odpalaniem ?
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
nie chcę cię kolego martwić, ale wiele osób na forum ma lub miało z tym problem i wiele nie mogło się z tym uporać. poszukaj odpowiedniego tematu, może tutaj coś znajdziesz all-v6-nie-mozna-dodac-rano-gazu-po-zap ... t14363.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 11 gru 2007, 23:45
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Jeśli na ciepłym słabo pali, to może być regulator ciśnienia paliwa - taka mała banieczka wpięta w listwę wtryskową. Jeśli na zimnym ma problemy, to mogą inne przyczyny związane np. z instalką LPG. Jak będzie za bogata mieszanka to adaptacje idą w górę i przylewa go paliwem przy porannym rozruchu. Jaką masz instalację ? Kolega miał taki przypadek, że wtryskiwacze (Magic Jet) puszczały gaz do kolektora, przez co czasami musiał 2-3 razy kręcić żeby zapalić
Przyczyną może też filtr węgla aktywnego. Przewodów raczej bym się nie czepiał, sonda też raczej niewiele ma do tego.
Przyczyną może też filtr węgla aktywnego. Przewodów raczej bym się nie czepiał, sonda też raczej niewiele ma do tego.
S6 C4 4.2 V8 AEC sedan automat - jest
S6 Plus C4 4.2 V8 AHK Avant quattro manual - jest
S6 Plus C4 4.2 V8 AHK Avant quattro manual - jest
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 19:33
- Lokalizacja: Łódź
Pamiętaj, że do 1.8T gaz może założyć tylko sprawdzony gazownik. Nie jedź do pierwszego lepszego druciarza. Jeśli ktoś Ci zaproponował LPG za dwa tysie, to wiej stamtąd jak najszybciej.
Koszt sekwencji do tego silniczka od. 2800 PLN w górę, w zależności od tego jaki Ci zaproponują osprzęt
Koszt sekwencji do tego silniczka od. 2800 PLN w górę, w zależności od tego jaki Ci zaproponują osprzęt
było 80 B4 1.9 TDI 1Z, A4 B5 1.8T AEB....jest A6 C5 2.4 V6 ARJ
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga