tak to wygląda z zewnątrz

czerwona strzałka oznacza kierunek przesuwania klamki, taka podpowiedź jakby ktoś pierwszy raz to rozbierał, za nic nie ciągniemy na siłę tylko przesuwamy
trzeba także uważać aby nie zgubić blaszki zaznaczonej na zdjęciu

aby dobrać się do całości odkręcamy 2 śrubki

a aby odkręcić te śrubki ściągamy atrapkę

na następnym zdjęciu przedstawiona jest wewnętrzna cześć, pokazałem to na klamce od pasażera gdyż nie musiałem ściągać całego boczku, ale jeśli chcemy podciągnąć oświetlenie do tylnych drzwi to boczek trzeba ściągnąć
na zdjęciu pokazane jest miejsce, gdzie wpiąłem się z zasilaniem, dodam że nie połączyłem przewodów na stałe tylko na wsuwkach, tak na wszelki wypadek

naturalnie trzeba wywiercić 5 mm otwór na diodę (ja dodatkowo dałem troszkę kleju aby dioda nie wypadła pod wpływem wstrząsów),
jeśli coś opisałem niejasno to piszcie, poprawię
efekt końcowy jest taki

dodam, że klamki polakierowałem, żeby lepiej komponowały się z lakierowanymi, drewnianymi listwami











