Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[c4] 1.9 TDI 90 KM chip z allegro

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
tomaszek99

Post autor: tomaszek99 » 16 sty 2011, 07:23

szneider, czytaj dokładniej tematy, to zobaczysz , ze link już tutaj jest .

[ Dodano: 2011-01-23, 15:23 ]
Tak trochę poczytałem jna jakimś forum o tym rezystorze i tutaj pytanie, który to kabel będzie w a6. Ogólnie nie narzekajcie na takie wyjście gdyż w lutym jestem umówiony ze znajomkiem na virusa, ale chętnie bym zrobił próbę z opornikiem i zhamował auto przed i po.
Czy ktoś z magików podpowie w którym to kabelku trzeba wpiąć ?

Masełko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 25 mar 2009, 18:18
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Masełko » 18 lut 2011, 22:56

Witam mam kolegę który gotową mapę wrzuci Ci za 200zł sam się przymierzam ale brak mi czasu

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 18 lut 2011, 23:03

Masełko pisze:Witam mam kolegę który gotową mapę wrzuci Ci za 200zł sam się przymierzam ale brak mi czasu
to chyba najgorsze rozwiazanie ze wszystkich ...

poza tym dobry chiptuning [czyt.dobry program] takich leciwych aut nie musi byc drogi ... ;)
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 19 lut 2011, 09:17

jak jeden daje 30KM to trza założyć cztery będzie mocy więcej coraz.jak mozna tak drutować własne auto?a potem się zaczyna wołać o pomoc na forum,że z autem dzieją sie różne dziwne rzeczy.nie polecam :[

ziomkes20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 01 gru 2010, 16:45
Lokalizacja: wrocław

Post autor: ziomkes20 » 20 lut 2011, 13:12

Panowie ja miałem to założone do siebie tylko nie opornik tylko potencjometr podkręcało się ile się chciało jeździłem z tym ok 1 rok kolega 2 lata w WV Bora 1,9TDI AGR zero awarii i moc naprawdę odczuwalna i to bardzo 110km przy dobrym ustawieniu szło ząb w ząb i nie szkodzi to silnikowi miałem zrobiony przełącznik kiedy chciałem to włączyłem i zapier.... się trasa 800km non stop na tym zero negatywnych skutków jedyny minus większe spalanie ale coś za coś . I tyle na ten temat :)

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 20 lut 2011, 14:08

ja slyszałem że na takim czymś z allegro w 1.9 TDI to po dwóch dniach laweta do mechanika, a nastepne koszty napraw przewyższają dobry chiptuning
kumpel tak miał
<rzygi>

ziomkes20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 01 gru 2010, 16:45
Lokalizacja: wrocław

Post autor: ziomkes20 » 20 lut 2011, 15:07

Jak coś źle zrobił to tak miał trzeba wszystko z głową ja miałem to rok kolega 2 i dalej te auta śmigają na tym bez problemu <rotfl> i efekt był piękny. Dodatkowo koledze też to robiłem w seacie toledo II 1,9 pół roku bez problemu wczoraj przyjechał trasa 1200km na strzała i nic

rob555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 28 sty 2011, 22:23
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: rob555 » 20 lut 2011, 22:20

90KM maja turbo bez zmiennej geometri wiec problem z rozszalalym doladowaniem raczej nie istnieje na takich wynalazkach. Rzeczywiscie mozna zapodac i smigac.

Jak juz mamy zmienna geometrie turbiny warto sie zastanowic jak wieksza dawka przy nie zmienionym kącie wtrysku wplywa na zasyfianie turbiny ....

ziomkes20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 01 gru 2010, 16:45
Lokalizacja: wrocław

Post autor: ziomkes20 » 21 lut 2011, 17:19

No tak mają ale jak zrobisz to na włącznik to wiadomo że będziesz to włączał jak chcesz poszaleć albo wyprzedzać i to nie będzie dziadowanie tylko wszystko będzie szło w komin więc się nie zasyfi :] i wstawiając potencjometr a nie opornik ustawiasz sobie taka wartość nazwijmy to doładowania jaką chcesz dasz za dużo włączy się not lauf a jak ustawisz w sam raz dużego kopa żeby ten tryb się nie załączył będzie ok jak tak bynajmniej robiłem i było OK a wrażenia naprawdę super dodam że nie jeździłem na tym cały czas tylko kiedy chciałem wyprzedzić albo poszaleć bo potencjometr może być np od starego cd-rom to od podgłośnienia lub kupić za ok 5 zł

Masełko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 25 mar 2009, 18:18
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Masełko » 22 lut 2011, 07:26

czy w związku z tym chcecie powiedzieć że gotowa mapa zrobiona pod dany typ silnika jest gorsza od opornika ????

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 22 lut 2011, 07:53

Gotowa mapa jest równie mało sprytnym rozwiązaniem co chipbox.

rob555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 28 sty 2011, 22:23
Lokalizacja: GDANSK

Post autor: rob555 » 22 lut 2011, 09:57

Masełko pisze:czy w związku z tym chcecie powiedzieć że gotowa mapa zrobiona pod dany typ silnika jest gorsza od opornika ????
Chce Ci powiedziec ze zle napisana gotowa mapa jest najgorszym rozwiazaniem z mozliwych bo zmienia znacznie wiecej parametrow pracy niz oporniczek.
To tak jak by sie samemu leczyc...ziołka mozna na czuja czy instrukcje z netu brac. Nie zaszkodza. Ale grube leki trzeba pod kontrola lekarza inaczej moze sie skonczyc tragicznie...

user

Post autor: user » 22 lut 2011, 10:17

generalnie tez uwazam, ze taki chip box nie da rady, jesem z legnicy i mimo to nie zdecydowałbym sie na to.. wolałbym wpakowac opornik/potenc. a najpepiej to polecam Ci załozyc wtryski 216 do tego porzadna mapa i latasz jak zły ;] -ino koszt 10x wiekszy..

ziomkes20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 01 gru 2010, 16:45
Lokalizacja: wrocław

Post autor: ziomkes20 » 22 lut 2011, 14:29

Boxa masz na stałe a potencjometr ustawiasz jak chcesz sobie i włączasz kiedy masz ochotę . Najlepsze są wtryski 216 i program a nie każdego na to stać a ten potencjometr jest dobrą alternatywą <rotfl>

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 25 lut 2011, 21:23

zamknijcie ten lepiej temat bo już 10000 podobnych...jak ktoś się uprze to i tak postawi na swoim i wywali w błoto parę stówek...
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja