[ A6 C5+Lpg] [C5 2.8 LPG] Nie chce odpalic...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 mar 2011, 00:02
- Lokalizacja: łódz
[ A6 C5+Lpg] [C5 2.8 LPG] Nie chce odpalic...
Witam Wszystkich.
Jestem nowy u was w klubie, i mam problem...
mam C5 z 97'. w sobotę w nocy wróciłem do domu, postawiłem ja pod domem, po 15 minutach stwierdziłem że niepotrzebnie stanąłem pod drzewem, wsiadłem, odpaliłem, prze parkowałem, i zgasiłem. Na drugi dzień, w południe, chciałem odpalić i nic... Silnik kręci, ale nie chce odpalić.. pompka paliwowa pracuje. Podniosłem fotel i słyszałem. paliwa pół baku, gazu cały.. Załamka, zwłaszcza że mam ją 3 tydzień dopiero:( co najlepsze, podjechał dziś mechanik, taki kolega powiedzmy, i stwierdził że nie ma ciśnienia na żadnym tłoku, mnie przy tym osobiście nie było, był mój tata, i taką informacje mi przekazał.
co mogło się stać?
czy możliwe jest żeby przeskoczył na pasku, tak sam z siebie, przez noc?
za jakie kolwiek rady, z góry dziękuje
Pozdrawiam
Jestem nowy u was w klubie, i mam problem...
mam C5 z 97'. w sobotę w nocy wróciłem do domu, postawiłem ja pod domem, po 15 minutach stwierdziłem że niepotrzebnie stanąłem pod drzewem, wsiadłem, odpaliłem, prze parkowałem, i zgasiłem. Na drugi dzień, w południe, chciałem odpalić i nic... Silnik kręci, ale nie chce odpalić.. pompka paliwowa pracuje. Podniosłem fotel i słyszałem. paliwa pół baku, gazu cały.. Załamka, zwłaszcza że mam ją 3 tydzień dopiero:( co najlepsze, podjechał dziś mechanik, taki kolega powiedzmy, i stwierdził że nie ma ciśnienia na żadnym tłoku, mnie przy tym osobiście nie było, był mój tata, i taką informacje mi przekazał.
co mogło się stać?
czy możliwe jest żeby przeskoczył na pasku, tak sam z siebie, przez noc?
za jakie kolwiek rady, z góry dziękuje
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
próbowałeś odpalać na lpg? pasek sam z siebie nie przeskoczył na pewno. co znaczy że nie ma ciśnienia? co prawda mam 2,4 ale są to podobne konstrukcje i zdarzyło mi się kilka razy zrobić tak samo jak ty tzn. odpalić i przestawić auto, na drugi dzień miałem kłopoty z odpaleniem, musiałem dosyć długo kręcić i nie chciał całkowicie załapać jakby były zalane świece. po podłączeniu do kompa wyskakiwał błąd o zbyt bogatej mieszance. na razie wymieniłem świece i nic takiego się nie dzieje. sprawdź świece ale przede wszystkim podłączenie do vaga prawdę ci powie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Witam
Aby nie zakładac nowego tematu niepotrzebnie, pozwolę sobie opisac mój problem w tym temacie . W zasadzie mam bardzo podobny problem ale : autko stoi w garażu gdzie temperatura jest 14-15 stopni, przez jakiś czas po odpaleniu przez 1-2 sekundy chodzil na 400-500 obrotów i dopiero wtedy zaskakiwało ssanie dzisiaj odpalam i klapa musiałem się ostro nakręcic aby odpalił , co ciekawe jak stanę na dworze przy niskiej temperaturze to odpala na dotyk aaa gdy odpalam w garażu to zaczyna śmierdziec paliwem . Czy to może świadczyc o wypalonych świecach ?
Pozdrawiam
Aby nie zakładac nowego tematu niepotrzebnie, pozwolę sobie opisac mój problem w tym temacie . W zasadzie mam bardzo podobny problem ale : autko stoi w garażu gdzie temperatura jest 14-15 stopni, przez jakiś czas po odpaleniu przez 1-2 sekundy chodzil na 400-500 obrotów i dopiero wtedy zaskakiwało ssanie dzisiaj odpalam i klapa musiałem się ostro nakręcic aby odpalił , co ciekawe jak stanę na dworze przy niskiej temperaturze to odpala na dotyk aaa gdy odpalam w garażu to zaczyna śmierdziec paliwem . Czy to może świadczyc o wypalonych świecach ?
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
spawn, ssanie to było przy samochodach z gaźnikami U Ciebie mieszanki dobierane są przez komputer na podstawie wskazań przepływomierza, sond lambda, czujników temperatury i jeszcze kilku innych rzeczy.. Zbyt to skomplikowane aby można było na ślepo określić co odpowiada za Twój stan rzeczy.. Wiemy napewno, że paliwo dopływa.. Pozostaje sprawdzić jeszcze układ zapłonowy i układ dolotowy powietrza.. chyba, że VAG powie inaczej..
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
podejrzewam, że nie masz VAGa i dlatego tak się krzywisz to naprawdę nie jest kosmos... kabelek kupisz na allegro do 50zł resztę dowiesz się na forum i możesz diagnozować samspawn pisze:Heh dzięki kolego za poprawkę :D człowiek jak zmęczony to różne głupoty wypisuje Chyba pozostaje tylko Vag
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
Witam...
przepraszam za odgrzewanie tematu ale nie chce robić nowego...
Mam problem z odpaleniem A6 C5 a cała historia wygląda tak:
Dziś rano pojechałem do pracy autkiem nie była to długa droga zaledwie 900m no ale pojechałem i od dłuższego czasu świecił mi się silnik na zegarach a przez to ze miałem walnięty czujnik temperatury i po wymianie nie miałem czasu jechać i skasować błędu więc dziś poprosiłem mechanika aby to zrobił i odpaliłem przy nim auto i pokazałem że świeci się kontrolka i zgasiłem więc mechanik wziął się do roboty i skasował błąd...po wszystkim auto nie chciało odpalić silnik kreci nawet lekko kreci moim zdaniem i nic się po za tym nie dzieje...
przepraszam za odgrzewanie tematu ale nie chce robić nowego...
Mam problem z odpaleniem A6 C5 a cała historia wygląda tak:
Dziś rano pojechałem do pracy autkiem nie była to długa droga zaledwie 900m no ale pojechałem i od dłuższego czasu świecił mi się silnik na zegarach a przez to ze miałem walnięty czujnik temperatury i po wymianie nie miałem czasu jechać i skasować błędu więc dziś poprosiłem mechanika aby to zrobił i odpaliłem przy nim auto i pokazałem że świeci się kontrolka i zgasiłem więc mechanik wziął się do roboty i skasował błąd...po wszystkim auto nie chciało odpalić silnik kreci nawet lekko kreci moim zdaniem i nic się po za tym nie dzieje...
Ostatnio zmieniony 16 paź 2013, 17:41 przez ArthuR34, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Trzeba sprawdzić wartości podstawowych parametrów w VAGu:
- temperatura cieczy,
- temperatura powietrza,
- korekty długoterminowe,
- zmienne fazy.
Trzeba sprawdzić, czy jest iskra.
Trzeba sprawdzić, czy dochodzi benzyna i ew. spróbować awaryjnego uruchomienia na lpg (jeśli jest taka możliwość teoretyczna i praktyczna).
Trzeba spróbować uruchomić silnik z odpiętym przepływomierzem.
Trzeba sprawdzić, czy podczas kręcenia nie słychać silnego ssania w okolicach korka wlewu paliwa.
Trzeba sprawdzić, czy nie poleciał pasek rozrządu.
Tyle na początek.
- temperatura cieczy,
- temperatura powietrza,
- korekty długoterminowe,
- zmienne fazy.
Trzeba sprawdzić, czy jest iskra.
Trzeba sprawdzić, czy dochodzi benzyna i ew. spróbować awaryjnego uruchomienia na lpg (jeśli jest taka możliwość teoretyczna i praktyczna).
Trzeba spróbować uruchomić silnik z odpiętym przepływomierzem.
Trzeba sprawdzić, czy podczas kręcenia nie słychać silnego ssania w okolicach korka wlewu paliwa.
Trzeba sprawdzić, czy nie poleciał pasek rozrządu.
Tyle na początek.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga