Witam szanowne grono
Mój problem polega na tym iż podczas pełnego buta na 4 i 5 biegu czuć wibracje na całym samochodzie
Wystepuja ok 2000-2400 obr potem spokój,az do momentu przekroczenia 150-160 gdzie znów sie zaczynają
Dodam,iż ewidentnie wibracje ustają badz maleją jak puszczę nieco z gazu
Czy to wina dwumasu czy przegubów wewnetrznych czyli w sumie połośki
Jak to sprawdzić?
Zmienione/sprawdzone
-koła 2 razy
-wahacze ,końcowki drążków,gumy na stabilizator,kołyske wsio nowe
-poduchy silnika zmieniane, pod skrzynią ok
Dodam iż pacjent ma wgranego virusa,więc moglo by wskazywać na dwumas,ale równie dobrze objawy pasują mi do przegubów wew...czekam na wasze opinie
[A6 C4] AEL wibracje na 4 i 5 biegu
[A6 C4] AEL wibracje na 4 i 5 biegu
AEL avant quattro i ośka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 104
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
no to masz dokładnie to samo co ja. Przeguby zostały sprawdzone i niby są ok, więc wybór padł na dwumas, który właśnie dzisiaj miałem zmiany na jednomas, aczkolwiek jeszcze nie odebrałem auta, więc nie wiem na razie czy pomogło.
Jak odbiorę auto to mogę dać Ci znać czy to była przyczyna... Mam nadzieję, że tak, bo z samą wymianą jest sporo roboty, szczególnie w Q, więc koszt samej robocizny niemały...
Jak odbiorę auto to mogę dać Ci znać czy to była przyczyna... Mam nadzieję, że tak, bo z samą wymianą jest sporo roboty, szczególnie w Q, więc koszt samej robocizny niemały...
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony
Bedę niezmiernie wdzięczny za wszelkie info...fakinek pisze:no to masz dokładnie to samo co ja. Przeguby zostały sprawdzone i niby są ok, więc wybór padł na dwumas, który właśnie dzisiaj miałem zmiany na jednomas, aczkolwiek jeszcze nie odebrałem auta, więc nie wiem na razie czy pomogło.
Jak odbiorę auto to mogę dać Ci znać czy to była przyczyna... Mam nadzieję, że tak, bo z samą wymianą jest sporo roboty, szczególnie w Q, więc koszt samej robocizny niemały...
U mnie w ośce się tak dzieje,więc nieco mniej roboty,ale i tak sporo kopania a i efekt wcale nie taki jednoznaczny...

AEL avant quattro i ośka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 104
- Rejestracja: 10 kwie 2010, 12:13
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Witaj,
no i dzisiaj odebrałem samochód po wymianie. Dolegliwości wstrząsowe przy 2000 rpm całkowicie ustąpiły,ale pojawiły się też nowe, więc definitywnie winą była dwumasa, którą mechanik obracał rękami aż do oporu rękami, czyli praktycznie nic już nie amortyzowała.
W tym poście a6-c4-25-tdi-zmiana-kola-zamachowego-dw ... t31742.htm zapisałem trochę więcej moich odczuć po wymianie...
Pozdro
no i dzisiaj odebrałem samochód po wymianie. Dolegliwości wstrząsowe przy 2000 rpm całkowicie ustąpiły,ale pojawiły się też nowe, więc definitywnie winą była dwumasa, którą mechanik obracał rękami aż do oporu rękami, czyli praktycznie nic już nie amortyzowała.
W tym poście a6-c4-25-tdi-zmiana-kola-zamachowego-dw ... t31742.htm zapisałem trochę więcej moich odczuć po wymianie...
Pozdro
A6 AEL Q Avant...oczywiście czerwony
Puki co nie ruszam u siebie tego z racji ślubu i braku czasu...więc
Ciekaw jestem twoich odczuc po pokonaniu troche km,oraz tych wibracji w dolnym przedziale...
Wyrzuce na próbe softa u siebie i zobaczymy czy dwumas odżyje,czy już się wyhuśtał
P.S
Miałeś wibracje po przekroczeniu 150km i wiecej mimo nie pełnego buta,tzn czym bardziej w podłoge tym bardziej czuć?
Czy miałeś okazje sprawdzić to teraz?
Będę wdzieczny za wszelkie sugestie
Ciekaw jestem twoich odczuc po pokonaniu troche km,oraz tych wibracji w dolnym przedziale...
Wyrzuce na próbe softa u siebie i zobaczymy czy dwumas odżyje,czy już się wyhuśtał
P.S
Miałeś wibracje po przekroczeniu 150km i wiecej mimo nie pełnego buta,tzn czym bardziej w podłoge tym bardziej czuć?
Czy miałeś okazje sprawdzić to teraz?
Będę wdzieczny za wszelkie sugestie
AEL avant quattro i ośka