Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Po dodaniu gazu czasy wtrysku powyzej 40 ms

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 08 mar 2011, 12:33

cisnienie bedzie zrobione pozniej na 1.15,
Podniose dwie ostatnie kropki - a co zrobic z pierwszymi dwoma ? (sa na bardzo malej wartosci) - skasowac mape gazu czy zostawic jak jest a tylko kropki podniesc ?
osc z cieplego jest 4 posty wyzej

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 08 mar 2011, 12:36

nie wiem o których kropkach mówisz.

odnośnie tego pierwszego pliku, to nie moge go sciagnac, bo chce abym placil i sciagal z serwera premium.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 08 mar 2011, 16:12

Nie wiem dlaczego nie mozesz pobrac - ja to robie bez problemu.
Ta sama paczka na innym serwerze.: http://hostuje.net/file.php?id=dfae5f78 ... fd251a561b wpisujesz 4 cyfrowy kod i sciagasz
Cisnienie obnizone do 1,15 i dwie ostatnie kropi podniesone na wartosc 3 kropki (0,77)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 08 mar 2011, 21:49

Jeśli masz coś nie tak z autem to musisz to doprowadzić do porządku.
Potem ja bym doprowadził model do porządku na ciśnieniu około 1,15 tak aby mapy schodziły się jak najidealniej no i korekty na vagu się zgadzały.
Potem już regulować samym ciśnieniem na reduktorze bez ruszania niczego w ustawieniach Staga tak żeby przez cały czas poczynając od zimnego czasy gazu były większe od benzyny ale nie powinny raczej zejść poniżej 2.5ms czyli żeby Hany mogły je zrealizować.
Zostawiłbym też wycięcie czasów modelem mniejszych od 2ms.
Powinna być poprawa.

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 08 mar 2011, 23:57

czy mam wrażenie, czy tam jest wszystko w opiłkach?

to obcięcie "dotrysków" jest źle zrobione jeżeli już ma być, kreska ma iść dokładnie pionowo w dół przy 2,0ms a nie od 2ms schodzi do 0 przy 1,6,
gdzie pojawiają się czasy 1,6, tylko ze dla nich masz czasy 0,6ms.

mniejsza z tym, napraw iskrę najpierw, bo te czasy mogą wynikać z zakłóceń, jak to opanujesz i dalej będzie szarpać, to walczymy dalej.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 09 mar 2011, 00:24

a gdzie dokladnie te opilki ? :)

czyli ma to byc zrobione jak na zalaczniku ? 2 ms kreska pionowa w dol. 1 kropka maxymalnie w lewo i na dol, 2 kropka na 2 ms maxymalnie w dol ? - dobrze to rozumiem?

cewka i kable beda wymienione jak pisalem wyzej - tylko ze wczesniej cewka i kable byly ok ( nie bylo choinki w nocy) i tak samo sie dzialo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 09 mar 2011, 00:40

tak powinno być.

odnośnie opiłków to tam wszystko się w nich świeci.

najwięcej widać na zdjęciu SDC11751 i SDC11753.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 09 mar 2011, 00:43

ok czyli jutro ustawie mapke tak jak na zalaczniku :)
jest to prawa i lewa strona kolektora - ogolnie to te opilki byly wszedzie czyli kolejny dowod nie sciagania kolektora :)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 09 mar 2011, 01:13

Nie wiem jak w tym aucie ale mój kolektor jest plastikowy, w V8 są aluminiowe.

[ Dodano: 2011-03-09, 01:23 ]
Ale widać jakby kurz był z wiercenia

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 13 mar 2011, 10:58

Widze ze moderatorzy maja gdzies forumowiczow oraz ich prosby - oby tak dalej

Z mojej strony temat uwazam za zamkniety, po dlugiej i wyczerpujacej rozmowe z sebastianem zostal naswietlony konfilt pomiedzy nim a innym forumowiczem lpg-forum.pl - caniggia. Po naswietleniu tego konfliktu doszedlem do wniosku ze nie bede bral udzialu w tym sporze jako marionetka podsycany przez jedna strone aby dopiec drugiej. Biorac pod uwage fakt ze ostatni okres byl dla mnie bardzo trudny mozna powiedziec ze bylem latwym celem jesli chdzi o skierowanie mnie przeciw sebastianowi - za co bardzo sedecznie przepraszam.

kkarol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 16 lis 2009, 21:40
Lokalizacja: Polska

Post autor: kkarol » 13 mar 2011, 12:38

ktos ci spieprzyl instalacje a ty jeszcze przepraszasz
masakra <szok>

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 13 mar 2011, 12:39

A co z podszarpywaniem i gaśnięciem na zimnym bo o tym jest temat?
Czy problem został rozwiązany, jeśli tak to jaki był problem i jakie są teraz ustawienia Staga.
Nie olej tematu bo inni użytkownicy też mogą mieć podobny problem, a forum jest pełne problemów bez rozwiązania na końcu.

