Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] [A6 C4] uszczelninienie mocowania Vacu przy głowicy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

[A6 C4] [A6 C4] uszczelninienie mocowania Vacu przy głowicy

Post autor: krzysiekjx1 » 26 lut 2011, 19:31

może i palne coś głupiego ale wiem że idzie tam coś w rodzaju oringu w kanaliku Vacu i uszczelnia to powierzchnie styku miedzy głowicą a kołnierzem a pytam bo mi sie sączy i sączy stamtąd i brudzi mi silnik :[ i gdyby ktoś mógł podrzucić co tam za oring trzeba nabyć???
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

storm85-85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 28 sie 2009, 10:20
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: storm85-85 » 26 lut 2011, 19:40

Jeśli dobrze Cię zrozumiałem to chodzi Ci o to ? Pozycja nr 2

Radzę Ci zrobić to szybko bo kolega ostatnio rozwalił silnik przez wyciek z vacu.... Obrazek
Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, 19:56 przez storm85-85, łącznie zmieniany 2 razy.

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 26 lut 2011, 19:42

dokładnie tą 2 potrzebuje ,a tak z ciekawości zapytam co sie koledze stało?? bo jedno co sie dzieje to że ślini sie spod Vacu
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

storm85-85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 28 sie 2009, 10:20
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: storm85-85 » 26 lut 2011, 19:46

Mechanik powiedział, że przez to że pluło z vacu nie było odpowiedniego smarowania na tłokach - aż tak bardzo to się nie znam na tym i nie wiem czy to prawda, ale efekt był taki że nie odpaliła już mu. Sprzedał to, koszt naprawy był trochę drogi więc kupiec podobno drugi silnik kupił i jeździ dalej
Odczytałeś z tego zdjęcia cokolwiek?

ryba80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 30 lip 2009, 23:10
Lokalizacja: warm-maz Działdowo okolice

Post autor: ryba80 » 26 lut 2011, 19:58

Kup sobie w sklepie motoryzacyjnym pastę o nazwie DIRKO np. http://allegro.pl/silikon-masa-uszczeln ... 02780.html
dobrze odtłuśc i po kłopocie jak tak samo zrobiłem z deklem zaworowym od tamtego czsu ani grama wycieku a bo te czerwone silikony są niewiele warte.

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 26 lut 2011, 20:16

ja odczytuje że jest tam oring 38x2,5 wiec nie ma sie co zastanawiać i trzeba wymienić go :) a w te bajki mechanika to nikt nie wierzy chyba bo co jak co ale ten element nie ma wpływu na ciśnienie w układzie smarowania <luzik>
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

storm85-85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 28 sie 2009, 10:20
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: storm85-85 » 26 lut 2011, 20:30

numer części 075 145 117 A nazwa części 38,0x32,6x2,5

To bardziej chodziło o to, że wywalało mu naprawdę spore ilości oleju chociaż kontrolka smarowania nie świeciła. Ale z drugiej strony to czy vacu nie odpowiada za podciśnienie?

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 26 lut 2011, 20:38

storm85-85 pisze:numer części 075 145 117 A nazwa części 38,0x32,6x2,5

To bardziej chodziło o to, że wywalało mu naprawdę spore ilości oleju chociaż kontrolka smarowania nie świeciła. Ale z drugiej strony to czy vacu nie odpowiada za podciśnienie?
podciśnienie dla serwa ale ze smarowaniem nie ma nic wspólnego <okok>
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

storm85-85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 28 sie 2009, 10:20
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: storm85-85 » 26 lut 2011, 20:43

Czyli pewnie kolejna z bajek magików techników :), nie wiedział co było przyczyną, zobaczył wyciek z vacu to stwierdził że to przez vacu :)

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 26 lut 2011, 20:45

wiesz niektórzy mechanicy mają za cel tak Cie ogłupić co byś przestał logicznie myśleć i grzecznie odstawił autko do niego a potem jak już widzi że kupujesz takie historyjki to jego życie toczy sie z górki a Ty grzecznie płacisz <rotfl>

[ Dodano: 2011-05-02, 14:09 ]
ja swoje vacu uszczelniłem i jest cacy a w zastępstwie użyłem oringu w rozmiarze 54x3,5 ale wymagało to troszkę pracy manualnej gdyż był przy duży lekko po naciągnięciu dlatego myślę że 50 bedzie w sam raz (koszt-1,50zł)
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga