[ A6 C6 3.0 Tdi] Stukanie przy zapalaniu i na wyższych obrot
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 lut 2011, 18:57
- Lokalizacja: Małopolska
[ A6 C6 3.0 Tdi] Stukanie przy zapalaniu i na wyższych obrot
Witam
Posiadam Audi A6 C6 3.0 TDI 224KM z końca 2004 roku , przy zapalaniu a6 dziwnie klekocze silnik (tak jakby zawory ? a może napinacz ?) przy dodaniu gazu i na wyższych obrotach już też słychać takie ciche stukanie. Więc tu moje pytanie czego może to być przyczyna padający rozrząd ? jeśli tak to jakie części cza wymienić i jaki jest ich koszt a jak nie to nad jakim silnikiem się zastanawiać (3.0). Byłbym wdzięczny gdybyście mi napisali ceny wymiany tego rozrządu i jakie części tam przychodzą. Dziękuje i pozdrawiam Kris.
Posiadam Audi A6 C6 3.0 TDI 224KM z końca 2004 roku , przy zapalaniu a6 dziwnie klekocze silnik (tak jakby zawory ? a może napinacz ?) przy dodaniu gazu i na wyższych obrotach już też słychać takie ciche stukanie. Więc tu moje pytanie czego może to być przyczyna padający rozrząd ? jeśli tak to jakie części cza wymienić i jaki jest ich koszt a jak nie to nad jakim silnikiem się zastanawiać (3.0). Byłbym wdzięczny gdybyście mi napisali ceny wymiany tego rozrządu i jakie części tam przychodzą. Dziękuje i pozdrawiam Kris.
Audi-Fan
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 lut 2011, 18:57
- Lokalizacja: Małopolska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 05 lut 2011, 18:57
- Lokalizacja: Małopolska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
Kristofer17
Jeżeli jeszcze nie czytałeś to jest dla ciebie obowiązkowa lektura:
https://a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-jak-poznac-konczacy-sie-rozrzad-vt12115.htm?highlight=napinacze
Jeżeli jeszcze nie czytałeś to jest dla ciebie obowiązkowa lektura:
https://a6klub.pl/a6-c6-30-tdi-jak-poznac-konczacy-sie-rozrzad-vt12115.htm?highlight=napinacze
Za wymianę silnika też wybulisz. Trzeba wyjąć stary wsadzić drugi też stary :P Lepiej wyremontować swój jak nie jest zajeżdżony. Ale jak remontować to kompletny rozrząd. Dzięki temu masz spokój na kolejne lata. Nowe napinacze są już poprawione, tak więc problem nie powinien wrócić.
Masz drogą furę, drogo płacisz
Masz drogą furę, drogo płacisz
Czasami brak ludożerców
daje się boleśnie odczuć...
daje się boleśnie odczuć...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga