Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C5] Próbowaliscie chipa z allegro do 2,8 30v?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Siwek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 28 lut 2011, 01:13
Lokalizacja: Rzeszów

[ A6 C5] Próbowaliscie chipa z allegro do 2,8 30v?

Post autor: Siwek » 23 mar 2011, 01:00

Witam zastanawiam sie nad chipem z allegro mianowicie tym http://moto.allegro.pl/chiptuning-audi- ... 40118.html czy wypróbował to ktoś?
Prosze o info POZDRO.
Juz ponad 30 aut przewinąłem przez swoje rece,ale Audi to jest marka gdzie czuje sie najlepiej...
Audi 80 B-3 1,8 B sedan 1991
Audi 90 B-3 2,3 sedan 1989
Audi A-4 B-6 2,0B sedan 2002
Audi 90 B-3 2,3B coupe 1991
Audi A-3 1,9 TDI 130km 2003
I znowu Audi tym razem A-6 2,8 sedan Quattro 1999

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 23 mar 2011, 11:51

Omijaj takie wynalazki z daleka. Jak chcesz podnieść moc w aucie to tylko poprzez profi chip pod Twój silnik + hamownia.
I uważaj na ludzi którzy bd takie cuda zachwalać bo na pewno tacy się znajdą.

Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 23 mar 2011, 14:24

wlutuj rezystor w obwód czujnika zasysanego powietrza :) efekt ten sam, a za 20groszy :D

Awatar użytkownika
Darek_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 327
Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
Imię: Darek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Darek_v6 » 23 mar 2011, 17:51

djmatys pisze:wlutuj rezystor w obwód czujnika zasysanego powietrza :) efekt ten sam, a za 20groszy :D
Możesz napisać coś wiecej na ten temat?
Były:
- Fiat 126p
- VW Corrado 1.8 G60
- Audi 80 B4 2.0 Historia modeli.
- Audi A4 B5 2.6 V6 sedan
- Audi A6 C5 2.8 V6 quattro

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 461
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: eneron » 23 mar 2011, 19:04

podnieść moc w jednostce wolnossącej ?????? <szok>

TSI lub TDI tak ale zwykły, wolnossący silnik?? raczej efekt będzie niezauważalny....


Ale próbuj, może ze 2 - 3 KM uda się uzyskać na więcej bym nie liczył... silnik musi mieć turbo aby można było z niego cokolwiek wykrzesać aby dało się poczuć różnicę podczas jazdy... no chyba, że kasa nie gra roli wtedy można wszystko :D ale za 300zł... lepiej zainwestuj w coś innego do szósteczki ;)
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem

Awatar użytkownika
Bexa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 23 kwie 2010, 18:54
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Bexa » 23 mar 2011, 19:07

pewnie koledze djmatys chodzilo o turboboxy itd gdzie rezystor przeklamuje odczyt kompa itd

cos w tym stylu

(na allegro 175zl a w srodku rezystor zalany pianka montazowa)

http://www.maxbimmer.pl/threads/2870-PowerBox-do-TDI


lub

http://moto.allegro.pl/chip-box-skoda-o ... 44292.html

a w srodku to http://images8.fotosik.pl/1048/becd8c94fa919b03.jpg

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=64914

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1540010.html

dzialac dziala :)
Obrazek

CrocodileReggae
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 21 sty 2009, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » 23 mar 2011, 20:04

ani chip ani box odczuwalnych przyrostów nie spowoduje w 2.8
AWX>> 171 KM 378 Nm by MR Motors

Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 23 mar 2011, 20:17

Bexa, dokładnie o to mi chodziło :))

Próbowałem, przy okazji padnięcia mojego czujnika IAT, w jego miejsce włożyć termistor o różnych wartościach... efekt : brak efektu :)

W skrócie... chcesz podnieść moc 2.8? Kup 4.2... wyjdzie taniej :)

Dziękuję, dobranoc :)

Awatar użytkownika
Raccoon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 159
Rejestracja: 20 sty 2011, 10:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Raccoon » 26 mar 2011, 21:14

Panowie żeby nie zakładać nowego tematu, wiecie gdzie w okolicy Lublin Warszawa ktoś podjął by się zamontowania kompresora w 2.8??

CrocodileReggae
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 21 sty 2009, 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » 28 mar 2011, 23:21

Raccoon pisze:gdzie w okolicy Lublin Warszawa ktoś podjął by się zamontowania kompresora w 2.8??
nie lepiej go sprzedać i kupić coś co jedzie? np - 2.7 biT
AWX>> 171 KM 378 Nm by MR Motors

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 24 sty 2012, 12:51

censored pisze:Temat wałkowany od początku istnienia forum.

ÂŻadne czipy , chipy , boxy , sroxy i inne magiczne wynalazki , nie podniosą mocy w silniku wolnossącym na tyle aby była to zauważalna i odczuwalna różnica , zwłaszcza w naszych "małych" silnikach.

Podejrzewam , że MOÂŻE ale tylko MOÂŻE bo mówię , to tylko z punktu widzenia mojego gdybania , było by coś czuć czy zauważyć , ale prędzej na wykresie , w dużych jednostkach wolnossących , czyli podejrzewam , że rzędu ok. 20-30KM , ale w SPAM do całkowitej mocy tych duzych jednostek , to dalej będzie te kilka procent i niczego wielkiego to nie zmieni :)

Są 4 opcje w przypadku silników wolnossących:

1. Zamontować kompresor = koszt z robotą ok. 10000zł
2. Zamontować dwie turbiny = koszt z robotą ????? , podejrzewam , że jak wyżej :)
3. Porządnie !!! odmłodzić silnik i uzdrowić jego kondycję do stanu prawie! nowości.
4. Sprzedać i kupić większy silnik :)
ciekawe jak się ma kosztowo włożenie jednego turbo do tej Vki w SPAM do kompresora?

bajabaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 01 maja 2010, 16:17
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: bajabaj » 25 sty 2012, 20:46

jak chcesz podnieść moc w wolnossącym to tylko nitro :] - tylko co na to silnik ?

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 26 sty 2012, 10:42

bajabaj pisze:jak chcesz podnieść moc w wolnossącym to tylko nitro :] - tylko co na to silnik ?
lepiej kompresor i głowice ABT :) gdzieś widziałem takie na allegro

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 26 sty 2012, 10:49

Raczej cieżko o dobry warsztat, zeby zamontował kompresor. Lepiej chyba sprzedac i kupic z TURBO.
S4 2.7T B5 , S6/RS6 4.2 C5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl