[A6 C5] podwójny gaz
z tego co wiem to jest bardzo wazna długośc dolotu powietrza,nie moze byc za długa,ani za krótka.Jak fachowo to ma być to trzeba jednak jakies fachowe wyliczenia zrobic.Aale tak jak mówisz pewnie da rade ,tylko ewentualnie pózniej hamownia jakie masz straty ewentualnie zyski,ale na to bym nieliczył.A i jeszcze duzo czytałem ze stozki potrafia zassac kurz i drobiny piasku,dlatego zakłada sie na nie tzw.skarpetke.
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
podpowiem tylko ze wyczytałem,o stożku ze musi jakby po rozwinięciu miec bardzo zbliżona powierzchnie do zwykłego filtra.Inaczej nie bedzie zasysał własciwej i,lości powietrza.A ta skarpetka to na suchy stozek bo przepuszcza on wiecej syfu niz normalny filtr i zdarzało sie ze piasek rysował cylindry
sprawiedliwie,nie znaczy po równo
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
było
scorpio 2000 140KM
bmw 2000 150KM
a4 1.8t 150KM AEB
passat b5fl 1.9 170KM(zaokrąglone) AVF by ROGAL
jest
a6 2,8 193KM ALG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
zle kombinujesz... nie zda to egzaminu bo sam to przerabialem w innym aucie a na necie to sie roi od tego typu pomyslow.
Musisz skrzynke ori calkowicie zdemontowac, zrobic przegrode termiczna i zasysanie zimnego powietrza, kolega fikus dobrze ci podpowada z powierzchnia stozka.
Jak masz kase na wydanie to podjedzdo pierwszej lepszej tuningowej firmy i co to zrobia albo podpowiedza jak stozek poprawnie zamontowac
Musisz skrzynke ori calkowicie zdemontowac, zrobic przegrode termiczna i zasysanie zimnego powietrza, kolega fikus dobrze ci podpowada z powierzchnia stozka.
Jak masz kase na wydanie to podjedzdo pierwszej lepszej tuningowej firmy i co to zrobia albo podpowiedza jak stozek poprawnie zamontowac
A i u mnie wczoraj też łądnie śmigało, włąśnei od 1300 obr. Suuuperaśno było mogłoby byćtak cały czasmatelek pisze:I u mnie dzias wisko zadzialalo
Miasto - ciecz 90 - olej 110 - +19 temp zewnetrzna i pieknie slychac "potwora" od 1300 rpm w gore
Acha klima wylaczona ! (econ sie swieci) - wiec nie jest to zalezne od klimy jak wczesniej ktos pisal
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 07 paź 2011, 14:06
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
a wiesz może co jest przyczyną utraty tego zjawiska?bo u mnie tak było ,ale się skończyło i teraz jest nie fajnie.jaycobe pisze:Też mnie to nurtowało co może być powodem tego zjawiska, wszystko wyszło na jaw gdy rozbierałem kolektor z przepustnicą.... otóż ten 2 przedział gazu otwiera drugą przepustnice bo ja wiadomo mi i może wam są 2, ta druga jest większa i czuć zarazem po przekroczeniu połowy gazu większego jada i większe spalanie ... przynajmniej u mnie tak jest w C4 2.6.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga