Witam,
proszę o wypowiedzi jak samemu naprawić sterownik pompy wtryskowej.
[ A6 C5] Sterownik pompy wtryskowej - napraw to sam
[ A6 C5] Sterownik pompy wtryskowej - napraw to sam
Ostatnio zmieniony 17 mar 2011, 19:50 przez stryju1, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma to jak, dobra fura...
- Mariusz-MN
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 296
- Rejestracja: 29 gru 2008, 23:15
- Lokalizacja: Lublin
stryju1, jak jestes elektronikiem to wiesz pewnie ze tam sie psuje jakis rezystor. ale to nie takie proste. raczej nikomu nie udalo sie naprawic tego samemu. oddajesz do goscia ktory sie tym zajmuje. ja zaplacilem 300zl.
A6 Avant 2.5 TDI S-line
Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...
Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
Korzystałem z usług tych firm i nie mogę narzekać http://www.wolinski.com.pl/ lub http://www.boschservice.lublin.pl/ samemu też naprawiałem to ustrojstwo trzeba sie z tym delikatnie obchodzić już na etapie demontarzu z pompy chodzi o taśmę czujnika wkręconego na 2 torxy delikatnie z demontażem taśmy spod uszczelki dekla . a na końcu uwaga przy wycinaniu plastikowej pokrywki ,jeden nieostrożny ruch isterownik do kosza. pod spodem ujrzymy golusieńką elektronikę lub zatopioną w żelu .Zazwyczaj uszkodzeniu ulega jeden z rezystorów odpowiedzialnych za prace zaworu regulacji ciśnienia paliwa lub drugi od regulacji kąta wtrysku.Sprawdzeniu podlegają również oba te zawory gdyż to one zazwyczaj sa powodem uszkodzenia rezystorów a tutaj masz filmik ten filmik poprowadzi przez cały proces naprawy .Nic trudnego.
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 lis 2012, 11:46
- Lokalizacja: szczecin
ja w swoim audi wymieniałem sterownik(tzn robił to mechanik) po montażu sterownika autko odpala i jezdzi,ale ma słabą moc,ponadto kopci dym,a tak nie było,no i mechanik nie ucinał kabli przy sterowniku i teraz jak się porusza kablami to auto reaguje różną pracą silnika-co to oznacza i co trzeba zrobić


