[S6 C5] Moja furka 4.2-340km Rs6
- wujek 2Pac
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 16 lis 2010, 22:36
- Lokalizacja: Mielec/Podkarpacie
- Hoolio
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 18:45
- Lokalizacja: Chałupy/3miasto/Pomorskie
Moim zdaniem to nie wstyd ladowac lpg. No chyba ze ktos kupuje auto do lansu w stylu " patrzcie na co mnie stac". Jak ktos chce taniej jezdzic a motorownia dobrze znosi lpg to dlaczego nie?
Moim zdaniem powinienes go zmierzyc i wykres wrzucic na forum to by sie wyjasnilo jak te vki wygladaja z trzymaniem mocy
Moim zdaniem powinienes go zmierzyc i wykres wrzucic na forum to by sie wyjasnilo jak te vki wygladaja z trzymaniem mocy
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
S500 fajne strasznie kofortowe autko tylko jescze zawczesnie dla mnieAudiZary
gdzie to zrobic i ile to kosztujealtium pisze:najprostszy test, zrob loga dynamicznego z przeplywki i NM
polecam kazdemu panowie a z tym gazem ajak ktos autem jezdzi na codzien nie od "niedzieli do lansu" to czemu nie lpg?Raccoon
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
- Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska
kabelek z allegroMlodyrzeszow pisze:S500 fajne strasznie kofortowe autko tylko jescze zawczesnie dla mnieAudiZarygdzie to zrobic i ile to kosztujealtium pisze:najprostszy test, zrob loga dynamicznego z przeplywki i NMpolecam kazdemu panowie a z tym gazem ajak ktos autem jezdzi na codzien nie od "niedzieli do lansu" to czemu nie lpg?Raccoon
http://allegro.pl/profesjonalny-interfe ... 57555.html
program VAG COM z netu do zassania i jazda
ale jak nigdy nie robiłeś, to lepiej zlecić komuś kto robił.
Próba dynamiczna polega na zapisywaniu wartości mierzonych parametrów silnika przy teście przyśpieszania. Obrazowo: bieg 3lub4, obsługujący zapisuje loga, a Ty prawym sandałem ustawiasz pedał gazu w pozycji "pełen sandał" i tak do odcinki, czyli jakieś 7300obr.
Logi które obrazują moc silnika to:
120 - moment obrotowy silnika
211 - wskazania przepływki
001 - obroty silnika
A z fizyki wiadomo, że moment obrotowy x obroty silnika = moc w kW
a 1kW = 1,36KM
lub dla leniwych
http://www.v10.pl/narzedzia/Kalkulator, ... HP,15.html
wskazania przepływki potrzebne do oceny, czy w ogóle zasysa tyle tlenu, żeby naprodukować z tego mocy.
Podany sposób sprawdził się z wykresem z Jetronika we Wrocławiu.
Powodzenia
a.
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
powiem tak nieznam sie na tym ja napewno nie bedede nic kupowal ani sam sprawdzal nawiosne jak sie uda pojade na krk i tam moze wpadne na jakas chamownie i sie zobaczy chociaz mi to nie jest potrzebne a z tym sandalem to nie takie proste na 3 odcina 180km a na 4 juz sam niewiem niemam gdzie tego testowac
Gaz to naprawdę ludzie nie jest nic złego, traktujecie to jak otchłań piekła. Jeśli jest dobrze założony i z dobrych komponentów to mocy ubędzie mało i auto będzie normalnie się zachowywać oraz eksploatacja silnika nie będzie nadwyrężona.
PS. http://www.adrenalinemotorsport.pl/aktu ... zane-gazem
PS. http://www.adrenalinemotorsport.pl/aktu ... zane-gazem
Vorsprung durch Technik.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
- Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska
Nikt nie twierdzi, że gaz to coś złego.
Ale ja na przykład gazu bym nie zakładał, bo nie po to kupiłem S6, żeby "tanio" jeździć.
Tanio w cudzysłowu, bo po przeliczeniu ilości spalonej beny do ilości spalonego gazu, to instalacja zwróciła by mi się gdzieś po roku. Więc auto trzeba trzymać ponad rok, żeby się zwróciła instalacja, a dopiero później będzie taniej.
Z drugiej strony widziałem ostatnio RS6 na gazie
P.S.
LPG zmywa film olejowy z gładzi cylindrów, więc siłą rzeczy żywotność silnika jest skrócona!
Ale ja na przykład gazu bym nie zakładał, bo nie po to kupiłem S6, żeby "tanio" jeździć.
Tanio w cudzysłowu, bo po przeliczeniu ilości spalonej beny do ilości spalonego gazu, to instalacja zwróciła by mi się gdzieś po roku. Więc auto trzeba trzymać ponad rok, żeby się zwróciła instalacja, a dopiero później będzie taniej.
Z drugiej strony widziałem ostatnio RS6 na gazie
P.S.
LPG zmywa film olejowy z gładzi cylindrów, więc siłą rzeczy żywotność silnika jest skrócona!
- krzysiek-54
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 06 sty 2010, 17:46
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zagórów, Słupca
- Kontakt:
Hehe...Camel- pisze:Słyszałem, że pył z klocków łatwiej przywiera do felg i klamki wewnętrzne się szybciej wycierają.altium pisze:LPG zmywa film olejowy z gładzi cylindrów, więc siłą rzeczy żywotność silnika jest skrócona!
Dobre dobre... Skoro można jeździć taniej to czemu nie...
Skrócona o 2000 km... więc jakoś mu to wybacze...
Masz problemy z nawigacją Audi A6? Kliknij: Brak karty sd do nawigacji Audi A6 C7
Dobrze to skomentowałeś Camel... Gaz kojarzy się zawsze z czymś złym bo niektórzy ludzie zakładają taki za góra 700zł i myślą, że będzie śmigać jak ruska rakieta. W moim gaz jest już 2 lata i nigdy nic złego się nie działo, samochód dobrze się turla.Camel- pisze:Słyszałem, że pył z klocków łatwiej przywiera do felg i klamki wewnętrzne się szybciej wycierają.altium pisze:LPG zmywa film olejowy z gładzi cylindrów, więc siłą rzeczy żywotność silnika jest skrócona!
Ps. Camel jesteś ten sam z kosmetykiaut? nie wiedziałem, że masz a6
Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, 17:37 przez Seweryn, łącznie zmieniany 1 raz.
Vorsprung durch Technik.
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga