[a6 C5 2,8] automatyczne otwieranie bagaznika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 gru 2008, 12:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.6 ADP 101KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Głogów
Ja już się poddaje.
Objeździłem już chyba wszystkie sklepy motoryzacyjne i nikt nie ma pomysłu na mocniejszy siłownik. Niektórzy tak jak już wcześniej pisałem, mają propozycję montażu mocnej sprężyny od dołu klapy w celu jej wystrzelenia lub jakieś elektroniczne cięgno (siłownik np.od otwierania-zamykania wlewu paliwa) działające z opóżnieniem, które by się wysuwało np. sekundę po otwarciu klapy i ją podrywało.
Jeżeli będzie miał ktoś jeszcze jakieś koncepcję to proszę o wieści, bo temat jeszcze może być w dalszym ciągu ciekawy.
Stanę na głowie a to zrobię żeby zadziałało :evil:
Objeździłem już chyba wszystkie sklepy motoryzacyjne i nikt nie ma pomysłu na mocniejszy siłownik. Niektórzy tak jak już wcześniej pisałem, mają propozycję montażu mocnej sprężyny od dołu klapy w celu jej wystrzelenia lub jakieś elektroniczne cięgno (siłownik np.od otwierania-zamykania wlewu paliwa) działające z opóżnieniem, które by się wysuwało np. sekundę po otwarciu klapy i ją podrywało.
Jeżeli będzie miał ktoś jeszcze jakieś koncepcję to proszę o wieści, bo temat jeszcze może być w dalszym ciągu ciekawy.
Stanę na głowie a to zrobię żeby zadziałało :evil:
Znalazłem coś takiego na forum Skody
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... c&start=30
http://w88.wrzuta.pl/plik/4hLYiPCWAMJ/kufer
Co myślicie o takim rozwiązaniu ?
http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewto ... c&start=30
http://w88.wrzuta.pl/plik/4hLYiPCWAMJ/kufer
Co myślicie o takim rozwiązaniu ?
Myślę że ciekawy pomysł z tymi sprężynami.
Tylko 1 wada trzeba ręcznie zamykać.
A co o tym myślicie ? http://allegro.pl/silownik-elektryczny- ... 66754.html można podłączyć pod 12 V jest dodatkowy pilot tylko trzeba zrobić coś z zamkiem.
Tylko 1 wada trzeba ręcznie zamykać.
A co o tym myślicie ? http://allegro.pl/silownik-elektryczny- ... 66754.html można podłączyć pod 12 V jest dodatkowy pilot tylko trzeba zrobić coś z zamkiem.
Życie jest za krótkie na diesla :D Ave STUNT \,,/
Dołączam się to tematu z tego co ja wiem raz gadałem z gościem z c6 on wymieniał siłowniki na mocniejsze i też mu się klapa otwierała tylko nie pamiętam czy on nie mówił że siłowniki brał od passata . Dużo jest filmików na yt o passatach z otwieraną klapą np.
Chyba juz wiem to chodzi o tą sprężynę co jest obok siłownika ona musi podciągać klapę do góry a puzniej robią to juz siłowniki zobaczcie tu widać dobrze tu koleś pokazał ze są dorobione sprężyny
Chyba juz wiem to chodzi o tą sprężynę co jest obok siłownika ona musi podciągać klapę do góry a puzniej robią to juz siłowniki zobaczcie tu widać dobrze tu koleś pokazał ze są dorobione sprężyny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 gru 2008, 12:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.6 ADP 101KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Głogów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 gru 2008, 12:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.6 ADP 101KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Głogów
Odpisal mi autor tego filmiku:
"Sorry for not answering earlier but there was some problems with youtube In this video there are these [http://www.bearingboys.co.uk/B20x51_Med ... ng-31091-p] die springs installed to A6 aftermarket gas springs. Those are from my A4 and we only test fitted those to my friends A6, and they worked fine."
Wyglada na to, ze jest to po prostu sprezyna (1 lub 2) zalozona na tlok standardowych amortyzatorow gazowych. Koszt jednej sprezynki to niecale 2,5 funta. Jesli ktos mieszka w UK i ma Avanta, i chcialby przetestowac...
Edit: pogrzebalem troche w sieci, i okazuje sie, ze patent jest powszechnie znany i stosowany w octaviach...
"Sorry for not answering earlier but there was some problems with youtube In this video there are these [http://www.bearingboys.co.uk/B20x51_Med ... ng-31091-p] die springs installed to A6 aftermarket gas springs. Those are from my A4 and we only test fitted those to my friends A6, and they worked fine."
Wyglada na to, ze jest to po prostu sprezyna (1 lub 2) zalozona na tlok standardowych amortyzatorow gazowych. Koszt jednej sprezynki to niecale 2,5 funta. Jesli ktos mieszka w UK i ma Avanta, i chcialby przetestowac...
Edit: pogrzebalem troche w sieci, i okazuje sie, ze patent jest powszechnie znany i stosowany w octaviach...
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
http://www.ecstuning.com/Audi-C5_A6-Qua ... ES2083320/ - gotowy zestaw
Cena nierozsądna, ale widać że da się to prosto zrobić. Na filmiku widoczne są szczegóły.
Pytanie tylko, czy taką "ulepszoną" klapą nie trzeba będzie mocno pier****ąć, żeby się zamknęła...
Cena nierozsądna, ale widać że da się to prosto zrobić. Na filmiku widoczne są szczegóły.
Pytanie tylko, czy taką "ulepszoną" klapą nie trzeba będzie mocno pier****ąć, żeby się zamknęła...
mwx, no fakt, cena niezla, tak x3 jak u nas. Poza tym chyba masz racje, takie wzmocnione amorki spowoduja napewno ciezsze zamykanie klapy, w przeciwienstwie do sprezyny, ktora bedzie stawiac wiekszy opor dopiero w dolnej pozycji klapy.
rolandV, ja tez szukam sprezyn, moze warto popytac na forum Skody
rolandV, ja tez szukam sprezyn, moze warto popytac na forum Skody
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Pomysł ze sprężynką jest spoko, ale widzę jeden problem.
Gdy przyjrzeć się sprężynce gazowej podczas zamykania klapy to widać, że tłoczysko całkowicie chowa się w obudowie i nie ma tam miejsca na żadną, nawet zgniecioną do granic sprężynkę.
Ta modyfikacja wymaga chyba wymiany amortyzatorów na nieco silniejsze i takie z trochę krótszą obudową.
Gdy przyjrzeć się sprężynce gazowej podczas zamykania klapy to widać, że tłoczysko całkowicie chowa się w obudowie i nie ma tam miejsca na żadną, nawet zgniecioną do granic sprężynkę.
Ta modyfikacja wymaga chyba wymiany amortyzatorów na nieco silniejsze i takie z trochę krótszą obudową.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga