[ALLROAD C5 2.7T 2004] tiptronic - drgania na postoju
-
Rysiek91
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 77
- Rejestracja: 25 paź 2010, 23:22
- Lokalizacja: Siedlce/Mazowieckie
U mnie to drzenie to tylko przy okazji znikneło. Przegub byl wymieniany bo telepało autem podczas dodawania gazdu(rozpedzania sie) az policzki podskakiwały
Moze u Ciebie są dopiero początki... u siebie miałem tak ze telepało leciutko pozniej mocniej i ktoregos dnia juz calkiem i wraz z tym wszystkim narastały drżenia. 
- mwx
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Re: [ALLROAD C5 2.7T 2004] tiptronic - drgania na postoju
Zanim zaczniesz grzebać w przegubach, poduszkach itp. spróbuj - tak dla pewności - kliknąć przycisk ECON gdy poczujesz te drgania.soolek pisze: zaczęły mnie ostatnio niepokoić drgania, kiedy auto jest na postoju a położenie skrzyni w pozycji D lub S lub R.
Jeśli ustaną - masz winowajcę. Jak nie - szukasz dalej.
mwx pisze:Nie zaszkodzi sprawdzić - to nic nie kosztuje.
Znam 2 przypadki Audi w których to właśnie zdychająca sprężarka od klimy wprowadzała całe auto w nieprzyjemny rezonans na jałowych obrotach.
Odświerze temat - sprężarka od klimy to nie jest, przy "econo' jest tak samo - drży na postoju przy wciśnietym D lub S lub R
Ale drżenie póki co nie narasta przez te kilka miesięcy/
Pozdro,
soolek
Czołem,
Czy ktoś już zdiagnozował te drgania?
Tak samo mam w 2,5tdi (180KM)
Pierwsze myślałem, że problem leży w skrzyni, ale sprawdziłem, wymieniłem olej i filtr (bo i tak jej się należało), ale drgania pozostały;(
Moim zdanie problem jest w miejscu przełączania napędu skoro w pozycji N i P jest spokój.
Będę wdzięczny za info.
Czy ktoś już zdiagnozował te drgania?
Tak samo mam w 2,5tdi (180KM)
Pierwsze myślałem, że problem leży w skrzyni, ale sprawdziłem, wymieniłem olej i filtr (bo i tak jej się należało), ale drgania pozostały;(
Moim zdanie problem jest w miejscu przełączania napędu skoro w pozycji N i P jest spokój.
Będę wdzięczny za info.
TBart
- Michałł
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1027
- Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
- Imię: Michał
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Q5
- Nadwozie: Van
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
TBart, Mam u siebie to samo ale jak auto złapie temperature jak zimny mam spokój jak łapnie 90 staję na swiatłach to jakby lezało u mnie w bagazniku milion telefonów komórkowych z właczonymi wibracjami i drzy i obroty falują. Dopowiem ,ze wymieniłem dziś olej w skrzyni i zmnijszyły się te drgania aczkolwiek nadal są takze nie wiem co to jest a strasznie denerwuje bo auto zadbane i wgl i jak mechanik mówił ,ze skrzynia miodzio
Wstyd kogoś wozić bo drzy noo nie wiem co to moze być...
Forum Audi A6
Klub A6
A6 Forum
Klub A6
A6 Forum
Witam,
Z obrotami wszystko jest w jak najlepszym porządku.
Problem drgaĂą okazał się dużo poważniejszy.
Niestety, tak jak podejrzewałem ma to związek z przeniesieniem napędu.
Samochód wpada w drgania, gdy skrzynia znajduje się w pozycji D,S,R, i wciśnięty jest pedał hamulca (samochód stoi).
Co się okazuje - problem tkwi w skrzyni, na poziomie mocowania przegubu wewnętrznego przedniego koła.
Chwytając za półoś i ją przekręcając wyczuwa się luzy w skrzyni.
(przeguby na półosi zostały sprawdzone i są w porządku)
Co jeszcze zastanawia to fakt, że w położeniu najniższym samochodu wpada również w drgania w czasie jazdy, a problem "znika" gdy jest w pozycji 2 lub wyżej.
Niestety czeka mnie rozebranie skrzyni i dokładne zdiagnozowanie tego luzu.
Dam znać o wynikach po przeprowadzeniu tej operacji
Z obrotami wszystko jest w jak najlepszym porządku.
Problem drgaĂą okazał się dużo poważniejszy.
Niestety, tak jak podejrzewałem ma to związek z przeniesieniem napędu.
Samochód wpada w drgania, gdy skrzynia znajduje się w pozycji D,S,R, i wciśnięty jest pedał hamulca (samochód stoi).
Co się okazuje - problem tkwi w skrzyni, na poziomie mocowania przegubu wewnętrznego przedniego koła.
Chwytając za półoś i ją przekręcając wyczuwa się luzy w skrzyni.
(przeguby na półosi zostały sprawdzone i są w porządku)
Co jeszcze zastanawia to fakt, że w położeniu najniższym samochodu wpada również w drgania w czasie jazdy, a problem "znika" gdy jest w pozycji 2 lub wyżej.
Niestety czeka mnie rozebranie skrzyni i dokładne zdiagnozowanie tego luzu.
Dam znać o wynikach po przeprowadzeniu tej operacji
TBart










