[A6 C5] 2.4 165km za uboga mieszanka?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 gru 2010, 18:50
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
musisz sprawdzić na vagu który ewentualnie jest uszkodzony, oba przekazują informacje do ecu, ten który wskazałeś podaje info na zegary(2piny, temp płynu) a drugie dwa piny info do ecu i oba są zamontowane obok przepustnicy.
Miałem przypadek że na zegary podawał ok a do kompa skakała temp między -20 a -5, ale musisz to sam sprawdzić zanim zamówisz
Miałem przypadek że na zegary podawał ok a do kompa skakała temp między -20 a -5, ale musisz to sam sprawdzić zanim zamówisz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 gru 2010, 18:50
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
no właśnie kolego ale jak to sprawdzić u mnie w poskim vagu i każdym innym z loku 7 niemożna nić od czytać poprostu nic nie odczytue ale za to w trzecim bliku czyba mam w dwóch ostatnich tabelkach temperatury za zegarze ostatnio było 90 a vag pokazywał w przed ostatniej tabeli pokazywało 97 stopni a w ostaniej 30stopni i nie wiem czego to się dotyczy. domyslam sie że to może ten czujnik źle pokazuje na komp ale nie wiem tylko domysły. ilość paliwa w zbiorniku nie ma nic do zapalania.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
czarek1986
ściągnij sobie vaga stąd http://www.turbo-diesel.pl/download/
a będziesz mógł sobie wszystko posprawdzać
ściągnij sobie vaga stąd http://www.turbo-diesel.pl/download/
a będziesz mógł sobie wszystko posprawdzać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 gru 2010, 18:50
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Witam ponownie! zainstalowałem vaga z linku ale tonic nie dało dalej nie mgę odczytać 7 bloku nic nie wyświetla w okienkach. za to w 4 bloku na rozgrzanym silniku ma 97 stopni a w adruga temperatura w tym ssamym bloku ma 27 stopni wiec pytanie czy to jest temperatura na ecu i czy ona jest prawidłowa?
Odnośnie sąd lambda sprawdzałem na vagu i zmieniają swoją wartość w zakresie od 0.1 do 0.7 czy to dobrze gdzieś czytałem że powinny do 1.0 czy u mnie jest ok?
ktoś na forum napisał że wymienił czujnik na wężu przy chlodniy i pomogło za co on jest dokłdanie opowiedialny?
Odnośnie sąd lambda sprawdzałem na vagu i zmieniają swoją wartość w zakresie od 0.1 do 0.7 czy to dobrze gdzieś czytałem że powinny do 1.0 czy u mnie jest ok?
ktoś na forum napisał że wymienił czujnik na wężu przy chlodniy i pomogło za co on jest dokłdanie opowiedialny?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Sondy dobrze pracują a ta druga temp. to temp. zasysanego powietrza więc wszystko jest ok.
Zostaw blok 007 w porządku i nie przejmuj się nim bo twoje auto nie jest wyposażone w czujnik podciśnienia zasysanego powietrza a w tym bloku miedzy innymi ten pomiar jest podawany, inne z tej grupy możesz zobaczyć w innych blokach więc niczego nie tracisz.
Twoje auto posiada jedynie przepływomierz.
Zostaw blok 007 w porządku i nie przejmuj się nim bo twoje auto nie jest wyposażone w czujnik podciśnienia zasysanego powietrza a w tym bloku miedzy innymi ten pomiar jest podawany, inne z tej grupy możesz zobaczyć w innych blokach więc niczego nie tracisz.
Twoje auto posiada jedynie przepływomierz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 gru 2010, 18:50
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
fassi mamy takie same silniki wiec powiedz mi co byś zrobił na moim miejscu sondy chyba ok czujnik zasysanego powietrza tez chyba ok wiec co mu dolega?
Kurcze nie wiem co jest grane dodam że przed wyminą rozrządu było ok ale samochód dobrze chodzi jak się rozgrzeje tylko rano ciężko pali.
Jeszcze jedno jak rozebrałem rozrząd to myłem silnik myjką bo przy okazji wymieniałem uszczelki pokrywy zaworów. Może jakiś czujnik się odczepił ale to by chyba wywaliło błąd nie zatkałem wlotu powietrza może tam coś sie dostało? ale czy to ma jakieś znaczenie. Nawt ja by się dostało to kropelki bo uważałem żeby nie naleciało wody.
Kurcze nie wiem co jest grane dodam że przed wyminą rozrządu było ok ale samochód dobrze chodzi jak się rozgrzeje tylko rano ciężko pali.
Jeszcze jedno jak rozebrałem rozrząd to myłem silnik myjką bo przy okazji wymieniałem uszczelki pokrywy zaworów. Może jakiś czujnik się odczepił ale to by chyba wywaliło błąd nie zatkałem wlotu powietrza może tam coś sie dostało? ale czy to ma jakieś znaczenie. Nawt ja by się dostało to kropelki bo uważałem żeby nie naleciało wody.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
A co mają sondy lambda do czynienia z porannym paleniem? Przy porannym paleniu silnik pracuje w pętli otwartej więc sondy nie są brane pod uwagę bo i tak są za zimne.-=Rafal=- pisze:Od początku.
grzemo, wyskoczyłeś z tym postem jak Filip z konopii.vectra007, napisał że u niego jest ok. A po co ma regulować LPG skoro mi trzepało na zimnym?
czarek1986, teraz do Ciebie. Sondy lambda są odpowiedzialne za dawkowanie paliwa. Jak są niesprawne, to komputer ma zaprogramowane dawki, ale wtedy, albo jest za bogato, albo za ubogo czasem. Czujnik temperatury nie ma nic do tego. On nie ma jakiegoś znaczenia, na zimnym silniku.
Z Twoich skanów widzę, że miałeś za ubogo i komp wzbogacił mieszankę. Wymień sondy to na początek. Potem powinno się w miarę unormować. A zapala za drugim razem, bo jak dla mnie, zalewa silnik. Skoro świece wymieniłeś, to nadal masz problem z wypadaniem zapłonu?
Co do wiatraka od klimy, to dobrze że się tak załącza. Jak tak jest to jest dobrze Powinieneś się cieszyć :D
A mieszankę może Ci wyregulować dobry gazownik z kompem. Pojeździ z Tobą z godzinkę i zbierze całkowicie nową mapę i Pb i LPG. Powinno Cię to kosztować +/-100zł. Ale nie rób tego, bez sprawnych sond
Do czynienia ma właśnie czujnik temp. silnika (płynu chłodzącego) bo w miarę nagrzewania się silnika dawka zostaje zmniejszana.
Trzeba sprawdzić vagiem z rana przed odpaleniem jaką temp. pokazuje vag, powinna być zbliżona do tej na zewnątrz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga