Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] [C4 2,5 ael] słaby

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
GrzesiekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
Lokalizacja: szczecin

[A6 C4] [C4 2,5 ael] słaby

Post autor: GrzesiekA6 » 27 lut 2011, 19:16

Ruszyło mnie to ostatnio jak dwie osoby z rzędy zapytały czy to nie przypadkiem 1,9 pod maską, znaczy jest aż tak źle.
Co ma wpływ na moc tego silnika?
Osobiście zaczął bym od ustawienia zapłonu. Co dalej, kąt wtrysku? egr?
zapraszam do dyskusji ;)

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 27 lut 2011, 19:26

wyprzedzenie wtrysku,i sprawność turbiny to chyba dwie podstawowe kwestie-oczywiście zakładamy że silnik nie jest nadmiernie zużyty (ciśnienie sprężania) i rozrząd ustawiony prawidłowo+ filtry są drożne
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 27 lut 2011, 19:45

polecam odkrecenie egra, przeczyszczenie i koniecznie sprawdzenie zasyfienia kolektora dolotowego.. jesli w srodku bedzie duzo syfu to trzebaby go odkrecic i przeczyscic.
ponadto zalezy jeszcze jak jezdzisz autkiem, jesli trzymasz go na niskich obrotach ze turbina nie dziala to moze sie zachowywac jak 1.9 :P

Awatar użytkownika
GrzesiekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
Lokalizacja: szczecin

Post autor: GrzesiekA6 » 27 lut 2011, 22:04

Jeżdżę różnie. Ale właśnie z tą turbiną podsunął kolega pomysł mam urwany przewód podciśnieniowy? od tej gruszki w której jest jakiś tam filtr patrząc od przodu auta po lewej stronie silnika z przodu.

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 283
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 27 lut 2011, 22:40

ja jeżdżę tak 2000-2500 a czy to prawda ze turbo u nas działa od 2500 ?
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

Awatar użytkownika
GrzesiekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
Lokalizacja: szczecin

Post autor: GrzesiekA6 » 27 lut 2011, 23:10

Od 1800.

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 28 lut 2011, 00:50

jeśli dobrze pamietam to turbo dziala od 2250 obrotów (chyba ze pomylilo mi sie z maksymalnym momentem obrotowym)..

a co do przewodu to masz go peknietego/urwanego czy jak ? chodzi o ten ktory odchodzi od tej puszki filtra po lewej i schodzi w dól ?
bo nie ogarniam prawde mowiac o jakiej gruszce mowa :D

jesli chodzi o ten co powiedzialem to musisz kupic nowy a aso (niemaly wydatek chyba ok 400 zl) albo mozesz probowac go owijac drutem i mocna tasma... moze rok wytrzyma..

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 28 lut 2011, 10:16

u mnie owa gruszka jest niepodłączona do niczego..
może to mieć jakiś wplyw na samochód ? wydaje mi sie że ok jest wszystko

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 28 lut 2011, 10:27

EGR ostatnio nawet przeczyscilem i nie zauwazylem roznicy wiec to moze przez to ;p

dobra, Lechu, podłączę pod warunkiem ze łopatologicznie wytłumaczysz mi jak, który przewód gdzie itp ?
Ostatnio zmieniony 28 lut 2011, 10:33 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 28 lut 2011, 10:33

tylko, że ja mam AAT wiec u mnie jest minimalnie inaczej..

pablo90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 268
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:57
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: pablo90 » 28 lut 2011, 10:45

ten zaworek przy filtrze powietrza (nr 3 na etce) u mnie jest inny. nie ma znaczenia który węzyk do której dziurki podłącze ?

howel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 26 lut 2011, 14:07
Lokalizacja: szczecin

Post autor: howel » 28 lut 2011, 11:54

Cześć wam koledzy Grzesieka6 ze szczecina jesteś ??? może jak byśmy sie ustawili byś morze zobaczył co sie dzieje z moją audi byś akurat coś powiedział na jakieś uszkodzenie może lepiej sie znasz zobaczysz od razu moja audi <rotfl> pozdrawiam
komar

Awatar użytkownika
GrzesiekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
Lokalizacja: szczecin

Post autor: GrzesiekA6 » 28 lut 2011, 21:25

Chodzi o to:
http://img207.imageshack.us/img207/8908/p1040822.jpg mechanik wspomniał że może mieć wpływ na zdolności turbo.
howel nie jestem ze szczecina ale codziennie bywam w szczecinie w szkole, mechanikiem nie jestem więc nie wiem czy mi oceniać coś takiego :P sam szukam pomocy na forum bo zaniedbałem to auto strasznie.

howel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 26 lut 2011, 14:07
Lokalizacja: szczecin

Post autor: howel » 09 mar 2011, 19:06

GrzesiekA6 mam pytanko bo były robione jakieś tam logi i wyszło to że mam nie sprawny zawór n75 jak byś chciał mi pomóc to zadzwoń to byśmy na chwile zamienili te zawory to będę wiedział że muszę kupić pozdrawiam tel.889355225
komar

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja