[c4] 1.9 TDI 90 KM chip z allegro
szneider, czytaj dokładniej tematy, to zobaczysz , ze link już tutaj jest .
[ Dodano: 2011-01-23, 15:23 ]
Tak trochę poczytałem jna jakimś forum o tym rezystorze i tutaj pytanie, który to kabel będzie w a6. Ogólnie nie narzekajcie na takie wyjście gdyż w lutym jestem umówiony ze znajomkiem na virusa, ale chętnie bym zrobił próbę z opornikiem i zhamował auto przed i po.
Czy ktoś z magików podpowie w którym to kabelku trzeba wpiąć ?
[ Dodano: 2011-01-23, 15:23 ]
Tak trochę poczytałem jna jakimś forum o tym rezystorze i tutaj pytanie, który to kabel będzie w a6. Ogólnie nie narzekajcie na takie wyjście gdyż w lutym jestem umówiony ze znajomkiem na virusa, ale chętnie bym zrobił próbę z opornikiem i zhamował auto przed i po.
Czy ktoś z magików podpowie w którym to kabelku trzeba wpiąć ?
Panowie ja miałem to założone do siebie tylko nie opornik tylko potencjometr podkręcało się ile się chciało jeździłem z tym ok 1 rok kolega 2 lata w WV Bora 1,9TDI AGR zero awarii i moc naprawdę odczuwalna i to bardzo 110km przy dobrym ustawieniu szło ząb w ząb i nie szkodzi to silnikowi miałem zrobiony przełącznik kiedy chciałem to włączyłem i zapier.... się trasa 800km non stop na tym zero negatywnych skutków jedyny minus większe spalanie ale coś za coś . I tyle na ten temat 

90KM maja turbo bez zmiennej geometri wiec problem z rozszalalym doladowaniem raczej nie istnieje na takich wynalazkach. Rzeczywiscie mozna zapodac i smigac.
Jak juz mamy zmienna geometrie turbiny warto sie zastanowic jak wieksza dawka przy nie zmienionym kącie wtrysku wplywa na zasyfianie turbiny ....
Jak juz mamy zmienna geometrie turbiny warto sie zastanowic jak wieksza dawka przy nie zmienionym kącie wtrysku wplywa na zasyfianie turbiny ....
No tak mają ale jak zrobisz to na włącznik to wiadomo że będziesz to włączał jak chcesz poszaleć albo wyprzedzać i to nie będzie dziadowanie tylko wszystko będzie szło w komin więc się nie zasyfi
i wstawiając potencjometr a nie opornik ustawiasz sobie taka wartość nazwijmy to doładowania jaką chcesz dasz za dużo włączy się not lauf a jak ustawisz w sam raz dużego kopa żeby ten tryb się nie załączył będzie ok jak tak bynajmniej robiłem i było OK a wrażenia naprawdę super dodam że nie jeździłem na tym cały czas tylko kiedy chciałem wyprzedzić albo poszaleć bo potencjometr może być np od starego cd-rom to od podgłośnienia lub kupić za ok 5 zł
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Chce Ci powiedziec ze zle napisana gotowa mapa jest najgorszym rozwiazaniem z mozliwych bo zmienia znacznie wiecej parametrow pracy niz oporniczek.Masełko pisze:czy w związku z tym chcecie powiedzieć że gotowa mapa zrobiona pod dany typ silnika jest gorsza od opornika??
To tak jak by sie samemu leczyc...ziołka mozna na czuja czy instrukcje z netu brac. Nie zaszkodza. Ale grube leki trzeba pod kontrola lekarza inaczej moze sie skonczyc tragicznie...