[A6 C4 AAT]Rozładowany akumulator!!!!
- nnneooo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 28 sty 2011, 22:25
- Lokalizacja: wielkopolska / łodzkie
Witam
Pewno odpali bo się nie rozładuje , kolega pisał ze już 3 aku próbował
[ Dodano: 2011-02-20, 18:51 ]
Pewno odpali bo się nie rozładuje , kolega pisał ze już 3 aku próbował

[ Dodano: 2011-02-20, 18:51 ]
Jeżeli niema upływu to raczej nie to ,zmierz miernikiem napięcie przed próbą uruchomienia silnika po 12 - 24 godzinach postoju, a kontrolki się pala czy nic , ciemnośćMICGLO pisze:z tego co już zaobserwowałem to kabel od aku do rozrusznika był już wymieniony chyba mój poprzednik to zrobił chyba miał ten sam problem i mi opchnął samochód na kabel zerkałem ale nic szczególnego na nim nie widzę, ale rzeczywiście ten rozrusznik może robić robotę z aku, muszę jeszcze się pokusić o jego wymianę, ale w roruszniku wymieniłem automat i nic, a przecież w samym rozruszniku nie ma prądu tylko jest w automacie dopiero jak przekręci się kluczyk to dopiero jest w nim prąd chociaż wszystko jest możliwe i w samym rozruszniku moze byc zwarcie tylko jakim sposobem jest w nim prąd.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
- Imię: Michał
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pawłów
jak odłącze aku na noc to rano samochód odpali ale ma problem z odpaleniem tak jakby go coś strasznie trzymało. Co do kontrolek to się świecą a wskażnik ładowania (rano) ten w zegarach jest poniżej 12V
[ Dodano: 2011-02-20, 19:37 ]
Muszę ten rozrusznik jeszcze zamienić, tyle że nie chciałbym go kupować bo może nic podmianka nie pomoże
[ Dodano: 2011-02-20, 19:37 ]
Muszę ten rozrusznik jeszcze zamienić, tyle że nie chciałbym go kupować bo może nic podmianka nie pomoże
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
- Imię: Michał
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pawłów
Witam Kolegów!!!
Jak się okazuje to nie jest rozrusznik po wymianie bez zmian. Auto postoi noc i nie odpala już nie wiem co z tym zrobić. Założyłem aku brata i auto też nie odpaliło. Pomocy!!!
Jak się okazuje to nie jest rozrusznik po wymianie bez zmian. Auto postoi noc i nie odpala już nie wiem co z tym zrobić. Założyłem aku brata i auto też nie odpaliło. Pomocy!!!
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
- nnneooo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 28 sty 2011, 22:25
- Lokalizacja: wielkopolska / łodzkie
Witam
Jeżeli to nie rozrusznik to pozostały tylko kable tzn ich połączenia , slaby kontakt na połączeniach nie wiem jak jest w twoim przypadku ale kabel minusowy pewno idzie od aku do masy a potem gdzieś od karoserii do silnika , tam bym jeszcze poszukał .Rozrusznik zmieniłeś to śruby pewno wyczyszczone i dokręcone przy aku klemy pewno tez .
Innego pomysłu nie mam
Pozdrawiam
Jeżeli to nie rozrusznik to pozostały tylko kable tzn ich połączenia , slaby kontakt na połączeniach nie wiem jak jest w twoim przypadku ale kabel minusowy pewno idzie od aku do masy a potem gdzieś od karoserii do silnika , tam bym jeszcze poszukał .Rozrusznik zmieniłeś to śruby pewno wyczyszczone i dokręcone przy aku klemy pewno tez .
Innego pomysłu nie mam

Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
- Imię: Michał
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pawłów
Właśnie na to samo wpadłem już wcześniej każde połączenie kabli z karoserią czy silnikiem wyczyściłem nawet zrobiłem dodatkową masę zrobiłem połączenie karoserii z silnikiem i dalej nic zaczynam podejrzewać, że to może silnik jest coś nie tak. Ale z drugiej strony nie wiem czy ma to sens bo autko jak odpali to chodzi pięknie nic mu nie brakuje. W tej chwili stoi u elektryka jak coś wyszuka napewno się odezwę i powiem co mu dolegało jeśli elektryk znajdzie:)
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
obserwóje temat i czekam na final i to co pisze kolega wyżej to mi sie zdaje ze bedzie najlepsze wyjscieArrni pisze:ostatecznie musisz zrobic to w dosc czasochlonny sposob, wyciagajac np 5 bezpiecznikow zapisujac je ktore to i czekac do rana czy aku padnie czy nie jak padnie to wsadz je spowrotem wyciagnji nastepne i tak do oporu az znajdziesz winowajce.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 13 paź 2009, 20:03
- Imię: Michał
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pawłów
Autko w chwili obecnej jest u elektryka podobno coś znalazł ale nie chce mi powiedziec co to jest, powiedział że jak będzie pewny na 100% to powie:) Narazie do poniedziałku jeszcze będzie testowany więc jak coś się dowiem napewno napisze:) co mu dolegało
Pozdrawiam Wszystkich
MICHAÂŁ
Pozdrawiam Wszystkich
MICHAÂŁ
Było:
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM
Audi 80 B3 1,8+LPG 75KM
Audi 80 B4 Avant 2,0+LPG 90KM
Audi 80 B4 2,0+LPG 115KM
A6 C4 2,5 TDI AAT 116KM