[A6 C5 1.9 Tdi] dziwna sprawa z turbo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 lip 2010, 22:12
- Lokalizacja: klucze/małopolskie
[A6 C5 1.9 Tdi] dziwna sprawa z turbo
Witam koledzy mam takie pytanie chciałem z chipować swoje autko udałem się do jednej z firm panowie podłączyli auto pod komp i niby wszytko ok,pojechaliśmy jeszcze kawałek z ich testerem diagnostycznym i co się okazało turbo przeładowuje aż do 2,5 bara i odstąpili od wykonania chipowania,powiedzieli mi ze turbo siada a autko chodzi dobrze nie łapie błedów ciągnie bez problemu do odcięcia zapłonu ,co dalej z tym robic?????
ok
jesli przeładowuje to jest bardzo prawdopodobne ze kierownice sa w niej zapieczone.Wystarczy ja zdjać rozkrecic i wyczyscic.I powinna banglac.A najłatwiej to sprawdzić wsadzając reke koło turbiny gdzie wystaje sztanga i za te sztange złapać i popchnać ja di przodu i do tyłu,jelsi zapieczona to sie nie ruszy,albo bedzie miała mały ruch.Jak jest w porzo to sztanga powinna chodzic w miare lekko i ruch powinein byc około 1,5.Tu masz fotke za co ruszyć
tak wygladaja kierownice i własnie one są przyczyna przeładowania
i zrób to jak najszybciej bo mozesz miec pozniej problem z silnikiem jak ja.Ale o tym juz nie chce mi sie pisać.Dziwne tylko ze ci turbina w stan awaryjny nie przechodzi.
tak wygladaja kierownice i własnie one są przyczyna przeładowania
i zrób to jak najszybciej bo mozesz miec pozniej problem z silnikiem jak ja.Ale o tym juz nie chce mi sie pisać.Dziwne tylko ze ci turbina w stan awaryjny nie przechodzi.
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
- bart3k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 459
- Rejestracja: 15 sty 2010, 10:14
- Imię: Bartek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Piaski
- Kontakt:
Tak jak mowi Fikus jest to bardzo prawdopodobne,że właśnie to jest przyczyną.Jest jeszcze jedno prawdopodobienstwo,że poprzedni włascicel kombinował coś np. wgrywajac jakiegoś gotowca np. allegro.Też jest to możliwe
Na forum A6Klub.PL miałem 1.9, dalej było 2.5...teraz czas Pb 2.4? 3.0? a może 2.7?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 lip 2010, 22:12
- Lokalizacja: klucze/małopolskie
sztangą da się ruszać i jak podpiłem wężyk u góry i jak zasysam powietrze do siebie sztanga idzie do góry ile mm tego nie wiem ale pracuje jak ja ciągnę palcami do góry to stawia lekki opór ale myslę ze to sprężyna i widać jak pracuje na odpalonym silniku,co jeszcze zauważyłem jest delikatny luz na turbince góra dół może jakieś około 1,5 mm jak zimna turbinka
ok
to jest najczestsza przyczyna przeładowania,bo tełopatki nie chodza wcale ,albo w mniejszym zakresie niz powinny,a one są odpowiedzialne za ciśnienie.Poprostu te silniki z takimi turbinkami ,muszą co jakis czas dostac kopa w pełnym zakresie obrotów,bo inaczej sie zapiekaja.Dlatego jesli oszczednie jezdzisz to daj mu raz na tydzien kopa coby turbo rozruszac
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
no to powiem ci tak u mnie wprzy 190 km/h przeładowala i olej miałem w coolerze a nie w silniku.No i nowy motorek trza było kupic.Luz masz moze troche za duzy,chociaz jak masz na sucho koło 1milimetra to jak dostanie oleju to praktycznie zniweluje go do 0.
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
spokmo mokre moga byc gorzej jakby z nich sie lało.Ale jak tylko sa mokre to nie ma sie co stresowac.Zobacz te kierownice bo to bedzie to,chyba ze faktycznire masz jakis allegrowy chip i dlatego ci tak pompuje.
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 06 lip 2010, 22:12
- Lokalizacja: klucze/małopolskie
witam dzisiaj sprawdziłem ta sztangę na moje oko to chodzi gdzies około 1,5 cm tylko ze juz tak przy końcu trzeba użyć większej siły bo sprężyna ja odpycha ,sprawdziłem także vagiem na bloku 11 czy sztanga działa wychodzi z tego że tak jest on i off tyle ze po nacisnieciu switch to basic settings obroty wzrosły mi do 1400 ale szanga właczała sie i wyłaczała doładowanie pokazywało 1250 mbr
ok
dokładnie tak zrób.Wrzuć logi,ci co sie znaja to sie wypowiedzą.Ja troche zgłupiałem .Zobacz jeszcze tu był podobny temat i przyczyny.Ale posprawdzaj wszystko co tu opisują
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic676160.html
pozdro
[ Dodano: 2011-03-22, 20:07 ]
no i co tam w turbo słycha?Zrobiłeś cos co by poprawiło sytuacje?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic676160.html
pozdro
[ Dodano: 2011-03-22, 20:07 ]
no i co tam w turbo słycha?Zrobiłeś cos co by poprawiło sytuacje?
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga