[A6 C5] Tragiczny przypadek!!!!!!POMOCY!!!!!
[A6 C5] Tragiczny przypadek!!!!!!POMOCY!!!!!
WITAM. Mam ogromny i tragiczny problem. Pożyczyłem mojemu szefowi furkę. On (podobno) na torowisku rozwalił mi miskę olejową. Zgodziłem się żeby naprawił to jego mechanik. Miske wymienił (beznadziejnie bo zacieka). Otrzymałem samochód ale zaraz po pierwszym odpaleniu czuje ze cała karoseria się trzęsie. Pojechałem do mojego mechanika. Cały silnik nie pracował równo na wolnych obrotach i śmierdziało benzyną, przy wyższych zdaje się pracować równo, a po rozgrzaniu tak jakby chciał momentami zgasnąć , wymienił świece i nic. Podobno kiedy z jednej strony silnika ściąga po kolei kable ze świec to silnik w ogóle nie reaguje. Czyli żaden z tych 3 cylindrów nie pracuje prawidłowo. Pojechał na komputer wykazało nieprawidłowość w spalaniu ale bez podania przyczyny. Sprawdził rozrząd, wszystko gra. Sprawdził łańcuszek od wałków wraz z hydraulicznym napinaczem, wszystko prawidłowo. Pojechał drugi raz na komputer, i dalej nic. Teraz ma zamiar sprawdzać wtryski ale uważa, że mało prawdopodobne żeby wszystkie 3 zawiodły na raz. Jeśli to okaże się klapą jesteśmy w kropce. POMOCY PROSZę!
Ostatnio zmieniony 29 mar 2011, 21:15 przez arturro06, łącznie zmieniany 1 raz.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Sprawdź iskrę na świecach z tej strony z ktorej nie pracuje . Jak okaże się żę na wszytkich nie ma to oznacza ze czujnik halla na wałku rozrządu po tej własnie stronie. Wiecej wydaje mi się że nie ma sensu pisać bo mechanik w koncu niech cos zrobi a nie bierze kasę tylko. Jak juz ma auto to niech może sprawdzi iskrę czy jest chociaż czy słaba czy jak no. Nie wiem jakis standard usług trzeba trzymać.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Mam co prawda inny silnik, ale ja radził bym sprawdzić czy przy okazji tego "incydentu" silnik teraz nie bierze "fałszywego powietrza". Skoro cała strona źle pracuje to zacznij od tego. Nie wiem co to znaczy "Nieprawidłowości w spalaniu wykryło"- mało konkretnie, ale gdyby to był błąd "wypadanie zapłonu"- ja postawiłbym na nieszczelności w kolektorze ssącym, lub na łacznikach gumowych kolektora z głowicą (jeżeli takie są- nie znam tego silnika")- sam niedawno miałem taki problem. Sprawdź to, zanim zaczniesz wydawać kasę na niepotrzebne wymiany dobrych części.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
a ściągał przewody z świeć pojedyńczo jeśli tak to nie dziwne żę nie zaobserwował zmian w pracy śilnika po zdjęciu 1fajki.
te v6 tak mają żę nie wyczujesz różnicy BRAKU PRACY 1 CYLINDRA .nie raz było o tym na forum AKP. a czy nie masz przypadkiem lpg? .
rozumiem żę rozrząd sprawdzał vagiem - czy tylko ograniczył się do sprawdzenia błędów ?
najprościej zrobić logi statyczne i wszystko będzie jasne .
te v6 tak mają żę nie wyczujesz różnicy BRAKU PRACY 1 CYLINDRA .nie raz było o tym na forum AKP. a czy nie masz przypadkiem lpg? .
rozumiem żę rozrząd sprawdzał vagiem - czy tylko ograniczył się do sprawdzenia błędów ?
najprościej zrobić logi statyczne i wszystko będzie jasne .
Nowe wieści. Błąd ktory wykazal komputer zostal już skasowany jakiś czas temu. Lewe powietrze i czujniki na wałkach juz są wyeliminowane. Po wykasowaniu błędu silnik dalej pracuje beznadziejnie, a komputer już kompletnie nic nie wykazuje, na żaden sposób. Wedug niego wszystko jest w najlepszym pożądku.....
Mechanik bedzie mial inna A6 w tym tyg i spróbuje przełożyć wtryskiwacze..... Ktoś ma może jakieś sugestie jeszcze??

malo prawdopodobne zeby wszystkie wtryskiwacze na raz szlak trafil po jednej stronie... a sprawdzales czy jest cisnienie paliwa?
[ Dodano: 2011-04-04, 20:05 ]
ja na twoim miejscu dalbym spowrotem to auto szefowi i bym mu powiedzial ze ma mi oddac je w takim stanie w jakim mu pozyczyles. przeciesz to on je zje... wiec niech on sie martwi... ja bym nie popuscil mu tego... czemu masz ponosic koszty za jego wine???
[ Dodano: 2011-04-04, 20:05 ]
ja na twoim miejscu dalbym spowrotem to auto szefowi i bym mu powiedzial ze ma mi oddac je w takim stanie w jakim mu pozyczyles. przeciesz to on je zje... wiec niech on sie martwi... ja bym nie popuscil mu tego... czemu masz ponosic koszty za jego wine???
sopellooo
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa