4300 lub 5000 zależy z której strony patrzysz lub pod jakim kątem też będzie wpadało w niebieski. ALe chyba masz rację w nowych autkach montują 6000, wcześniej 4300.Lukash pisze:przynajmniej tak mi się wydaje jak na nie patrzę.
[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2011, 12:47
- Lokalizacja: Kraków
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Lukash dobra teza (było o tym w tym temacie sporo), im więcej K tym gorsza widoczność w deszczu, na suchym praktycznie bez różnicy. 5000 zalatuje deko niebieskim, w porównaniu do 4300 ale obleci wg. mnie
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2011, 12:47
- Lokalizacja: Kraków
Wczoraj zakupiłaem i zamontowałem takie 4300 w wersji slim. Wszystko zostało wpakowane do lampy, nawet nie trzeba było ich wykręcać. Wsadzono wszystko do lampy zamknięto pokrywką i cacy. ÂŚwiatło ładne, białe, w końcu coś widać na drodze, jest dużo lepiej niż na żarówkach. Oczywiście nie ma co się łudzić że na naszych soczewkach będzie to świeciło jak prawdziwy ksenon. Jestem zadowolony i polecam.
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
no prosze, kolejne zadowolone "AFB"
Demontowałeś klapę gaszącą z prawej strony do montażu Slim-ów ?, pytam bo bez wyciągania lampy trochę tam ciasno...
Demontowałeś klapę gaszącą z prawej strony do montażu Slim-ów ?, pytam bo bez wyciągania lampy trochę tam ciasno...
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2011, 12:47
- Lokalizacja: Kraków
Panowie, jak wyjąć lampę, kiedy moja wyjść nie chce? Odkręciłem 3 śruby jakie są
do odkręcenia, niby wychodzi od strony błotnika, ale trzyma ją od strony wewnętrznej
czyli bok od środka auta. Jest taki plasticzek biały, który jest przykręcony do ścianki
w poprzek i weń wchodzi coś od lampy i nicholery nie daje się jej wyjąć.
Na obrazku jest strzałką zaznaczone to miejsce, gdzie moja się kurczowo trzyma ...
Nie chcę nic urwać, jest na to jakiś patent pewnie, poradźcie
(zdjęcie zapożyczone z 1 postu, domalowana strzałka)
do odkręcenia, niby wychodzi od strony błotnika, ale trzyma ją od strony wewnętrznej
czyli bok od środka auta. Jest taki plasticzek biały, który jest przykręcony do ścianki
w poprzek i weń wchodzi coś od lampy i nicholery nie daje się jej wyjąć.
Na obrazku jest strzałką zaznaczone to miejsce, gdzie moja się kurczowo trzyma ...
Nie chcę nic urwać, jest na to jakiś patent pewnie, poradźcie
(zdjęcie zapożyczone z 1 postu, domalowana strzałka)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 744
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
musisz odchylic plastik (kierownice powietrza ktora jest przykrecona na maly wkret krzyzowy) i wymacac srubke na takiego samego torxa jak u gory.Shrek pisze:Panowie, jak wyjąć lampę, kiedy moja wyjść nie chce? Odkręciłem 3 śruby jakie są
do odkręcenia, niby wychodzi od strony błotnika, ale trzyma ją od strony wewnętrznej
czyli bok od środka auta. Jest taki plasticzek biały, który jest przykręcony do ścianki
w poprzek i weń wchodzi coś od lampy i nicholery nie daje się jej wyjąć.
Na obrazku jest strzałką zaznaczone to miejsce, gdzie moja się kurczowo trzyma ...
Obrazek
Nie chcę nic urwać, jest na to jakiś patent pewnie, poradźcie
(zdjęcie zapożyczone z 1 postu, domalowana strzałka)
Ja uzywam nasadki torx i kluczyka 10 lub 8 (nie pamietam) troche kombinacji i daje rade to odkrecic
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Re: [A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo
Dzięki za podpowiedź, tak też myślałem ale ... :
To znaczy, że instrukcja w 1-szym poście jest napisana źle i należałoby ją poprawić,
zanim ktoś urwie ucho w lampie, albo dopisać, jak wyjąc z tego uchwytu bez odkręcania
eldo pisze:Witam...Demontaż lamp L&P /b]
Przystepujemy do demontażu lampy strona lewa (od filtra powietrza).
- ÂŚciągamy osłonę filtra powietrza oraz demontujemy puszkę wraz z filtrem.
- Odkręcamy 2 śruby (nasadka torx 30) górna cześć lampy.
- Odkręcamy śrubę (mocowanie dolne lampy) od spodu poprzez otwór w nadkolu
{Foto}
- Nie ma potrzeby odkręcania śruby od strony chłodnicy ! ! ! Wystarcza 3 w/w śruby.
- Odpinamy wtyczką zasilającą lampe
- Po w/w czynnościach lampę wyciągamy i odkładamy na stół
To znaczy, że instrukcja w 1-szym poście jest napisana źle i należałoby ją poprawić,
zanim ktoś urwie ucho w lampie, albo dopisać, jak wyjąc z tego uchwytu bez odkręcania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 744
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: [A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo
Shrek pisze:Dzięki za podpowiedź, tak też myślałem ale ... :
eldo pisze:Witam...Demontaż lamp L&P /b]
Przystepujemy do demontażu lampy strona lewa (od filtra powietrza).
- ÂŚciągamy osłonę filtra powietrza oraz demontujemy puszkę wraz z filtrem.
- Odkręcamy 2 śruby (nasadka torx 30) górna cześć lampy.
- Odkręcamy śrubę (mocowanie dolne lampy) od spodu poprzez otwór w nadkolu
{Foto}
- Nie ma potrzeby odkręcania śruby od strony chłodnicy ! ! ! Wystarcza 3 w/w śruby.
- Odpinamy wtyczką zasilającą lampe
- Po w/w czynnościach lampę wyciągamy i odkładamy na stół
To znaczy, że instrukcja w 1-szym poście jest napisana źle i należałoby ją poprawić,
zanim ktoś urwie ucho w lampie, albo dopisać, jak wyjąc z tego uchwytu bez odkręcania
nie czytalem pierwszego postu
nie udalo mi sie nigdy wyjac lampy bez odkrecenia tej 4 sruby
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Ale panowie.
Biały plastik widoczny na zdjęciu to jest tulejka, w którą wchodzi bolec lampy.
Widać jak trzeba pociągnąć lampę.
Biały plastik widoczny na zdjęciu to jest tulejka, w którą wchodzi bolec lampy.
Widać jak trzeba pociągnąć lampę.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Kolego to nie jest instrukcja tylko MANUAL mojego autorstwa i nie sądzę żeby było w nim coś do poprawy a już na pewno nie wspominam w nim o użyciu siły, czy możliwości urwania czegokolwiek przy próbie demontażu . Z tego co pamiętam (jest trochę stron do przeczytania) większość zainteresowanych w/w opisem poradziła sobie bez problemu. Nie twierdzę że jesteś wyjątkiem bo równie dobrze reszta chłopaków mogła mieć wcześniej do czynienia z demontażem lamp i obecnie nieszczęsny zaczep o którym wspominasz może najzwyczajniej w świecie "sie poddać" bez większego oporu. U mnie np. zarówno lampę lewą jak i prawą mogę wyciągać i montować 20x dziennie jedną ręką... więc ?Shrek pisze:To znaczy, że instrukcja w 1-szym poście jest napisana źle i należałoby ją poprawić,
zanim ktoś urwie ucho w lampie,
Przeczytaj od początku do końca ten temat a na pewno znajdziesz rozwiązanie, było nie raz o tym jak wykręcić uchwyt (mocowanie) od strony chłodnicy w razie problemów z demontażem lampy. Nie wspomnę o obszernej relacji FOTO
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2011, 00:52 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
No weź... ani mi przez myśl nie przeszło żeby się obrazić temat sie rozwiną do tego stopnia że wcale sie nie dziwię że na tym etapie ktoś ma problemy np. z w/w demontażem. Po prostu na samą myśl o przewertowaniu 23 stron chęć do roboty odchodzi Mogło by się wydawać że po jaką cholerę tu taki tłok jak to kwestia odkręcenia kilku śrubek i zamiana żarówki na palnik a tu w między czasie "urodziło się" kilka ciekawych opcji do analizy, nie wspomnę o pokrewnych zagadnieniach... problemy z przetwornicami, instalacją (wiązką elektryczną) problemy z palnikami itp. itd
W Twoim przypadku wnioskuje że prawdopodobnie lampy od nowości nie były ruszane i nie dający za wygraną zaczep 3ma tak jak powinien 3mać. Więc nic na siłe, tylko dodatkowa śruba do odkręcenia i po imprezie Jak się do niej dostać było wcześniej, gdzieś zamieściłem dosyć wyraźną fotkę jak sie dobrać do 4 śruby od strony chłodnicy. Luknij po temacie
W Twoim przypadku wnioskuje że prawdopodobnie lampy od nowości nie były ruszane i nie dający za wygraną zaczep 3ma tak jak powinien 3mać. Więc nic na siłe, tylko dodatkowa śruba do odkręcenia i po imprezie Jak się do niej dostać było wcześniej, gdzieś zamieściłem dosyć wyraźną fotkę jak sie dobrać do 4 śruby od strony chłodnicy. Luknij po temacie
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- vipkwiecien
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 260
- Rejestracja: 22 sty 2010, 20:14
- Lokalizacja: radom
koledzy a jak jest z trwałoscia porzetwornic? Z tego co wiem one ciepła troche wydzielaja a w zamknietej szczelnie obudowie nie ma wentylacji. czy sie nie spala???
Wczoraj probowałem montowac przetwrnice do srodka ale ten sposob pokazany na poczatku nie dał rady- delikatnie wieszke sa przetwornica ale to nie problem bo wsunałem je pod soczewke. Pojawił sie natomiast wiekszy problem - zakłucenia na CB
Wczoraj probowałem montowac przetwrnice do srodka ale ten sposob pokazany na poczatku nie dał rady- delikatnie wieszke sa przetwornica ale to nie problem bo wsunałem je pod soczewke. Pojawił sie natomiast wiekszy problem - zakłucenia na CB
prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga