Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C6 3.0 TDI] Czy trzeba kodować nowy akumulator

Elektryka
ODPOWIEDZ
79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[A6 C6 3.0 TDI] Czy trzeba kodować nowy akumulator

Post autor: 79marcin » 26 lut 2011, 07:07

Witam

Czy trzeba kodować nowy akumulator ?

Pozdro

Marcin
Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, 12:34 przez 79marcin, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Arrni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 407
Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
Imię: Arni
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Arrni » 26 lut 2011, 08:05

teoretycznie a praktycznie :) ja kupilem nowy nie kodowalem i smiga pieknie :) - 32 za oknem a on burzy na strzal hehe

79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[A6 C6 3.0 TDI] Probelm ze wskazaniem stanu AKU na MMI

Post autor: 79marcin » 26 lut 2011, 08:49

Witam

Mi też śmiga pięknie tylko non stop na MMi pokazuje 10 %.

Nie wiem czy to od tego, czy ma związek ale jak zamknę auto to dioda od alarmu w drzwiach miga 2 min i koniec....

Pozdro

Marcin

79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[A6 C6 3.0 TDI] Probelm ze wskazaniem stanu AKU na MMI

Post autor: 79marcin » 27 lut 2011, 06:47

Witam

MMI caly czas pokazuje 10 % przy kazdym akumulatorze jaki wloże do auta, na FIS pokazuje ze BATTERY LOW.

Dioda od alarmu po zamknieciu auta miga 1 min i koniec.

Pozdro

Marcin

79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[A6 C6 3.0 TDI] Probelm ze wskazaniem stanu AKU na MMI

Post autor: 79marcin » 27 lut 2011, 07:44

Witam

Mam 225 KM z 2005 roku, przepraszam za pomylke.

Modul kontroli AKU, co to jest gdzie to jest i ile to kosztuje:) ?

Pozdro

Marcin

79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[A6 C6 3.0 TDI] Probelm ze wskazaniem stanu AKU na MMI

Post autor: 79marcin » 27 lut 2011, 09:32

Witam

Tak tak juz wiem gdzie to jest.

Ale niestety dzisiaj już nie śmiga!!! było 10 % cały czas teraz jest 0 % i...


Dzisiaj schodze na dół do auta, udalo sie otworzyc kluczykiem po paru naciśnięciach ale....

1. Zegary nie dzialaja, nawet nie drgna itd...,

2. Auto nie odpala, kreci ale nie łapie,

3. Na MMI tylko pokazuje BATTERY LEVEL na 0 %, przypomne przy nowym akumulatorze,

Dałem inny akumulator i to samo.......

POMOCY....

Pozdro

Marcin

79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[A6 C6 3.0 TDI] Probelm ze wskazaniem stanu AKU na MMI

Post autor: 79marcin » 27 lut 2011, 09:52

Witam

Alarm fabryczny.

Dwa akumulatory pełne....nie ma co ladować:)

Pozdro

79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[A6 C6 3.0 TDI] Probelm ze wskazaniem stanu AKU na MMI

Post autor: 79marcin » 27 lut 2011, 11:39

Witam

Takie mam logi:

18348 - Powertrain Databus: Missing Message from Control Module for Battery Monitoring
P1940 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 296.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 10.79 V
(no units): 0.0
Bin. Bits: 00000000
Temperature: 0.9°C

18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics
P1699 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 296.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 10.79 V
Bin. Bits: 11001100
Bin. Bits: 00000000
Torque: 93.6 Nm

18061 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 296.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 10.79 V
Bin. Bits: 11001100
Torque: 93.6 Nm
Temperature: 0.9°C

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller
P1635 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 296.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 10.79 V
Bin. Bits: 11001100
Bin. Bits: 00000000
Bin. Bits: 00010000

29696 - No Communication with Comfort System Control Module (J393)
U1000 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 296.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 10.72 V
Bin. Bits: 11001100
Torque: 93.6 Nm
Temperature: 0.9°C

Readiness: 0 0 1 1 1

00457 - Control Module for Network (J519)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 237
Mileage: 201890 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.27
Time: 08:39:25

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 237
Mileage: 201890 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.27
Time: 08:46:33

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 237
Mileage: 201890 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.27
Time: 10:41:16

00456 - Control Module for Access and Start Control (J518)
004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 6
Reset counter: 237
Mileage: 201890 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.27
Time: 08:24:04

00532 - Supply Voltage B+
002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 237
Mileage: 201890 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.27
Time: 10:42:26

Freeze Frame:
Voltage: 7.70 V

00576 - Terminal 15
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 36
Reset counter: 237
Mileage: 201888 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.27
Time: 08:21:42

Freeze Frame:
Voltage: 11.70 V
Count: 41

00456 - Control Module for Access and Start Control (J518)
004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 36
Reset counter: 237
Mileage: 201648 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.25
Time: 08:45:28

Freeze Frame:
Voltage: 13.15 V
Count: 247

00532 - Supply Voltage B+
002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 237
Mileage: 201890 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.27
Time: 10:40:25

00532 - Supply Voltage B+
002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 237
Mileage: 201890 km
Time Indication: 0
Date: 2011.02.27
Time: 10:40:45

19591 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 296.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 11.70 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 20.5 %
Duty Cycle: 20.5 %
Temperature: 0.9°C



No i to wszystko:)))

Pozdro

79marcin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 20 paź 2008, 09:31
Lokalizacja: LUBIN

[A6 C6 3.0 TDI] Problem ze wskazaniem AKU na MMI

Post autor: 79marcin » 28 lut 2011, 15:19

Witam

Problem rozwiązany, wymieniłem moduł sterowania - regulator napięcia akumulatora, koszt 350,- PLN ( używka na allegro, nowy 1320,- PLN w AUDI:) )

Zakodowałem od nowa akumulator VAG-iem i cały czas pokazuje 100 % na MMI.

Styki i wtyczka były strasznie zaśniedziałe, aż tak że ułamały się dwa styki.

Dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc.

Pozdro

Marcin

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl