Witam , jesli pisze w zlym dziale to prosze o przeniesienie (i ewiem dokonca co jest przyczyna problemu)
Problem pojawil sie pare dni temu, wiec tak : odpalam auto jak jest zimne (po nocy pod chmurka) i jade sobie do pracy (ok 80 km wiec jest pole do sprawdzania) podczas nabierania predkosci (silnik zimny wiec delikatnie) czuc przy predkosci od 60 km/h do gory ze tak jakby (jest to dosc trudne do opisania) brakowalo mu paliwa ? nie wiem jak to dokladnie opisac - czuc objawy tylko na plecach (tzn na fotelu ) i jest to takie jakby delikatne cyliczne dlawienie (jak sie depnie mocniej to leci jak szalony) Najlepiej to recznie zmieniac biegi i przy np 60 jechac na 4 (delikatnie wyczuwalne objawy) i przy 60 przelaczyc na 5 (male oboty silnika) i wtedy przyspieszyc nadal bedac na 5(czuc najbardziej)
Dzieje sie to na obu paliwach, niezaleznie od stopnia nagrzania silnika, caly uklad zaplonowy wymieniony, sondy lambda, przeplywka , czyszczone odmy a niedawno robiony rozrzad...
Czy ma ktos jakiekolewiek pomysly co to moze byc ?
aha dzis wymienione tarcze plus klocki
[ A6 C5] podszarpywanie silnika badz cos z zawieszeniem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
[ A6 C5] podszarpywanie silnika badz cos z zawieszeniem
Ostatnio zmieniony 27 lut 2011, 00:39 przez matelek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 29 lis 2009, 12:02
- Lokalizacja: słubice
- Kontakt:
hmm kolego a lpg nie ma nic z tym wspolnego?? ja mialem podobny objaw ale jak jechalem wlasnie kolo 60 czulem takie drrrrrr na plecach i na kierze ale u mnie obawem byl walniety przegub znczy sie ona w sumie, a u ciebie ciezko stwierdizc jednoznaczenie, moze byc wiele zacznij od lpg czy jest ok
w razie problemow pisz pomoge nie staram sie wymadrzac staram sie pomoc ucza sie na bledach 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
Napisalem ze dzieje sie to na obu paliwach 
Wsumie ten przegub moze tez swoje robic (jest takie delikatne "tyrkotanie" przy skrecie , ale nie kola na maxa skrecone tylko tak na 80%)- zaczyna sie to od 60 km/h a im wieksze obciazenie silnika (depniecie gazu z dolnych obrotow) tym to "telepanie" mocniejsze...
Jak mozna sprawdzic czy winowajca jest przegub ?
A moze to krzywa poloska jest ? - jak mozna to sprawdzic ?
edit: poduszki pod silnikiem tez wymienione (na starych tez ten objaw byl)
[ Dodano: 2011-03-02, 16:29 ]
hallo

Wsumie ten przegub moze tez swoje robic (jest takie delikatne "tyrkotanie" przy skrecie , ale nie kola na maxa skrecone tylko tak na 80%)- zaczyna sie to od 60 km/h a im wieksze obciazenie silnika (depniecie gazu z dolnych obrotow) tym to "telepanie" mocniejsze...
Jak mozna sprawdzic czy winowajca jest przegub ?
A moze to krzywa poloska jest ? - jak mozna to sprawdzic ?
edit: poduszki pod silnikiem tez wymienione (na starych tez ten objaw byl)
[ Dodano: 2011-03-02, 16:29 ]
hallo