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 13 mar 2011, 14:55

Problem nie zostal rozwiazany- czekam na auto zastepcze od sebastiana zeby moc zostawic moje na pare dni.
Podejrzenia sebastiana padaja na przepustnice i to bedzie pierwsza rzecz do sprawdzenia po oddaniu auta.
Jak bede mial jakies informacje napewno zamieszcze je na forum - mnie rowniez denerwuje nie dzielenie sie rozwiazaniem problemu i staram sie moje problemy zawsze opisywac jak zostaly rozwiazane - dla przyszlych pokolen :).

kkarol- wiocznie nie jestes w temacie od poczatku - instalacja zostala zmodernizowana zgodnie ze sztuka montazu lpg i do tego nie mozna sie doczepic - problemem prawodopodobnie jest sterowanie silnika ktore przysparza problemow tym bardziej ze taki problem jest rzadkoscia bo NIGdZIE nie potrafilem znalzec podobnego problemu w tym silniku

Forum Audi A6 Polska

Post autor: Forum Audi A6 Polska » 13 mar 2011, 15:35

matelek pisze:Widze ze moderatorzy maja gdzies forumowiczow oraz ich prosby - oby tak dalej

Z mojej strony temat uwazam za zamkniety, po dlugiej i wyczerpujacej rozmowe z sebastianem zostal naswietlony konfilt pomiedzy nim a innym forumowiczem lpg-forum.pl - caniggia. Po naswietleniu tego konfliktu doszedlem do wniosku ze nie bede bral udzialu w tym sporze jako marionetka podsycany przez jedna strone aby dopiec drugiej. Biorac pod uwage fakt ze ostatni okres byl dla mnie bardzo trudny mozna powiedziec ze bylem latwym celem jesli chdzi o skierowanie mnie przeciw sebastianowi - za co bardzo sedecznie przepraszam.
ja mam chyba dejavu - co ma "konflikt" do tego tematu, czy widzisz gdzieś tu spór i podsycanie? jedyną osobą, która cokolwiek podsyca w tym temacie jesteś Ty, jeszcze słowa nie klepnąłem jak napisałeś jak to SebastianS skopał Ci auto nie zdejmując kolektora i nie czyszcząc przepustnicy a za to płaciłeś, a teraz okazuje się że auto jest zrobione zgodnie ze sztuką - to podsumuję - zachowujesz się jak leszcz marnując czas ludzi którzy cokolwiek chcieli Ci tu pomóc.

normalnie jakiś max.

[ Dodano: 2011-03-13, 18:36 ]
matelek pisze:Widze ze moderatorzy maja gdzies forumowiczow oraz ich prosby - oby tak dalej
W dodatku masz jakis malo zidentyfikowany problem do moderatorow.

odnośnie przepustnicy, pewnie ma osobną adaptację do jazdy na lpg...
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 19:30 przez Forum Audi A6 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 13 mar 2011, 19:25

matelek pisze:Widze ze moderatorzy maja gdzies forumowiczow oraz ich prosby - oby tak dalej

Z mojej strony temat uwazam za zamkniety, po dlugiej i wyczerpujacej rozmowe z sebastianem zostal naswietlony konfilt pomiedzy nim a innym forumowiczem lpg-forum.pl - caniggia. Po naswietleniu tego konfliktu doszedlem do wniosku ze nie bede bral udzialu w tym sporze jako marionetka podsycany przez jedna strone aby dopiec drugiej. Biorac pod uwage fakt ze ostatni okres byl dla mnie bardzo trudny mozna powiedziec ze bylem latwym celem jesli chdzi o skierowanie mnie przeciw sebastianowi - za co bardzo sedecznie przepraszam.
Sam zagalopowałeś się w tym wszystkim.
Piszesz że zostawiłeś auto u Sebastiana, zapłaciłeś za usługę i nie została wykonana, więc czytający wyciągają sami wnioski, po za tym twoje auto na benzynie nie jest w 100% sprawne.
Mój silnik też ma takie sterowanie i problem praktycznie został rozwiązany.
Przy pomocy cannigia i własnych dość długich testach wiem na czym polega problem i jak zminimalizować jego skutki na LPG tak żeby użytkowanie auta było bezproblemowe.
Teraz najprawdopodobniej wypniesz się na forum i na tych którzy chcieli ci pomóc poświęcając własny czas.
Jeśli nie skupisz się na problemie to praktycznie temat nadaje się w kosz bo niczego nie wnosi, nie ma rozwiązania problemu.

[ Dodano: 2011-03-14, 23:17 ]
To jak temat został olany?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga