Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo

Warsztat
brontozaur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 24 sty 2011, 12:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: brontozaur » 07 mar 2011, 19:49

Lukash pisze:przynajmniej tak mi się wydaje jak na nie patrzę.
4300 lub 5000 zależy z której strony patrzysz lub pod jakim kątem też będzie wpadało w niebieski. ALe chyba masz rację w nowych autkach montują 6000, wcześniej 4300.

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 10 mar 2011, 01:42

Lukash dobra teza (było o tym w tym temacie sporo), im więcej K tym gorsza widoczność w deszczu, na suchym praktycznie bez różnicy. 5000 zalatuje deko niebieskim, w porównaniu do 4300 ale obleci wg. mnie :)
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

brontozaur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 24 sty 2011, 12:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: brontozaur » 10 mar 2011, 07:30

Wczoraj zakupiłaem i zamontowałem takie 4300 w wersji slim. Wszystko zostało wpakowane do lampy, nawet nie trzeba było ich wykręcać. Wsadzono wszystko do lampy zamknięto pokrywką i cacy. ÂŚwiatło ładne, białe, w końcu coś widać na drodze, jest dużo lepiej niż na żarówkach. Oczywiście nie ma co się łudzić że na naszych soczewkach będzie to świeciło jak prawdziwy ksenon. Jestem zadowolony i polecam.

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 11 mar 2011, 01:33

no prosze, kolejne zadowolone "AFB" <brawo>

Demontowałeś klapę gaszącą z prawej strony do montażu Slim-ów ?, pytam bo bez wyciągania lampy trochę tam ciasno... :)
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

brontozaur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 24 sty 2011, 12:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: brontozaur » 11 mar 2011, 19:04

Z prawej strony zdjąłem kanał powietrza i osłonę o odpiąłem osłonę lampy i tyle, wsadziłem wszystko do lampy i zamknąłem. Z lewej strony troszkę ciaśniej ale odchyliłem osłonę lampy, wsadziłem wszystko i jestem zadowolony z dobrego światła.

Shrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 03 kwie 2011, 13:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Shrek » 07 kwie 2011, 12:39

Panowie, jak wyjąć lampę, kiedy moja wyjść nie chce? Odkręciłem 3 śruby jakie są
do odkręcenia, niby wychodzi od strony błotnika, ale trzyma ją od strony wewnętrznej
czyli bok od środka auta. Jest taki plasticzek biały, który jest przykręcony do ścianki
w poprzek i weń wchodzi coś od lampy i nicholery nie daje się jej wyjąć.
Na obrazku jest strzałką zaznaczone to miejsce, gdzie moja się kurczowo trzyma ...

Obrazek

Nie chcę nic urwać, jest na to jakiś patent pewnie, poradźcie
(zdjęcie zapożyczone z 1 postu, domalowana strzałka)

axe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 744
Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
Imię: Robert
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: axe » 07 kwie 2011, 12:43

Shrek pisze:Panowie, jak wyjąć lampę, kiedy moja wyjść nie chce? Odkręciłem 3 śruby jakie są
do odkręcenia, niby wychodzi od strony błotnika, ale trzyma ją od strony wewnętrznej
czyli bok od środka auta. Jest taki plasticzek biały, który jest przykręcony do ścianki
w poprzek i weń wchodzi coś od lampy i nicholery nie daje się jej wyjąć.
Na obrazku jest strzałką zaznaczone to miejsce, gdzie moja się kurczowo trzyma ...

Obrazek

Nie chcę nic urwać, jest na to jakiś patent pewnie, poradźcie
(zdjęcie zapożyczone z 1 postu, domalowana strzałka)
musisz odchylic plastik (kierownice powietrza ktora jest przykrecona na maly wkret krzyzowy) i wymacac srubke na takiego samego torxa jak u gory.
Ja uzywam nasadki torx i kluczyka 10 lub 8 (nie pamietam) troche kombinacji i daje rade to odkrecic
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7

Shrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 03 kwie 2011, 13:20
Lokalizacja: Poznań

Re: [A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo

Post autor: Shrek » 07 kwie 2011, 12:56

Dzięki za podpowiedź, tak też myślałem ale ... :
eldo pisze:Witam...Demontaż lamp L&P :[/b]

Przystepujemy do demontażu lampy strona lewa (od filtra powietrza).

- ÂŚciągamy osłonę filtra powietrza oraz demontujemy puszkę wraz z filtrem.
- Odkręcamy 2 śruby (nasadka torx 30) górna cześć lampy.
- Odkręcamy śrubę (mocowanie dolne lampy) od spodu poprzez otwór w nadkolu

{Foto}

- Nie ma potrzeby odkręcania śruby od strony chłodnicy ! ! ! Wystarcza 3 w/w śruby.
- Odpinamy wtyczką zasilającą lampe
- Po w/w czynnościach lampę wyciągamy i odkładamy na stół

To znaczy, że instrukcja w 1-szym poście jest napisana źle i należałoby ją poprawić,
zanim ktoś urwie ucho w lampie, albo dopisać, jak wyjąc z tego uchwytu bez odkręcania :)

axe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 744
Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
Imię: Robert
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: [A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo

Post autor: axe » 07 kwie 2011, 13:18

Shrek pisze:Dzięki za podpowiedź, tak też myślałem ale ... :
eldo pisze:Witam...Demontaż lamp L&P :[/b]

Przystepujemy do demontażu lampy strona lewa (od filtra powietrza).

- ÂŚciągamy osłonę filtra powietrza oraz demontujemy puszkę wraz z filtrem.
- Odkręcamy 2 śruby (nasadka torx 30) górna cześć lampy.
- Odkręcamy śrubę (mocowanie dolne lampy) od spodu poprzez otwór w nadkolu

{Foto}

- Nie ma potrzeby odkręcania śruby od strony chłodnicy ! ! ! Wystarcza 3 w/w śruby.
- Odpinamy wtyczką zasilającą lampe
- Po w/w czynnościach lampę wyciągamy i odkładamy na stół

To znaczy, że instrukcja w 1-szym poście jest napisana źle i należałoby ją poprawić,
zanim ktoś urwie ucho w lampie, albo dopisać, jak wyjąc z tego uchwytu bez odkręcania :)


nie czytalem pierwszego postu
nie udalo mi sie nigdy wyjac lampy bez odkrecenia tej 4 sruby
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7

robsonb73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 435
Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: robsonb73 » 07 kwie 2011, 18:17

Ale panowie.
Biały plastik widoczny na zdjęciu to jest tulejka, w którą wchodzi bolec lampy.
Widać jak trzeba pociągnąć lampę.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !

Shrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 03 kwie 2011, 13:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Shrek » 07 kwie 2011, 18:23

Ja też tak myślę, ale uwierz mi, ciągnąłem w lewo (lewą lampę) i za nic nie chciało wyjść,
a siła była już tak duża, że za moment nastąpiłoby pęknięcie i dopiero kibel. Zwyczajnie boję się.

Ostatecznie zrezygnowałem z roboty, zbiorę siły i może podejdę drugi raz, nie mam ciśnienia.

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 08 kwie 2011, 00:45

Shrek pisze:To znaczy, że instrukcja w 1-szym poście jest napisana źle i należałoby ją poprawić,
zanim ktoś urwie ucho w lampie,
Kolego to nie jest instrukcja tylko MANUAL mojego autorstwa i nie sądzę żeby było w nim coś do poprawy a już na pewno nie wspominam w nim o użyciu siły, czy możliwości urwania czegokolwiek przy próbie demontażu :| . Z tego co pamiętam (jest trochę stron do przeczytania) większość zainteresowanych w/w opisem poradziła sobie bez problemu. Nie twierdzę że jesteś wyjątkiem bo równie dobrze reszta chłopaków mogła mieć wcześniej do czynienia z demontażem lamp i obecnie nieszczęsny zaczep o którym wspominasz może najzwyczajniej w świecie "sie poddać" bez większego oporu. U mnie np. zarówno lampę lewą jak i prawą mogę wyciągać i montować 20x dziennie jedną ręką... więc ?

Przeczytaj od początku do końca ten temat a na pewno znajdziesz rozwiązanie, było nie raz o tym jak wykręcić uchwyt (mocowanie) od strony chłodnicy w razie problemów z demontażem lampy. Nie wspomnę o obszernej relacji FOTO <okok>
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2011, 00:52 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Shrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 03 kwie 2011, 13:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Shrek » 08 kwie 2011, 00:51

Ojtam, ojtam, przecież nie pisałem złośliwie, tylko mocno mnie zastanowiło i lepiej dmuchnąć
na zimne, żeby ktoś sobie nie urwał czego ;)

Jak uraziłem, sory, doceniam z szcunkiem każdy manual i poświęcenie w jego wykonaniu.

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 08 kwie 2011, 00:59

No weź... ani mi przez myśl nie przeszło żeby się obrazić :p :) temat sie rozwiną do tego stopnia że wcale sie nie dziwię że na tym etapie ktoś ma problemy np. z w/w demontażem. Po prostu na samą myśl o przewertowaniu 23 stron chęć do roboty odchodzi <rotfl> Mogło by się wydawać że po jaką cholerę tu taki tłok jak to kwestia odkręcenia kilku śrubek i zamiana żarówki na palnik a tu w między czasie "urodziło się" kilka ciekawych opcji do analizy, nie wspomnę o pokrewnych zagadnieniach... problemy z przetwornicami, instalacją (wiązką elektryczną) problemy z palnikami itp. itd

W Twoim przypadku wnioskuje że prawdopodobnie lampy od nowości nie były ruszane i nie dający za wygraną zaczep 3ma tak jak powinien 3mać. Więc nic na siłe, tylko dodatkowa śruba do odkręcenia i po imprezie :) Jak się do niej dostać było wcześniej, gdzieś zamieściłem dosyć wyraźną fotkę jak sie dobrać do 4 śruby od strony chłodnicy. Luknij po temacie :)
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Awatar użytkownika
vipkwiecien
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
Lokalizacja: radom

Post autor: vipkwiecien » 13 kwie 2011, 15:51

koledzy a jak jest z trwałoscia porzetwornic? Z tego co wiem one ciepła troche wydzielaja a w zamknietej szczelnie obudowie nie ma wentylacji. czy sie nie spala???
Wczoraj probowałem montowac przetwrnice do srodka ale ten sposob pokazany na poczatku nie dał rady- delikatnie wieszke sa przetwornica ale to nie problem bo wsunałem je pod soczewke. Pojawił sie natomiast wiekszy problem - zakłucenia na CB :((((
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga