[A6 C4] spryskiwacze lamp. Jeden nie "psika"
[A6 C4] spryskiwacze lamp. Jeden nie "psika"
Ostatnio zmodziłem w swoim aucie spryskiwacze lamp. Skończyłem wszystko i jeden, ten dalszy, nie pryska.
Na początek zamieniłem wąż na cieńszy żeby było większe ciśnienie. Nic
Potem zamieniłem dysze stronami, żeby wykluczyć, że jedna jest popsuta. To samo.
Wykluczam jakiekolwiek wycieki. Wszystkie łączenia suche.
Pompka jest raczej wydolna bo taką samą ma kolega z klubu, który dokładał spryskiwacze lamp.
Są jeszcze takie, wg mojej oceny, możliwe przyczyny.
- wąż, który zasila dalszą dyszę jest położony wzdłuż pasa przedniego (górą nad wiatrakami). Czy ktoś kto ma fabryczne spryski może mi powiedzieć którędy ten wąż idzie fabrycznie w 2,5 TDI?
- w miejscu gdzie jest ten trójnik, co rozdziela płyn, na wejściu z pompki jest włożona metalowa rurka. Może ona powinna być wsadzona w wylot na bliższy sprysk, żeby mu mniejsze ciśnienie dawać?
Jakie mogą być jeszcze przyczyny nie działającej dalszej dyszy?
Na początek zamieniłem wąż na cieńszy żeby było większe ciśnienie. Nic
Potem zamieniłem dysze stronami, żeby wykluczyć, że jedna jest popsuta. To samo.
Wykluczam jakiekolwiek wycieki. Wszystkie łączenia suche.
Pompka jest raczej wydolna bo taką samą ma kolega z klubu, który dokładał spryskiwacze lamp.
Są jeszcze takie, wg mojej oceny, możliwe przyczyny.
- wąż, który zasila dalszą dyszę jest położony wzdłuż pasa przedniego (górą nad wiatrakami). Czy ktoś kto ma fabryczne spryski może mi powiedzieć którędy ten wąż idzie fabrycznie w 2,5 TDI?
- w miejscu gdzie jest ten trójnik, co rozdziela płyn, na wejściu z pompki jest włożona metalowa rurka. Może ona powinna być wsadzona w wylot na bliższy sprysk, żeby mu mniejsze ciśnienie dawać?
Jakie mogą być jeszcze przyczyny nie działającej dalszej dyszy?
propozycja:
[ Dodano: 2011-03-20, 19:02 ]
jeszcze jedno mi przyszło do głowy. Kiedyś jak naprawiałem roletę tylnej szyby to jak zgaszony silnik był to wolno się podnosiła a jak odpalony to raz dwa. Może napięcie ma jakiś wpływ i pompka będzie lepiej pompować? sprawdzałem tylko na wyłączonym silniku
dosyć twardy jest ten wąż więc wątpię ale sprawdzę to.Dawid2542 pisze:albo czy wąż gdzieś nie jest ściśniet
[ Dodano: 2011-03-20, 19:02 ]
jeszcze jedno mi przyszło do głowy. Kiedyś jak naprawiałem roletę tylnej szyby to jak zgaszony silnik był to wolno się podnosiła a jak odpalony to raz dwa. Może napięcie ma jakiś wpływ i pompka będzie lepiej pompować? sprawdzałem tylko na wyłączonym silniku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 614
- Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
- Kontakt:
tak to wygląda u mnie na trójniku
[ Dodano: 2011-03-20, 19:07 ]
[ Dodano: 2011-03-20, 19:02 ]
jeszcze jedno mi przyszło do głowy. Kiedyś jak naprawiałem roletę tylnej szyby to jak zgaszony silnik był to wolno się podnosiła a jak odpalony to raz dwa. Może napięcie ma jakiś wpływ i pompka będzie lepiej pompować? sprawdzałem tylko na wyłączonym silniku[/quote]
to zależy jak masz podłączone jak po zapłonie to może być, ja mam na stałe czyli bez zapłony moge se pryskać ile wlezie
[ Dodano: 2011-03-20, 19:07 ]
[ Dodano: 2011-03-20, 19:02 ]
jeszcze jedno mi przyszło do głowy. Kiedyś jak naprawiałem roletę tylnej szyby to jak zgaszony silnik był to wolno się podnosiła a jak odpalony to raz dwa. Może napięcie ma jakiś wpływ i pompka będzie lepiej pompować? sprawdzałem tylko na wyłączonym silniku[/quote]
to zależy jak masz podłączone jak po zapłonie to może być, ja mam na stałe czyli bez zapłony moge se pryskać ile wlezie
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
kurde u mnie wszystko jest tak zabudowane, że nie mam pojęcia jak miałbym dołem pociągnąć ten wąż. Trójnik u mnie tez jest zaraz obok tego lewego (bliższego).Wujek-West pisze:Ja w swojej audicy mam przewody pociagniete dolem zderzaka i tak jest w wiekszosci aut róznych marek
trojnik jest blisko w miare lewego sprysku odległośc jakies 30cm
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
czyli pobawię się jeszcze tym trójnikiem.
Spryski mam podpięte pod druga pompkę i oddzielny przycisk oraz oddzielne zasilanie. Załącza się niezależenie od spryskiwania szyb.
Dobra coś już wiem.
Dziś będę jeszcze jeździł to zobaczę jak jest na odpalonym silniku. Jak nic się nie zmieni pobawię się tym trójnikiem.
Spryski mam podpięte pod druga pompkę i oddzielny przycisk oraz oddzielne zasilanie. Załącza się niezależenie od spryskiwania szyb.
Dobra coś już wiem.
Dziś będę jeszcze jeździł to zobaczę jak jest na odpalonym silniku. Jak nic się nie zmieni pobawię się tym trójnikiem.