Jakiś czas temu miałem problem z ciężkim odpalaniem, w momencie kiedy samochód postał sobie kilka ładnych godzin na mrozie.
Oddałem auto w ręce mechanika.
Stwierdził cofające się paliwo - wymienił uszczelnienie pompy wtryskowej.
I niby było lepiej - ale nie do końca.
Tj. na zimnym może i nie krztusił się przy odpalaniu, ale jakąś nie chciał się od razu wkręcić na właściwe obroty.
Myślałem jeszcze o wymianie świec żarowych, ale doszedłem do wniosku, że jeśli do mechanika trafia auto z takimi problemami przy odpalaniu to pewnie je sprawdził.
Wygląda jednak na to, że skoncentrował się na samym układzie paliwowym bo wczoraj, w czasie jazdy zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych.
Po kilku minutach przestała.
Chcę więc wymienić świece.
Tylko pozostaje taka sprawa - w momencie kiedy auto sygnalizuje niewłaściwie działające świeczki - wg instrukcji przechodzi w tryb awaryjny.
Czy po wymianie świec auto musi być podłączone do komputera, by usunąć błąd (i dopiero wtedy wychodzi z trybu awaryjnego).
Czy też z trybu awaryjnego wychodzi automatycznie, w momencie kiedy kontrolka świec przestaje migać?
W chwili obecnej - kontrolka nie miga, a auto odpala jakby łatwiej i do tego jeszcze szybciej gaśnie kontrolka nagrzewania świec...
Nie wiem tylko czy na wymianę świec mogę podjechać do "dowolnego" warsztatu (bo nie będzie potrzebne podłączanie pod komp).
Czy lepiej do swojego mechanika (który specjalizuje się w naprawach Audi) - ta druga opcja trochę mi nie odpowiada bo mam do niego kilka ładnych km, do tego jeszcze pewnie musiałbym zostawić auto na dzionek...
Chyba, że ta migająca kontrolka mogła sygnalizowac jeszcze jakiś inny błąd, a nie tylko padnięte świece?
[ A6 C5 2.5 Tdi] AFB - świece żarowe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:52
- Lokalizacja: Gliwice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:52
- Lokalizacja: Gliwice
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
witaj w klubie, u mnie było idento rok temu ! Doszedłem dla czego tak sie stało, niski poziom ON w baku, auto przechylone na postoju zawiesiło czujnik w baku (nie pamiętam już jego symbolu). Kontrolka ostrzega, należy natychmiast zatrzymać samochód, ja to olałem delikatnie mówiąc i silnik zgasł przy 100km/h oczywiście sie zapowietrzył na amengajek82 pisze:Migajaca kontrolka swiec moze oznajmiać różne problemy. Ja tak miałem jak zawiesil mi sie plywak w baku i zabraklo mi paliwa


Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .