Ogólnie gaziarze sugerowali mi ze bym to auto sprzedał i kupił inne w celu zalodzenia niby lepszej instalacji (przed zakładaniem mówili ze to dobrej klasy instalacja i auto będzie śmigać).Po podłączeniu się pod sterownik gazu okazało się że Mapy były strasznie rozjechane i dlatego w ziołem to w swoje ręce i zacząłem majsterkować to na własną odpowiedzialność a z partaczami nie ma co gadać. (Oleśnica koło Kauflandu-radziłbym ten zakład omijać)
motor 2.4 V6 121kw 99r
wtryski magic jet + reduktor magic jet+ dysze bodajże rozwiercone 2.6 albo 2.8.
stag 300
Najpierw zwiększyłem ciśnienie na reduktorze z 1,19 na 1,35 żeby mnożnik był niższy niż 1,6. Następnie to autokalibracja i zmiany w drodze i taka mapa mi wyszła. Czy jest to dobrze, albo czy zmierzam w dobrym kierunku. Przed tym wszystkim wymieniłem węże wtryskiwaczy gdyż były różnej długości.
+ ustawienia.
+odchyłka.
Podłączając się pod sterownik pod benzynę o dziwo zamiast 6 błędów był tylko 1 ale myślę że w trakcie kalibracji w drodze wywaliło. Proszę o jakieś sugestie .